Skocz do zawartości
News
krzysztofsmok77

Renault 110.54 problem z odpalaniem (bezpiecznik)

Polecane posty

Mam problem z moja reno 110.54 rok produkcji 1997. A mianowicie gdy chce odpalic i przekrecam kluczyk to w momencie gdy juz rozrusznik startuje przepala sie bezpiecznik. Bylo wszystko ok do wymiany akumulatora na nowy. Od tego momentu zaczol przepalac sie bezpiecznik. Co moze byc przyczyna? Wiem ze cos robi zwarcie ale gdzie szukac przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nuss    0

sprawdz napiecie podczas pracy  albo elektromechanik powinien pomoc nic skomplikowanego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jaszczur2008
      Witam. Mam problem w mf 3125 z ehr.
      Problem taki ze jak oram i ustawie sobie na pokretle glebokosc np. na 4 i podniose i opuszcze przelocznikiem to nie opuszcza do tej samej pozycji co wczesniej tylko duzo wyzej staje. W tedy musze pokretlem zejsc do 6 by opuscil i zaraz spowrotem wrocic do 4 bo tak wali po rame.
      Co to moze byc?
    • Przez brzydal222
      Witam, mój problem polega na tym że ciągnik kiepsko jedzie do przodu a podczas orki staje , silnik pracuje normalnie. Podnośnik oraz wspomaganie działa normalnie, wcześniej było mało oleju w skrzyni po dolaniu dalej to samo. Co może być tego przyczyną? Proszę o odpowiedzi, pozdrawiam.
    • Przez PawelCholody
      Jestem posiadaczem Valmeta/Valtry 6300 rok 1992. Mam problem z biegami  nie działaj, biegi nie mogę wrzucić 1 i 2 jest możliwość jazdy tylko na 3 i 4. Z elektryką jest chyba wszystko ok. Ciągnik odpala jeździ, hydraulika trochę szwankuje.  Gdzie mogę szukać rozwiązania problemu?
    • Przez koper88
      Panowie i panie! Mam problem z ładowarką. Po odpaleniu wszystko działa jak należy, silnik normalnie łapie temperaturę a po włączeniu jakiegokolwiek odbiornika prądu tj. świateł bądź dmuchawy wskaźnik temperatury idzie na Max i piszczy tak jakby się gotowało. Po wyłączeniu wszystko wraca do normy. Wymieniony został czujnik temperatury ale to nic nie dało. Serwis twierdzi że do wymiany jest jakiś komp albo tablica wskaźników za około 3000zl ale jakoś sceptycznie podchodzę do ich diagnozy. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez Krzysztoflewandowski36
      witam mam pytanie do uzytkownikow ciagnika renault 133.14 jaki powinien byc oryginalny rozmiar opon tyl i przod czy mozna zalozyc opony tyl byly 520 70 38 a teraz 520 85 38.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.