Skocz do zawartości
[[Template forums/front/topics/topic is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
  • Podobna zawartość

    • Przez holik
      Witam, czy posiada ktoś z użytkowników takową skrzynie Inter-tech. Chciałbym zasięgnąć opinii i informacji na temat sprzętu. 

    • Przez Vlodia
      Witam serdecznie. Jakis czas temu nabylem vladimirca model t25a. Ciagnik z nieduzym przebiegiem, raptem 1200motogodzin. Silnik w orginale nie ruszany bardzo czysty i w dobrej kondycji. Rok chodzil bez zarzutu, zrobilismy mu w tym czasie dwa razy olej bo nie bylo pewnosci jak dlugo nie byl wymieniany. cisnienie oleju na cieplym silniku okolo 70-80°C na wolnych obrotach 1.5bara. Jakies dwa tygodnie temu przy bronowaniu silnik zaczal glosniej pracowac. Odpala normalnie, cisnienie oleju ok, nie dymi, moc jest wszystko w normie tylko coraz glosniej slychac silnik. nie stuka, nie puka. dzwiek jest podobny do szumu uszkodzonego lozyska, takie rzeżenie jakby cos pracowalo na sucho troche grzechocze, slychac to z okolic rozrzadu moze 1 cylindra, no i jest wrażenie ze jest o polowe wolniejszy jak obroty walu. Sprawdzilismy panewki na wale i korbowe i glowne. Praktycznie bez sladow zuzycia. pompa oleju igla, korby sztywne, sfoznie tlokowe sztywne, tloki nie przytarte, glowice szczelne, dzwignie zaworowe pracuja lekko. walek rozrzadu kreci sie leciutko i nie ma luzu. panewki na kolach posrednich praktycznie jak nowe, praktycznie bez luzow. tryby cale, bez wyszczerbien. wszystko bylo dokrecone bez zadnych luzow. walek balansowy sztywny, przeciwwagi na wale dokrecone, panewki oporowe w porzadku. Wszystko wyczyszczone poskrecane zabezpieczone, niestety nic nie pomoglo, dalej halasuje. Ma ktos pomysl. Nie mam pojecia co jeszcze mozna sprawdzic....
    • Przez Maniek11001
      Witajcie koledzy .  Mam pytanie do posiadaczy Reni którzy robili juz remont silnika w swoim statku. Mianowicie chodzi mi o koszt naprawy silnika ( dolu) góra zrobiona na wiosnę. I czy u was też tak ciężko chodzi dźwignia od sprzegla? ( linka nowa ) czy da się to jakoś wyregulowac? 
      Renault caly mechaniczny, 
      Proszę i dziekuje za odp 
      Pozdrawiam 

    • Przez damianjarosz11
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem NH 6030 Plus z przednim napędem i wymuszoną blokadą mechanizmu różnicowego.
      Pierwszy problem polega na tym że po włączeniu napędu przedniego nie da się go wyłączyć nieważne czy jest na automacie (który powinien wyłączyć przedni napęd po przekroczeniu kąta skrętu- czego nie robi) czy na pozycji wymuszającej działanie cały czas. Czasami nawet na wyłączonym napędzie włączy się sam. Dodatkowo hamując nie załącza sie przedni napęd. Aby wyłączyć przedni napęd muszę wyłączyć i włączyć ciągnik i wszystko działa przez chwile 1-5 min i wraca do włączonego non stop przedniego napędu. 
      Przedni napęd działa cały czas było sprawdzane czy napęd jest przekazywany na przednie koła.
      Na zaciągniętym ręcznym przedni napęd jest aktywny, a przynajmniej tak wskazuje kontrolka.
       
      Drugi problem polega na tym że włączając blokadę mechanizmu różnicowego w pozycji automatu wszystko działa gdy przełączę na pozycję wymuszającą pracę cały czas blokada nie uruchamia się.
      Nie mam pojęcia czy te problemy są ze sobą połączone czy są to osobne usterki.
      Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, przekaźników narazie nie ruszałem ale skoro działa przez chwilę napęd to chyba nie jest ich wina.
       
      Proszę o pomoc, nakierowanie na prawdopodobne miejsca usterki, ewentualnie jakąś książkę serwisową na PW gdzie będę mógł znaleźć miejsca usterki.
    • Przez Veq9
      Witam wszystkich serdecznie,
       
      Chciałbym się dowiedzieć jak 4 biegowa SZYBKA skrzynia spisuje się w pracach polowych. Ciągnik miałby wykonywać orkę, gruberowanie, bronowanie, sianie. Aktualnie miał zamontowaną 3 biegowa i brakowało biegów głównie pod brony i siane a przy obrotach 1800 na 1ii jechał prędkością 9km/h, 3 i wynosi 7km/h. Chciałbym wiec zamontować 4-biegowa szybka skrzynie, gdyż potrzebuje biegów poniżej 10km/h i powyżej co umożliwi mi 4i(połowa), stad tez moje zainteresowanie owa skrzynia.
      Mam wiec kilka pytań do was drogich użytkowników i prośbę by nie wysłać postów jeżeli nie macie w 100% pojęcia, interesują mnie czyste fakty, gdyż na ich podstawie zapadnie decyzja.
      A mianowicie:
      —> jakie sa mniej więcej prędkości na 4biegowej szybkiej skrzyni koła 38r chodzi o 3polowa, 4polowa, 1szosowa, 2szosowq
      —> czy wszystkie biegi 1,2,3 ( oprócz 4) są takie same jak jak w zwykłej wolnej szkrzuni biegów czy tez są duzi szybsze 
      —> czy można zamontować synchronizator do skrzyni 4 biegowej nie synchronizowanej która nie posiada owego synchronizatora np od 3 biegowej, lub nowo kupionej
      —> Ursus ten posiada sprzęgło hydrauliczne czy możliwe jest wiec wymontowanie całego osprzętu, który już posiadam do sprzęgła hydraulicznego, i przerobienie skrzyni która była na pedałach zwykłych ( nie na hydraulice, tak jak w ursusie 1614) 
      —> czy po prostu zamontować skrzynie 4 biegowa wolna tylko nie rozumiem o co chodzi z skrzynkami typu 25,30,35 i która z nich byłaby najlepsza 
      —> w 1634 posiadam oryginalny żółw który w pełni funkcjonuje mogę go zastosować w 4 biegowej czy musze kupić typowo pod 4 biegowa żółwia 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.