Zaloguj się, aby obserwować  
MłodyGSportowiec

Filtr wstępny piwa Fendt Vario 818 TMS

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam, gdzie w Fendzie Vario 818 znajduje się filtr wstępny paliwa? U wuja w 714 jest w okolicach skrzynki gdzie akumulator a w 818 go tam nie ma. Gdzie może być? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    380
W tytule ciekawiej to brzmi. Myślałem, że Fendt ma teraz jakieś Bavarskie ekstra wyposażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dacjan123    11
u mnie w 718 jest po prawej stronie silnika obok filtra oleju i jest to wklad oczywiście u mnie jest to filtr paliwa nie jak w tytule piwa niestety nie mam takiego wyposażenia 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez RzepecK
      Witam, mam problem z wykakującym drugim biegiem, ktoś wie czym to może być spowodowane?
    • Przez rafal2132
      Witam, mam pytanie ,czy można sprawdzić po numerze panewki jaki jest wymiar panewki ? Nominalny czy 1 szlif wału korbowego. 
      Numer panewki na zdjęciu.
       

    • Przez adam268
      Witam, interesuje mnie ciągnik Fendt 312 lub 512. Prosiłbym o podanie rzeczy na które warto zwrócić uwagę przy zakupie
    • Przez artur21
      Witam. Przymierzam się do kupna używanego fendta 818 2005r . W tym ciągniku który oglądałem nagrzewnica ma przerywana prace, pochodzi chwile, wyłączy i znowu włączy. Jak zmieniam biegi siły nawiewu to czasem w ogóle nie reaguje. Gdzie lezy problem?
    • Przez jajkob00
      Witam!
      Opisze swój problem z fendem xylonem.
      W poprzednim sezonie ciągnik miał delikatny wypadek. Podczas koszenia poboczy przy drogach w tylny obciążnik zawieszany na belkach walną facet samochodem i delikatnie ugią jedną belkę. Nic z tym nie robiliśmy tylko jezdził tak do końca sezonu bo nic się nie działo. Teraz wstawilismy go na warsztat i chłopaki zdemontowali uszkodzoną belkę wyprostowali założyli od nowa. Wyjmowali też tłoczki hamulcowe z tylnego mostu żeby podciągnąć troche hamulec. Było też odkręcane lewe tylne koło. Był też wyjmowany i zakładany wał napędowy od przedniego mostu. Zostały też wymieniony olej skrzyni (fusch stou)  wraz z filtrem, filtr hydrauliki i oleje w przednim moście i zwolnicach. 
      Po ponownym odpaleniu pojawił się alarm jak na zdjęciu po tłumaczeniu z niemieckiej instrukcji w Google (włączyć obwód, powtórzyć obwód, w razie potrzeby aktywuj awaryjny stop) z tym że obie kontrolki od kierunku jazdy migają. W menu błędów wyswietliły się błędy o kodach 4.1.07 i 4.1.06 ( zawór elektromagnetyczny przód i tył zakończyły swoje działanie). Rewers nie działał a kierunek jazdy był tylko taki jaki był wybrany przy zapalaniu. Przy włączonym żółwiu ciągnik pomalutku porusza się bez włączonego biegu. Po kilkukrotnym gaszeniu i zapalaniu i błąd przestał się wyswietlać a ciągnik zaczą działac normalnie. Chwile pochodzł na placu potem pojezdziłem chwile wszysko działało. Następnego dnia znowu zapaliłem- wszystko było dobrze.
      Dzisiaj rano chłopaki chcieli go przestawić i po zapaleniu znowu wyswietliły się te same komunikaty z tym że błąd już tylko jeden 4.1.07 czyli od wstecznego zaworu elektromagnetycznego. Po kilku próbach komunikaty przestały się wyswietlać i wszysko zaczeło działać ciągnik chodził normalnie ponad godzine i znowu pojawił się ten sam problem.
      Jaka jest możliwość że podczas wyżej wymienionych napraw coś uszkodzilismy? Jakieś kable czy czujniki? Zawory o których mowa znajdują się pod kabiną z lewej strony czyli dość daleko. 
      Czy jesli przy zdemontowanej belce zostało poruszone koło to czy mogą się dziać takie rzeczy?
      Czy wyżej opisane usterki są raczej zdarzeniem losowym i należy szukać przyczyny w przetartych kablach bądz zawory kończą swój żywot.
      Proszę o poradę. 
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
       

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.