Skocz do zawartości

Polecane posty

Dariusz1972    0

Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.

Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
avanttura    2
Napisano (edytowany)

Ale może  być , sprawdzić wypadało by  tłoczki (sprężyny) głównej  pompy

Edytowano przez avanttura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

podlach93    2

No niby może ale powiedzmy sobie szczerze że jak środek nowy to słabe te ciśnienie, A co do pompy to trzeba najpierw zrobić bardziej wnikliwą diagnostykę żeby nie zgadywać tylko mięć pewność - poco generować sobie koszty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groszek87    0
Napisano (edytowany)

Tak tylko teraz te 9.5 bar jest przy zasilaniu rozdzielacza na skrzyni, czy przy zasileniu pompy głównej? Hydraulika drży bo przednia pompa nie ma podawane dostatecznej ilości oleju czyli olej gdzieś spierdziela. Sprawdz zawór regulujący ciśnienie idące do pompy głównej, może się zawiesił... zawór ten jest zlokalizowany jakby miedzy akumulatorem a rozdzielaczem  hydraulicznym szybkozłącz koło zaworu priorytetowego układu kierowniczego. A jeśli 9,5 bara masz na zasileniu pompy głównej to jakiś zaworek zwrotny  Ci się rozsypał w pompie głównej.

Edytowano przez Groszek87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawomirhr    0
Dnia 11.03.2018 o 21:24, Dariusz1972 napisał:

Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.

Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.

Witam. Podstawa w ciągnikach to manometr,  a nie naprawy w ciemno !!!!  Widzę ze bystry jest i ogarniasz tematy z mechanika, to poprowadzę gdzie się masz podłączyć  manometrem aby wszystko grało . Z tego co napisałeś  to układ nisko ciśnieniowy masz ok ,  tylko wysoko ciśnieniowy ma ubytek ciśnienia i na 90  procent jest to wina orbitrol i Wyjście na hydrauliczna hamulce przyczepy. podam nr 514 518326(Bez płatnie ) i powiem co masz zrobić  aby hydraulika była sprawna koszt naprawy nie badzie wyższa  jak 700 zł  pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawomirhr    0
2 godziny temu, WojtekSzczerbacki napisał:

9,5 bara to dobre ciśnienie ,jeszcze jakie jest ciśnienie na tylnym wom i napęd na przód 

To dobre ciśnienie, tylko to jest ciśnienie na ciepłym olej gdy zaczyna szwankować hydraulika ??! I gdzie się podlaczyles?? Ciśnienie powinien być takie same tylko że zalaczasz WOM spada o jeden Bar i się wyrównuje to samo przedni napęd. na pół biegach 3 bar i po chwili masz 9,5 . Ty dalej masz problem na na rozgrzanym czy tylko tak się pytasz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawomirhr    0
Dnia 11.03.2018 o 21:24, Dariusz1972 napisał:

Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.

Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.

Witam. Czy naprawiles traktor ? A jak nie to powiem jak sprawdzić pozostałe kosze .  Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Witam, poszukuje pomocy w dalszym lokalizowaniu usterki w jd 3350. Na rozgrzanym oleju na niskich obrotach calkowicie siada hydraulika  , po mierzeniu ciśnienia na korku pod podłogą, na niskich obrotach cisnienie spada do zera , na pełnych obrotach wzrasta do około 9bar, gdzie szukać przyczyny ? ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawomirhr    0
12 godzin temu, yanki napisał:

Witam, poszukuje pomocy w dalszym lokalizowaniu usterki w jd 3350. Na rozgrzanym oleju na niskich obrotach calkowicie siada hydraulika  , po mierzeniu ciśnienia na korku pod podłogą, na niskich obrotach cisnienie spada do zera , na pełnych obrotach wzrasta do około 9bar, gdzie szukać przyczyny ? 

12 godzin temu, yanki napisał:

Witam, poszukuje pomocy w dalszym lokalizowaniu usterki w jd 3350. Na rozgrzanym oleju na niskich obrotach calkowicie siada hydraulika  , po mierzeniu ciśnienia na korku pod podłogą, na niskich obrotach cisnienie spada do zera , na pełnych obrotach wzrasta do około 9bar, gdzie szukać przyczyny ? ? 

 

Witam na którym korku się podłączałes są dwa obok siebie, pierwszy od tylu to odcinek pompa do koszy ,drugi to za koszami do zaworu . Jeszcze jedno książkowo to sprawdzaj ciśnienia przy 1500 obr/min i w chwili wystompienia usterki na rozgrzanym . Jeszcze zobacz na tym pierwszym od o ile będziesz miał spadek ciśnienia ja zalaczysz : napęd, walek, pół biegi, tylko pojedynczo powinno być bar spadku i odbicie . Już nawet się nie pytam o filtry bo są dwa ..

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Na ta chwilę podłączyłem się do tego bliżej tylu ciagnika , na tym korku dokonałem pomiaru tak jak pisałem wyżej , do korka bliżej silnika jak na razie jeszcze szukam krucca bo jest inny rozmiar  (wiekszy) , poza tym wkrecalem się jeszcze zegarem do hi-lo , i walka ok 9 bar. Filtry wraz z siatkowym sa ok i olej również 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawomirhr    0

To nie szukaj podłączenia jak masz z tym problem . Masz nieszczelne kosze ale pisałem " Jeszcze zobacz na tym pierwszym od o ile będziesz miał spadek ciśnienia ja zalaczysz : napęd, walek, pół biegi, tylko pojedynczo powinno być bar spadku i odbicie " . 

Przed chwilą, slawomirhr napisał:

To nie szukaj podłączenia jak masz z tym problem . Masz nieszczelne kosze ale pisałem " Jeszcze zobacz na tym pierwszym od o ile będziesz miał spadek ciśnienia ja zalaczysz : napęd, walek, pół biegi, tylko pojedynczo powinno być bar spadku i odbicie " . 

Tylko to sprawdź na rozgrzanym jak przestanie podawać olej a jak chcesz być pewny że to kosze to powiem jak to sprawdzić który kosz i jak będzie chodził bez koszy żebyś był pewny tylko zadzwoń .numer wyżej znajdziesz

Przed chwilą, slawomirhr napisał:

To nie szukaj podłączenia jak masz z tym problem . Masz nieszczelne kosze ale pisałem " Jeszcze zobacz na tym pierwszym od o ile będziesz miał spadek ciśnienia ja zalaczysz : napęd, walek, pół biegi, tylko pojedynczo powinno być bar spadku i odbicie " . 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez arkady12
      Panowie mam problem z pługiem huard obróci się do polowy i staje ani w lewo ani w prawo węże się  poruszają ogólnie wina leży po stronie pługa nie traktora i teraz jest problem bo siłownik jest nie typowy jak dla mnie ( załącznik z katalogiem ) czy miał ktoś taką  sytuacje ?  czym można by było zastąpić ten zamek rozważam zakup nowego siłowniika z zaworem przepływowym ale w nich nie ma wyjść na ten  zamek coś ktoś podpowie ??,
      rl.doc
    • Przez Olka7863
      Witam czemu jak olej sie rozgrzeje to nie chce unosic np. Talerzówki pługu itp. Belarus ?
    • Przez kuba24051
      witam. mam problem z opryskiwaczem Bury Pelikan Hydraulik. Komputer Bravo 180s. chodzi o to, że gdy zamknę jedną lub dwie sekcje (jest ich 5) to dawka oprysku na ha się utrzymuje, natomiast kiedy wyłącze 3 lub więcej sekcji to opryskiwacz nie utrzymuje mi dawki i cisnienie sie zmienia. moze ktos mial taki problem? mysle ze tkwi on w zaworach kompensacji które znajduja się z tyłu opryskiwacza (pokretła). tylko jak to wyregulować ? z gory dzieki za pomoc
    • Przez michu20
      witam są tu posiadacze kombajnów John Deere t560 lub t670 z roczników ok 2009 i mógł by się ktoś wypowiedzieć na ten temat jak to chodzi na co zwracać uwagę przy oględzinach i czy pchać się w John deera czy claasa i jakie macie przebiegi w swoich kombajnach przez ile lat zrobione
    • Przez eela
      Witam
      Mam problem z ladowaczem czołowym firmy Quicke 970.  Jet on zamontowany na Case MX80C.  Podczas mycia ciagnika prawdopodobnie nastąpiło zwarcie i spaliła się puszka od sterowników(Tak stwierdzili fachowcy). Sterowniki są z firmy Walvoil, nie można ich nigdzie dostać oraz nieda się naprawić.
      Wiec w związku z tym poszukuję kogos kto by założył mi całą "instalacje" do tego tura od nowa. 
      Przesyłam fotki tego sterownika a tura podeślę później. 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.