Polecane posty

john1    3

Poszukuje dobrego mechanika od mf moj mf 3060 okolice ostroleka łomza szczytno z góry dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john1    3

W czasie jazdy wyskakuje wajcha od ab.Na A jak jade do przodu do nie wyskakuje a to tyłu wyskakuje  na zakresie co jest B to wyskakuje przod i tyl. Przewaznie wyskakuja jak ruszam i wiecej gazu dam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
druzd1807    0
miałem podobnie w swoim 3065 ...za duży luz był na synchonizatorze...trochę roboty z tym było bo trzeba ciągnik rozpolowic i dekiel od biegów odkręcić żeby rewers wyciągnąć ale tam już wystarczy o ile dobrze pamiętam podkładek pod łożysko dorzucić żeby tryby razem z synchronizatorem ścislej były

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Też to niedawno robiłem i żadnej podkładki tam się nie wkłada tylko wymiana łożysk regeneracja trybu i lub wymiana synchronizatora jeszcze może dojść ząbek na wodziku a nawet rozwalone AB podobno może powodować wyrzucanie rewersuimage.png.1eccc1cbdda42a933a06f1889f9fcce6.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john1    3

A jaki koszt mniej wiecej takiej naprawy znaczy za robote bo czesci to zalezy co poszlo.a i jeszcze take pytanko walek od wom mi sie rozlancza nieraz co to moze byc

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

padnięty sterownik, padnięty czujnik WOM, niskie ciśnienie, zużyte tarczki

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

opór mu zmierz choć... pewno tarczki padły. Ciśnienie ma być 17bar więc znów może być z tego powodu poślizg i rozłączanie WOM

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

A kto ci powie jaki koszt naprawy jak oszczędni sami naprawiamy a mechanik ci nie powie póki nie zobaczy co go boli od środka i tu koło się zamyka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john1    3

a moze to byc wszystko powiazane z tym niskim cisnieniem ze walek mi sie rozlancza i grupa ab wyskakuje moze to ten trójdzial szwankuje nad silnikem.Robilem troche rzeczy przy tym ciogniku sam bo jest taniej ale teraz niemoge bo zdrowie mi niepozwala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Wyskakiwanie rewersu nie ma nic do ciśnienia... tutaj czysta mechanika. Zapewne masz cały rewers wyrąbany tak jak ja i sznajdik miałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john1    3

A nie odpowiada tam jeszcze siłownik od grupy biegow A B są tam 2 oringi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
safar    17
koszt serwisu 180zl brutto za godzinę robocza plus dojazd. a jak przyjedzie mechanik co na swojej działalności jest to ok 120zł brutto plus transport.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054
13 godzin temu, john1 napisał:

A nie odpowiada tam jeszcze siłownik od grupy biegow A B są tam 2 oringi

To wymień te 2 oringi i miej nadzieje ;) tylko ten siłownik AB wyreguluj żebyś więcej strat nie narobił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj