Polecane posty

Dariusz1972    0

Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.

Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
avanttura    6

Ale może  być , sprawdzić wypadało by  tłoczki (sprężyny) głównej  pompy

Edytowano przez avanttura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

podlach93    5

No niby może ale powiedzmy sobie szczerze że jak środek nowy to słabe te ciśnienie, A co do pompy to trzeba najpierw zrobić bardziej wnikliwą diagnostykę żeby nie zgadywać tylko mięć pewność - poco generować sobie koszty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groszek87    0

Tak tylko teraz te 9.5 bar jest przy zasilaniu rozdzielacza na skrzyni, czy przy zasileniu pompy głównej? Hydraulika drży bo przednia pompa nie ma podawane dostatecznej ilości oleju czyli olej gdzieś spierdziela. Sprawdz zawór regulujący ciśnienie idące do pompy głównej, może się zawiesił... zawór ten jest zlokalizowany jakby miedzy akumulatorem a rozdzielaczem  hydraulicznym szybkozłącz koło zaworu priorytetowego układu kierowniczego. A jeśli 9,5 bara masz na zasileniu pompy głównej to jakiś zaworek zwrotny  Ci się rozsypał w pompie głównej.

Edytowano przez Groszek87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawomirhr    0
Dnia 11.03.2018 o 21:24, Dariusz1972 napisał:

Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.

Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.

Witam. Podstawa w ciągnikach to manometr,  a nie naprawy w ciemno !!!!  Widzę ze bystry jest i ogarniasz tematy z mechanika, to poprowadzę gdzie się masz podłączyć  manometrem aby wszystko grało . Z tego co napisałeś  to układ nisko ciśnieniowy masz ok ,  tylko wysoko ciśnieniowy ma ubytek ciśnienia i na 90  procent jest to wina orbitrol i Wyjście na hydrauliczna hamulce przyczepy. podam nr 514 518326(Bez płatnie ) i powiem co masz zrobić  aby hydraulika była sprawna koszt naprawy nie badzie wyższa  jak 700 zł  pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawomirhr    0
2 godziny temu, WojtekSzczerbacki napisał:

9,5 bara to dobre ciśnienie ,jeszcze jakie jest ciśnienie na tylnym wom i napęd na przód 

To dobre ciśnienie, tylko to jest ciśnienie na ciepłym olej gdy zaczyna szwankować hydraulika ??! I gdzie się podlaczyles?? Ciśnienie powinien być takie same tylko że zalaczasz WOM spada o jeden Bar i się wyrównuje to samo przedni napęd. na pół biegach 3 bar i po chwili masz 9,5 . Ty dalej masz problem na na rozgrzanym czy tylko tak się pytasz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawomirhr    0
Dnia 11.03.2018 o 21:24, Dariusz1972 napisał:

Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.

Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.

Witam. Czy naprawiles traktor ? A jak nie to powiem jak sprawdzić pozostałe kosze .  Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Witam, poszukuje pomocy w dalszym lokalizowaniu usterki w jd 3350. Na rozgrzanym oleju na niskich obrotach calkowicie siada hydraulika  , po mierzeniu ciśnienia na korku pod podłogą, na niskich obrotach cisnienie spada do zera , na pełnych obrotach wzrasta do około 9bar, gdzie szukać przyczyny ? ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawomirhr    0
12 godzin temu, yanki napisał:

Witam, poszukuje pomocy w dalszym lokalizowaniu usterki w jd 3350. Na rozgrzanym oleju na niskich obrotach calkowicie siada hydraulika  , po mierzeniu ciśnienia na korku pod podłogą, na niskich obrotach cisnienie spada do zera , na pełnych obrotach wzrasta do około 9bar, gdzie szukać przyczyny ? 

12 godzin temu, yanki napisał:

Witam, poszukuje pomocy w dalszym lokalizowaniu usterki w jd 3350. Na rozgrzanym oleju na niskich obrotach calkowicie siada hydraulika  , po mierzeniu ciśnienia na korku pod podłogą, na niskich obrotach cisnienie spada do zera , na pełnych obrotach wzrasta do około 9bar, gdzie szukać przyczyny ? ? 

 

Witam na którym korku się podłączałes są dwa obok siebie, pierwszy od tylu to odcinek pompa do koszy ,drugi to za koszami do zaworu . Jeszcze jedno książkowo to sprawdzaj ciśnienia przy 1500 obr/min i w chwili wystompienia usterki na rozgrzanym . Jeszcze zobacz na tym pierwszym od o ile będziesz miał spadek ciśnienia ja zalaczysz : napęd, walek, pół biegi, tylko pojedynczo powinno być bar spadku i odbicie . Już nawet się nie pytam o filtry bo są dwa ..

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yanki    0

Na ta chwilę podłączyłem się do tego bliżej tylu ciagnika , na tym korku dokonałem pomiaru tak jak pisałem wyżej , do korka bliżej silnika jak na razie jeszcze szukam krucca bo jest inny rozmiar  (wiekszy) , poza tym wkrecalem się jeszcze zegarem do hi-lo , i walka ok 9 bar. Filtry wraz z siatkowym sa ok i olej również 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawomirhr    0

To nie szukaj podłączenia jak masz z tym problem . Masz nieszczelne kosze ale pisałem " Jeszcze zobacz na tym pierwszym od o ile będziesz miał spadek ciśnienia ja zalaczysz : napęd, walek, pół biegi, tylko pojedynczo powinno być bar spadku i odbicie " . 

