ursusowski289

Silnik z wózka widłowego bułgara do ursusa 255

Polecane posty

Witam, kupiłem wózek widłowy bułgar i rozebrałem go na części, a ponieważ nie dawno zapomniałem spuścić wodę z mojego ursusa 255 silnik szlak trafił:D

Więc chciałem założyć silnik od bułgara, ale niektórzy mówią że nie pasuje, chociaż oby dwa to silniki 3P.

Więc pytam się od razu żeby potem  nie potrzebnie nie rozkręcać.

Z góry dziękuję za pomoc;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kubaguzik    288
z 2 bez problemu skrècisz 1. bułgar ma inną miske, kryze, koło i chyba uchwyty z przodu

Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krystian92
      Witam mam problem z moim mf 255 zapala chodzi kilka sekund i gaśnie. Gdy odkręcę śrubę od odpowietrzania chodzi normalnie gdy zakręcę to zgaśnie po kilku sekundach 
    • Przez Mc3
      Witam, mam zapytanie do tych co naprawili luzy w układzie kierowniczym. Mf255. Co dokładnie trzeba wymieniać? Nie ukrywam że chcialbym kupić cała kolumnę kierownicza koszt 1350zl ponieważ słyszałem że wymiany pojedynczych części w kolumnie nic nie dają iz musi byc to fabrycznie spasowane do siebie. Tylko Jeżeli wymienię cała kolumnę, to co Jeszcze pozostaje do Spr lub wymiany przy przedniej osi? 
      Proszę podzielić się informacjami na ten temat jak już ktoś to przerabial. 
    • Przez Morion
      Tak jak w tytule ciągnik stracił moc. Pod niewielkim obciążeniem silnik się dusi a po dodaniu gazu idzie chmura czarnego dymu. Do tego dziwnie pracuje, a dodatkowo słychać jakieś stukanie. Do tej pory zostały wymienione: filtr oleju, pompka paliwa i wtryski. Niestety nic nie pomogło.  Ma ktoś jakieś podejrzenia co to może być? Uszczelka pod głowicą?
    • Przez dudek102
      witam 
      Ojciec zaczął remont ciągnika był coraz słabszy wcinał olej wiadrami i zaczął stukać . 
      głowice pojada  do regeneracji . ale tuleje wyglądają prawie idealnie żadnych rys . 
      pojedzie nowy zestaw naprawczy ursusa i teraz pytanie odnośnie wału 
      na panewkach mam oznaczenia 50.50394.0  w jednym katalogu pisze ze był robiony jeden szlif w drugim ze wał jest nominalny ?
      czy za każda wymiana zestawu naprawczego trzeba dawać wal do szlifu wał nie ma rys.
      na panewka są ale płytkie .
      czy trzeba wymieniać pompę oleju stara trzymała ciśnienie

       

       
       

    • Przez Harnas16
      Jaki zalać olej do silnika Renault 110-54 1997 rok :)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj