micgal39533

John Deere 1075 problem z odpaleniem

Polecane posty

micgal39533    499

Witam 

Ostatnio w JD 1075 wymieniane były rurki od pompy do wtrysków i filtr paliwa i pompa była w regeneracji, uszczelnienie, łopatki i ustawienie  i teraz jest problem z odpaleniem, kombajn kręci ale nic nie chce łapać, w filtrze paliwa jest u góry z prawej strony trochę powietrza ale jak odkręci się rurkę od zasilania pompy wtryskowej to ON leci , co to może być, na wtryski paliwo też wychodzi ;/ 

 

Edytowano przez micgal39533

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    499

pompa jest na klinie jak się wyjmuje pompę to tryb zostaje w silniku a ruch jest na śrubach ale jest założona tak jak była 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    2

Spróbuj jeszcze raz wyciągnąć pompę obróć nią 360 stopni i załóż z powrotem. Na bank coś z zapłonem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    499

jutro wykręcimy wtrysk i zobaczymy jak podaje paliwo może faktycznie coś z zapłonem, chyba że dalej jest gdzieś zapowietrzony ;/ 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    2

Jak podaje na wtryski to musi zapalić jak dobrze na zapłonie. Będzie szczekał, nierówno chodził przy zapowietrzonym ale odpalić musi. A puszcza jakiegoś dyma przy kręceniu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

a ta elektryczna pompka na dole dobrze podaje i zasilająca u góry? może wtryskową teraz masz zrobioną i te dwie nie dają rady podepchnąć mają większy opór  Fakt jak na wtryskach jest paliwo powinien odpalić

Edytowano przez szaman1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    499
1 minutę temu, bartas19 napisał:

Jak podaje na wtryski to musi zapalić jak dobrze na zapłonie. Będzie szczekał, nierówno chodził przy zapowietrzonym ale odpalić musi. A puszcza jakiegoś dyma przy kręceniu???

jak się zakręci to po chwili troszkę poleci takiego białego ale to bardzo mało 

1 minutę temu, szaman1 napisał:

a ta elektryczna pompka na dole dobrze podaje i zasilająca u góry? może wtryskową teraz masz zrobioną i te dwie nie dają rady podepchnąć mają większy opór 

jak odkręciliśmy rurkę co zasila pompę wtryskową to ropa leciała a jak się odkręci tą na wtrysk to tak wypływa tylko, a ta pompka elektryczna to tak jakoś dziwnie chodzi nie równo itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

Ty go chyba dobrze nie odpowietrzyłeś weź jutro przekręć zapłon wtedy ta elektryczna podaje paliwo wejdź przez zbiornik i odkręć pierw śrubkę  na pompie  u góry chyba na 8 klucz  i czekaj aż powietrze wyleci  i potem popuść jeden wtrysk i jak jest ok to zapali. Daj mu dobrą baterie albo matkę żeby dobrze kręcił to inne odpowietrzanie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    2

Przy filtrze po lewej stronie na górze masz śrubkę na 11 albo 12 klucz. Odkręć ją, przekręć kluczyk na zapłon żeby dawała pompka elektryczna i do tego pompuj ręczną zasilająca na pompie. Jak tą śrubką pójdzie paliwo już bez powietrza to jak zapłon dobrze ustawiony to ni chu..ja musi odpalic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    499
3 minuty temu, szaman1 napisał:

Ty go chyba dobrze nie odpowietrzyłeś weź jutro przekręć zapłon wtedy ta elektryczna podaje paliwo wejdź przez zbiornik i odkręć pierw śrubkę  na pompie  u góry chyba na 8 klucz  i czekaj aż powietrze wyleci  i potem popuść jeden wtrysk i jak jest ok to zapali. Daj mu dobrą baterie albo matkę żeby dobrze kręcił to inne odpowietrzanie 

przy tej śrubce jest jakaś rurka czy to jest w pompę wkręcona? aku ma zaje... ale jak coś to jest rozruch. 

1 minutę temu, bartas19 napisał:

Przy filtrze po lewej stronie na górze masz śrubkę na 11 albo 12 klucz. Odkręć ją, przekręć kluczyk na zapłon żeby dawała pompka elektryczna i do tego pompuj ręczną zasilająca na pompie. Jak tą śrubką pójdzie paliwo już bez powietrza to jak zapłon dobrze ustawiony to ni chu..ja musi odpalic

przy filtrze odkręcaliśmy to leci już paliwo a zostaje tylko u góry trochę powietrza, a ręcznej pompki nie ma w nim  tylko z filtra idzie na pompę wtryskową 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

W pompę tak jak w perkinsie 3 p masz 2 śrubki jedna jest na górze a druga na dole teraz nie pamiętam czy są przy nim dwie ale jak będą 2  to odkręć lub popuść  tą górną to buchnie powietrze sam tak miałem. Ze zbiornika całą pompę ładnie widać i jeszcze jedno zmieniałeś dawno ten filtr bo jak jest zasyfiony to gorzej się odpowietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    2

To jak na filtrze masz paliwo to pompa sama z filtra powinna zaciągnąć paliwo i podać na wtryski. Na moje to coś zapłonem na sto procent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    499
2 minuty temu, szaman1 napisał:

W pompę tak jak w perkinsie 3 p masz 2 śrubki jedna jest na górze a druga na dole teraz nie pamiętam czy są przy nim dwie ale jak będą 2  to odkręć lub popuść  tą górną to buchnie powietrze sam tak miałem. Ze zbiornika całą pompę ładnie widać i jeszcze jedno zmieniałeś dawno ten filtr bo jak jest zasyfiony to gorzej się odpowietrza

no ze zbiornika to ładnie widać, filtr był teraz zmieniony jak to wszystko było zrobione więc jest nówka

 

1 minutę temu, bartas19 napisał:

To jak na filtrze masz paliwo to pompa sama z filtra powinna zaciągnąć paliwo i podać na wtryski. Na moje to coś zapłonem na sto procent

ale jak ta pompka elektryczna będzie miała za słabe ciśnienie to może nie dobije ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

Ja ze swojego doświadczenia wiem że mój zapowietrzony  też nie chce zapalić jak nie popuszczę chociaż wtrysku gdzieś powietrze musi uciec. jak kiedyś wyciągnął wszystko z pompy za chiny nie chciał zapalić  jak odkręciłem śrubkę u góry to powietrze szło jak ze sprężarki. Minuta kręcenia i musi zapalić, chyba że masz tą na dole skopaną. Dziwne że nie masz na górze jeszcze zasilającej ręcznej

 

Edytowano przez szaman1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    2

Ale jak by nie dobijała to tylko po odpaleniu. Musiałby spalić to co we filtrze i pompie i dopiero potem by się zapowietrzal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378
spróbuj najpierw zapalić na "plaku" lub samostarcie ,tylko bez grzania świecy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    499
W tych modelach nie ma ręcznych tylko ta elektryczna, przynajmniej ja nigdzie nie spotkałem. Jutro to zobaczymy jeszcze jak nie to zobaczymy zapłon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378
jest ręczna , na dole pompki zasilającej ,kiepskie dojście ,ale jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

Ja mam 1065 tam są dwie. Zrób tak jak pisałem i na 90% odpali bo w pompie masz powietrze i paliwo nie może się przebić i nie odpali. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    2

Jak pisze że na wtryski idzie to chyba może się jednak przebić. Na moje to zapłon źle ustawiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    499
Peugeot Gdzie na dole? Na której pompie?
Ale na wtryski idzie bardzo słabo, jutro jeszcze spróbujemy odpowietrzyc a jak nie da rady to sprawdzimy zapłon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378
pompa zasilająca jest przykręcona do silnika w okolicach filtra oleju silnikowego ,ma ona dźwignię do ręcznego pompowania . Według katalogu występują 2-rodzaje pomp może w twojej nie ma dźwigienki do pompowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
    • Przez mrursus360
      Jak wyglada u Was proces owijania w prasach John deere 592 i pochodnych. U mnie ramię wysuwa się idzie do końca wraca się i jeszcze raz idzie do końca i wraca do ucięcia sznurka. Czy u Was też tak idzie czy ramię wysuwa się do końca i wraca do ucięcia?
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj