Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
danielek24    30

ja tam nie jestem mechanikiem,ale u mnie w zetorze dymił lekko odmą,potem coraz mocniej i jak przyłozyło sie ręke to widać było ojej.Pózniej mocniej rzucał olejem a na koćcu pękły pierścienie na dwóch tłokach.Ot i koniec historii :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    67

w samochodzie (benzyniak) z odmy olej się pojawiał bo nikt zaworów od nowości nie ustawiał, po ustawieniu zaworów problem zniknoł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorzyk2    54

Może to oznaczać zasyfioną odmę i złe odseparowywanie gazów skrzyni korbowej lub nadmierny wzrost ciśnienia gazów w skrzyni korbowej - przedmuchy spalin, a w konsekwencji zużycie silnika, pierścieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

a ja widzialem nowy ciagnik claas z silnikiem perkinsa i mial 100 mth i z odmy lekko dymił i widac było ze sie poci w tych okolicach, wiec niekoniecznie musi byc to zyzyty silnik chyab co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie jestem pewien ale jak olej przedostaje się do komory spalania wtedy sadzi odmo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Nie rozmawiamy o nowym silniku, a po pewnym przebiegu i o oleju z odmy. Za zużycie oleju odpowiadają pierścienie olejowe i uszczelniacze zaworów, ewentualnie prowadnice. Przedmuchy świadczą o nieszczelności na pierścieniach tłokowych-uszczelniających współpracujących z tuleją i tłokiem. Niewielki przedmuch nie jest powodem do niepokoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    67

Uczep se butelke na końcu odmy i jeździł dalej, jak silnik ma moc nie bierze dużo oleju, to po co się babrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
    • Przez Wolodymyr
      Czy jest lepszy sposób, czym podpierać dźwignię? Czyżby producent nie przewidział wyjścia dla TURa?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj