adamossss

lamborghini r3 evo 85

Polecane posty

adamossss    0

witam serdecznie co sądzicie o tym ciągniki?zastanawiam sie nad nim pracował by na 27ha. piszcie jego wady i zalety!;)

chcę złożyć wniosek ma "MR" i jednocześnie na PROW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agro973    41

Bardzo fajny ciągnik, komfortowa kabina, ładny wygląd i ma nie za duże spalanie.Oszczędny silnik DEUTZ B 100 przystosowany do spalania 100 % biodiesla, Dobra skrzynia biegów, mocny podnośnik o udźwigu 6200kg. Ciągnik godny polecenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Napisz co chcesz robić tym ciągnikiem i jaka wersja Cię ineteresuje, standard czy z rewersem hydraulicznym>?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamossss    0

on by pracował jako glówny ciągnik w gospodarstwie.tzn.przy plugu,agregacie doprawiającym ewentualnie prasa rolująca itp. wersja.to rewers mechaniczny,balast,i ewentualnie szersze laczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

No to balast TAK i to przód i tył by się zdało, albo przedni tuz weź nawet dziwnie niedrogi jest jak na ciągnik sdf, a czy szersze koła są potrzebne to trudno powiedzieć, bo ciągnik i tak jest już szeroko rozstawiony plus szersze koła i masz 2,3m szerokości na przedniej osi, skręt też nie ten,

ps. chcesz na główny ciągnik, a w lekkich jeszcze lepiej się sprawdzi i spali napewno nie więcej niż jakaś c 360 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NHTD5030    0

ile by taki kosztował fajny traktorek tylko szkoda ze taką wersje chcesz pewnie z 170 tys będziesz musiał dać ? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Ferdek07 nawet jeżeli to SDF, to ciągnik 85KM na wodę nie chodzi w porównaniu do niespełna 60KM w C-360. :) Sama różnica w pojemności powoduje, że Lambo będzie więcej palić. Przestań mamić ludzi, że SDF to wcale nie pali, nawet jak zdycha w nadwymiarowych maszynach. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Co Ty @Bobek wypisujesz-przeca SDF to skrót od Small DeBeściak of Ferdek biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Patrz 9 lat mam do czynienia z wyrobem SDF i jakoś na to nie wpadłem. :) @Ferdek07 nie wie co to Green Power i dlatego, póki co lansuje Small Demand of Fuel. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

tak tak, paliwo drożeje, dokupić muszę jeszcze c 360!!!

Starzy userzy, a taki afront, przyzwyczaiłem się już na wsi że jak ciągnik ma duże koła i zawrotną moc 80km to ma ciągać 5skib minimum, po 2 przyczepy 14t, wyciągać tiry i palić 10l/godz na biegu jałowym, widocznie jakiś felerny model mi się trafił, próbowałem, tira nie dałem rady wyciągnąć, 5 skib pewnie przednią oś by wietrzyło, ale za to z jedną przyczepą 6t spale ropy mniej niż każdy inny mniejszy, sama wyższa pojemność determinuje wysokie spalanie, to już nie będę wracał do wątku zetora 6441 i całej gamy i pojemności silników tych modeli ;)

Z resztą byłem przekonany że koledzy podzielają zdanie że każdy ciągnik ile zrobi tyle spali, nie ważne czy ma 52km czy 84km, kto już jest wyjątkowo skrupulatny w pomiarach to by robił wszystko c 330, tylko kto ma na to zdrowie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Odnośnie teorii tyle ile spali tyle zrobi, to ja jestem zwolennikiem takiego podejścia, tak, więc jak ktoś pyta o spalanie to odpowiadam, że adekwatnie do zrobionej pracy. ;) Na spalaniu i mocy świat się nie kończy. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Agrosun'a 120, maszyna w stylu retro. ;) Silnik przystosowany do szybkich prac, im szybciej jedziesz tym się lepiej chłodzi. :) Zejdźmy na glebę... chłodzony powietrzem i olejem. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Ferdek sorry za afront wyrządzony Twojemu ciągnikowi biggrin.gif -ja się po prostu zastanawiam ile un ma kuni biggrin.gif ten Twój SDF (Saustark,Durstig,Feindlich biggrin.gif )-ja tam swoim TIR-a się nie zlęknę (choćbym doliną ciemną szedł biggrin.gif )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamossss    0

a mam takie pytanie,jaki jest przelicznik mocy km.na ha ziemi? bo to chyba coś takiego jest jezeli kupuje sie ciągnik na zwroty UE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamossss    0

moglibyście mi podpowiedzieć bo jeszcze nie jestem dokładnie zoriętowany,jak wygląda droga do zakupu jego na PROW. tzn.czy kupuję jego po przyznaniu zwrotu?czy najpierw muszę załatwić kredyt a następnie oczekiwać na przyznanie? napewno mieliście z tym doczynienie! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalcium    1367

sąsiad ma to w mojej sieczkarni jednorzedowej tylko śmiga ma 1000 obr/wom to jak kosi to aż miło patrzeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Syty    0

Ja mam Lambo GP90 i ciągam nim 4+1*45cm, agregat 2,7m, i robię nim wszystko bo mam jeszcze c360 ale tylko ciągam nim przyczepę z nawozami za lambo. Nabiłem mu 2600mth i jest ok. zero przecieków. Polecam SDFy, sam myślę nad następnym i może R3evo100. Zobaczymy bo biorę pod uwagę JD5M, NHT5000, Claas Axos i R3.

Spalanie przy pługu przy orce 25-30cm 12l/ha/h bo w 1h oram 1ha, przy agregacie wychodzi mi koło 9 na 1h ale w 1h robie 1,5ha conajmniej (zależy od pola).

 

Co do pryskania i rozsiewania nawozów myślę że będzie oszczędniej niż c360 ponieważ on nie czuje wogle obciążenia (rozsiewacz400kg, opryskiwacz 400l - od c360 - jeszcze się nie dorobiłem większych).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro11    0

witam serdecznie co sądzicie o tym ciągniki?zastanawiam sie nad nim pracował by na 27ha. piszcie jego wady i zalety!;)

chcę złożyć wniosek ma "MR" i jednocześnie na PROW.

Dobry uciąg siła nie to co nh ja mam r 3 100 i będe brał r 3 85 polecam

 

ile by taki kosztował fajny traktorek tylko szkoda ze taką wersje chcesz pewnie z 170 tys będziesz musiał dać ? ;)

Full wypas 146 tys ale tylko w AGRO EKO pół biegi szyber dach klima rewers elekrto B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj