Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam mam renault 155.54 ze skrzynią 24/8 rok 95  ma  3 półbiegi.

Potrzebuje info na temat wyspy zaworowej.

Dwa duże elektrozawory proporcjonalne są chyba od sprzęgieł reszta od półbiegow i przedniego napędu tylko nie wiem który jest który.

 Wie ktoś za co odpowiada każdy elektrozawór na wyspie? 

Ktoś gdzieś pisał z jeden jest od blokady ale to raczej nie prawda bo blokada jest mechaniczna

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano

Witam kolegów jeśli chodzi o skrzynie to mam problem ze swoją w Renault 120. 54 pękła mi wodzie zmiany biegów i aby włożyć nowy muszę rozjechac skrzynie że skrzynią pośrednia, odkrecilem wszystkie śruby na łączeniu rezsunal się na 1cm może 2 i koniec. I tu moje pytanie czy jest jeszcze jakieś zabezpieczenie które trzyma czy porostu musi się rozjechac na pół. Będę wdzięczny za szybką pomoc. Pozdrawiam 

Opublikowano

Witam bede wymieniał uszczelkę pod głowicą bez planowania i nie wiem jaką grubość dać oryginalnie jest chyba 1.1 w sklepach standard to 1.4 stosuje się je po planowaniu.

Fakt ze ciągnik ma swoje lata i juz wczesniej mogło być coś robione więc bezpieczniej jest dać 1.4mm ale może da się to jakoś sprawdzić jakieś oznaczenia na starej uszczelce?

Opublikowano (edytowane)

najlepiej byłoby wymienić wszystkie uszczelki  tylko znowu pytanie jaka grubość?

Znajomy kupił 155.54 z zagranicy po rozgrzaniu tłoki delikatnie stukaływ głowicę załozył grubsze uszczelki i wszystko ok

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano (edytowane)

Problem sam się rozwiązał uszczelki wymieniane w ostatnich latach widać na nich oznaczenia i numery

firma goetze grubość 1.4mm

Mam nowy problem płyn uciekał na jednej głowicy i prawdopodobnie wyciska się pomiędzy tuleją a blokiem. Pomiędzy tulejami jest cienka ścianka bloku każda głowica dociska uszczelkę w tym miejscu na szerokości około 4mm tam jest delikatny wżer na bloku nie wiem czy nowa uszczelka załatwi sprawę czy może czymś to wypełnić 

 

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano (edytowane)

 Zdjęcie nie jest moje tylko podglądowe tam gdzie robię troche ciemno na dokładne zdjęcia. 

Wżer nie jest głęboki może 0.1 mm głowica idealnie prosta ale obstawiam źle dociśniętą głowicę bo z tej strony nawet na metalowej części która dociska tuleję były ciemne  przebarwienia tak jakby przegrzana w tym miejscu lub delikatny niezauważalny przedmuch

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano

Planuj głowice bez zastanawiania!!!! 

Ja już robiłem w sumie 3 razy i jeszcze raz muszę robić. Najpierw zrobiłem wszystkie bez planowania bo znajomy stwierdził że małe głowice to nie powinny się krzywić a mi to pasowało bo padł w sezonie. Po około 1tys godzin dmuchło mi na 6,  za niedługo znowu na 5 i widziałem że bierze znowu na 6 więc dałem do planowania i okazało się że są krzywe i to w tym miejscu co dmuchało!!!!!!!!! 

Teraz znowu coś zaczyna się dziać więc ściągam wszystkie i daję do sprawdzenia szczelności i planowania!!.

Ciągnik robi u mnie ponad 500 godzin w roku. 

Opublikowano
guzik wydaje sie byc sprawny. tzn na srodkowy przewod dalem prad i po nacisnieciu dolnego albo girnego przejscie jest. Wiazka tez chyba jest ok tzn w jednym miejscu byla robiona (przetarta) ale jest ok. Co dalej?
Opublikowano (edytowane)

Witam wie ktoś dlaczego renault 155.54 nie wysprzęgla do końca przekładnia 24/8 tractonic? to znaczy ze wciskam sprzęgło i ciężko wrzucić bieg i dodatkowo lekko ciągnie do przodu na luzie. Sprawdziłem kosze sprzęgłowe tarczki kręcą się luźno oringi na elektrozaworach też ok, olej nie wiem jaki ale czysty  i rzadki. Jest możliwość że wyspa zaworów przepuszcza jakoś ciśnienie oleju? Może oringi na elektrozaworach są za cienkie wie ktoś jakie tam powinny być?

Edytowane przez DEMONxXx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v