Skocz do zawartości
News
ArturSłowinski

Claas Ares 816 rz problem z miękką osią

Polecane posty

Witaj kolegów, mam od wczoraj problem z miękką osią z Claasie Ares 816 z 2005r, otóż oś się nie podnosi, leży na najniższej pozycji, zero reakcji na przyciśnięcie guzika. Żółty guzik po naciśnięciu zamiast się świecić jak to było wcześniej, teraz mruga a oś nie reaguje. Podejrzewam jakiś problem z elektryka. Dzięki z góry za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    11

Te mruganie to kod błędu, jak odczytasz tu lub z deski to coś możemy pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    1

czujnik wysokości pewnie się spartolił. najlepiej by było podmienić od kogoś kto ma miękką oś w claasie i zobaczyc czy na podmienionym czujniku będzie działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mastid    0

Witam, przepraszam że odkopuję temat ale może Autor tematu wypowie się jak udało się naprawić jemu przednią miękka oś, (nie chciałem zbędnie otwierać nowego tematu)?? U mnie w Aresie 826 również mruga żółta dioda przy klawiszu od podnoszenia przedniej osi. Sprawdzałem kable które dochodzą do przełącznika są w porządku. W jaki sposób mogę rozkodować kod błędu który dioda przedstawia(zauważyłem że kilka razy mrugnie następnie 2 sek przerwy i powtarza się tak od nowa) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam! Posiadam kombajn claas cosmos z silnikiem cztero cylindrowym perkinsa. Do tej pory wszystko było ok. Z tlumnika zaczął lecieć bialawo niebieski dym jakby coś sie palilo. Po zgaszeniu musiałem poczekać trochę by go odpalic. Po odpaleniu silnik ładnie zaczol chodzić. Nic nie dymił ani nic aż po około 15 minutach znów zaczol schodzić z obrotów i dymić. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez maly2000
      Witam!
      Mojej Renówce coś zaczęło dolegać, na biegu jałowym zauważalne są delikatne skoki obrotów silnika, niewielki co prawda bo o około 20-30 obrotów. Ponadto jak silnik jest zimny to obroty utrzymują się lekko powyżej 700, zaś jak się rozgrzeje w pracy to na biegu jałowym spadają do okolicy 600. Sprawdzane filtry przewody i wszystko i nic nie widać, pompka paliwowa też wymieniona. Zaczeło się robić też tak, że w czasie transportu nie miał siły jechać, powoli się wkręcał na obroty, a lekka górka i pustych przyczep nie miał siły w  ciągnąć. Miał ktoś podobne objawy i jest w stanie coś doradzić.? 
    • Przez Samtron1990
      Witam
      W moim zetorze 9540 od dziś przestały działać świece żarowe, klakson oraz światła mijania i drogowe. Swieci tylko postój. Bezpieczniki sprawdziłem - dobre. Macie może jakiś pomysł od czego zacząć by szukać problemu. Z góry dziękuje. 
    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
    • Przez matigg
      Witam. Mam problem z hydrauliką w aresie 715. Po rozgrzaniu się oleju i użyciu jakiejkolwiek hydrauliki wyświetla kontrolkę od niskiego ciśnienia oleju w skrzyni. Mierzyłem ciśnienie na zimnym dochodziło prawie do 200 bar, na rozgrzanym oleju może o 5  mniej ale momentalnie tylko nabiło ciśnienie i wszystka hydraulika przestała działać jak by ją coś odcięło  i po chwili zapalała się kontrolka od ciśnienia. Do tego na zimnym czy na ciepłym trzeba dodać trochę gazu aby kierownica dobrze działała. Macie jakieś pomysły ? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.