Przed chwilą, slawomirhr napisał:

To nie szukaj podłączenia jak masz z tym problem . Masz nieszczelne kosze ale pisałem " Jeszcze zobacz na tym pierwszym od o ile będziesz miał spadek ciśnienia ja zalaczysz : napęd, walek, pół biegi, tylko pojedynczo powinno być bar spadku i odbicie " . 

Tylko to sprawdź na rozgrzanym jak przestanie podawać olej a jak chcesz być pewny że to kosze to powiem jak to sprawdzić który kosz i jak będzie chodził bez koszy żebyś był pewny tylko zadzwoń .numer wyżej znajdziesz

Przed chwilą, slawomirhr napisał:

To nie szukaj podłączenia jak masz z tym problem . Masz nieszczelne kosze ale pisałem " Jeszcze zobacz na tym pierwszym od o ile będziesz miał spadek ciśnienia ja zalaczysz : napęd, walek, pół biegi, tylko pojedynczo powinno być bar spadku i odbicie " . 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szymczak
      Witam.
      Proszę o pomoc w następującej sprawie. Mam problem z przednim napędem przy ciągniku SAME SILVER 110 2006r. Nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Podobne tematy były już zakładane o Deutzach, ale nie mam pewności, że działanie układu jest takie samo. Opiszę po kolei "historię" awarii. Podczas jazdy bez przedniego napędu zaczęła mrugać kontrolka na włączniku (który nie był wciśnięty). Do tego co chwilę było słychać charakterystyczny dźwięk rozłączania przedniego napędu (takie trzaśnięcie). Po powrocie do domu kontrolka świeciła już światłem ciągłym, a przedni napęd od tego czasu jest już ciągle uruchomiony. Sam włącznik sprawdziłem przy pomocy probówki i prostownika i moim zdaniem działa prawidłowo. Podejrzane jest tylko napięcie na pinach dochodzących do włącznika (1 pin ma około 12V a pozostałe 0,5-1,5V). Według mojej wiedzy cewka/elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przedniego napędu jest z lewej strony ciągnika koło filtrów hydraulicznych. Ten układ działa w tej chwili w sposób następujący:
      1. przy odpalonym ciągniku tłoczek jest schowany
      2. podczas gaszenia ciągnika tłoczek wychodzi z cylindra
      3. przy ponownym uruchomieniu samego zapłonu (przekręceniu kluczyka) tłoczek znowu się chowa
      4. odpalenie ciągnika nie powoduje żadnej reakcji dopiero ponowne jego zgaszenie powoduje ruch tłoczka
      Zachowanie tej cewki/elektrozaworu jest takie samo bez znaczenia czy włącznik jest wciśnięty czy też nie. Domyślam się, że żeby przedni napęd został rozłączony tłoczek musi wyjść z cylindra. A skoro u mnie przy odpalonym ciągniku tak nie jest, jest to pewnie przyczyna nieprawidłowości w działaniu. Nie wiem oczywiście czy dobrze myślę, jeśli jestem w błędzie proszę o podpowiedź. Jakie są przyczyny takiej usterki? Czy ktoś miał coś podobnego?  Z góry dziękuję za odpowiedź:)
    • Przez Sztuk
      Witam szukałem w internecie info pytalem trochę znajomych ale kazdy mowi inaczej. Otóż chodzi o opony na przód do zetora. Mialem 12.4 na 24 i chyba 29 szerokości.. I sie rozsypaly.. Teraz pytanie jakie opony. Takie same czyli kartoflaki 650zl sztuka czy moze juz radialne najtańsze 950 zł sztuka. Ciagnik do wszystkiego pole łąka opornik itp... Jedni polecają radialne drudzy diagonalne... Co najlepiej do tura.. 
       
      Ps te radialne byłyby 32 cm a sa jeszcze 36 ale trochę droższe chyba 1100
    • Przez luki1987
      Witam. mam problem z podnośnikiem w case 4230. Podnośnik podnosi ale nie opuszcza do końca. Grzebalem tymi wajchami w kabinie ale nic to nie daje. Jaka może być przyczyna?
    • Przez kamil29015
      Witam interesuje mnie ładowarka caterpillar th62 z 2003 roku zadzwoniłem do Pana który ja sprzedaje a on powiedział że jest problem z poruszaniem się do przodu raz się porusza a raz nie , do tyłu porusza się normalnie i chciałbym się dowiedzieć co to by mogło być ccos poważnego czy z grubszej rury  
      Dzieki
    • Przez rolnik0987654321
      Witam, posiadam new hollanda t6.140 z 2013 i po mrozach pojawił się błąd przy odpalaniu ciągnika pojawia się błąd 19010 i ikonka  prawdopodobnie od adblue  miał ktoś może podobną sytuację ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.