DEMONxXx

renault 155.54 przekladnia 24/8

Polecane posty

DEMONxXx    13

Witam mam renault 155.54 ze skrzynią 24/8 rok 95  ma  3 półbiegi.

Potrzebuje info na temat wyspy zaworowej.

Dwa duże elektrozawory proporcjonalne są chyba od sprzęgieł reszta od półbiegow i przedniego napędu tylko nie wiem który jest który.

 Wie ktoś za co odpowiada każdy elektrozawór na wyspie? 

Ktoś gdzieś pisał z jeden jest od blokady ale to raczej nie prawda bo blokada jest mechaniczna

Edytowano przez DEMONxXx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    325

cztery skrajne są od przesuwek długie tak jak piszesz proporcjonalne do obsługi sprzęgieł i środkowy od tyłu 4wd


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    325

Ten ciągnik nie posiada czegoś takiego jak rewers, ta skrzynia ma trzy zakresy do przodu i jeden wsteczny. jedno sprzęgło obsługuje przełożenia 1,3 i R a drugie 2 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów jeśli chodzi o skrzynie to mam problem ze swoją w Renault 120. 54 pękła mi wodzie zmiany biegów i aby włożyć nowy muszę rozjechac skrzynie że skrzynią pośrednia, odkrecilem wszystkie śruby na łączeniu rezsunal się na 1cm może 2 i koniec. I tu moje pytanie czy jest jeszcze jakieś zabezpieczenie które trzyma czy porostu musi się rozjechac na pół. Będę wdzięczny za szybką pomoc. Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Od strony sprzęgła odkręć dekielek poniżej wałków sprzęgłowych tam bedziesz miał nakrętkę na wałku , odbezpiecz i odkręć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli najpierw muszę odjechać samym silnikiem a dopiero skrzynie na pół. Hmm słabe pocieszenie, no nic klucze w dłoń i trzeba kręcić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Witam bede wymieniał uszczelkę pod głowicą bez planowania i nie wiem jaką grubość dać oryginalnie jest chyba 1.1 w sklepach standard to 1.4 stosuje się je po planowaniu.

Fakt ze ciągnik ma swoje lata i juz wczesniej mogło być coś robione więc bezpieczniej jest dać 1.4mm ale może da się to jakoś sprawdzić jakieś oznaczenia na starej uszczelce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5014

O ile pamiętam były nawet 0,9 mm.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

najlepiej byłoby wymienić wszystkie uszczelki  tylko znowu pytanie jaka grubość?

Znajomy kupił 155.54 z zagranicy po rozgrzaniu tłoki delikatnie stukaływ głowicę załozył grubsze uszczelki i wszystko ok

Edytowano przez DEMONxXx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5014

Trzeba mieć "serwisówkę" do tego modelu. ;)


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Problem sam się rozwiązał uszczelki wymieniane w ostatnich latach widać na nich oznaczenia i numery

firma goetze grubość 1.4mm

Mam nowy problem płyn uciekał na jednej głowicy i prawdopodobnie wyciska się pomiędzy tuleją a blokiem. Pomiędzy tulejami jest cienka ścianka bloku każda głowica dociska uszczelkę w tym miejscu na szerokości około 4mm tam jest delikatny wżer na bloku nie wiem czy nowa uszczelka załatwi sprawę czy może czymś to wypełnić 

 

Edytowano przez DEMONxXx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5014

Będzie łatwiej jeśli zrobisz zdjęcie dobrej jakości w odpowiednim zbliżeniu i zamieścisz je oraz opiszesz głębokość tego wżeru.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

 Zdjęcie nie jest moje tylko podglądowe tam gdzie robię troche ciemno na dokładne zdjęcia. 

Wżer nie jest głęboki może 0.1 mm głowica idealnie prosta ale obstawiam źle dociśniętą głowicę bo z tej strony nawet na metalowej części która dociska tuleję były ciemne  przebarwienia tak jakby przegrzana w tym miejscu lub delikatny niezauważalny przedmuch

Edytowano przez DEMONxXx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Planuj głowice bez zastanawiania!!!! 

Ja już robiłem w sumie 3 razy i jeszcze raz muszę robić. Najpierw zrobiłem wszystkie bez planowania bo znajomy stwierdził że małe głowice to nie powinny się krzywić a mi to pasowało bo padł w sezonie. Po około 1tys godzin dmuchło mi na 6,  za niedługo znowu na 5 i widziałem że bierze znowu na 6 więc dałem do planowania i okazało się że są krzywe i to w tym miejscu co dmuchało!!!!!!!!! 

Teraz znowu coś zaczyna się dziać więc ściągam wszystkie i daję do sprawdzenia szczelności i planowania!!.

Ciągnik robi u mnie ponad 500 godzin w roku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Ma ktoś może schemat instalacji elektrycznej do 155.54 z przekładnią 24/8 z 3 półbiegami?

Edytowano przez DEMONxXx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudek998    98
Witam. Mam pytanie odnosnie renowki 155.54. Mianowicie nie zmienia polbiegow w dół. Do gory zmienia a w dol nie chce. Od czego zacząć szukanie przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudek998    98
guzik wydaje sie byc sprawny. tzn na srodkowy przewod dalem prad i po nacisnieciu dolnego albo girnego przejscie jest. Wiazka tez chyba jest ok tzn w jednym miejscu byla robiona (przetarta) ale jest ok. Co dalej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4

wykręć po kolei elektrozawory włącz kluczyk zmieniaj półbiegi i zobaczysz czy chodzą,  cewki te po zewnętrznych stronach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    13

Witam wie ktoś dlaczego renault 155.54 nie wysprzęgla do końca przekładnia 24/8 tractonic? to znaczy ze wciskam sprzęgło i ciężko wrzucić bieg i dodatkowo lekko ciągnie do przodu na luzie. Sprawdziłem kosze sprzęgłowe tarczki kręcą się luźno oringi na elektrozaworach też ok, olej nie wiem jaki ale czysty  i rzadki. Jest możliwość że wyspa zaworów przepuszcza jakoś ciśnienie oleju? Może oringi na elektrozaworach są za cienkie wie ktoś jakie tam powinny być?

Edytowano przez DEMONxXx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj