Polecane posty

Marki    0

Witam

Czy ktoś posiada podręcznik traktorzysty do ciągnika Ford 7610? Głównie potrzebuję opis dźwigni od womu tzn przełączanie z 540 na 1000 ( obok dźwigni mam opis po prawej zając, monitor, zółw i są kreski później pisze dratf effort).

Czy po załączeniu wałka wom bez obciążenia na wolnych obrotach może być słychać z okolicy wałka delikatne pykanie. Jak zwiększę obroty to znika odgłos pykania.

 

Podczas jazdy słychać wycie jakby łożyska - w momencie wciskania sprzęgła słychać jak wyje łożysko oporowe czy jest możliwe żeby ono w czasie jazdy wyło i łożysko pilotowe. Czy wycie może się nieść po całej skrzyni?

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Konrad2277
      Witam
      Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
      postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem
      Czy deutz będzie się mocno grzał??
      Jakie spalanie??
      Prosze o niezamykanie tematu bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny
      Prosze o szybkie odpowiedzi
      Z góry dzięki
    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez zolo2
      Jak w temacie,proszę o info jaki powinien być luz zaworowy Ford 4630.Wymieniałem uszczelkę pod głowica i zawory miały 3mm luzu :blink: ,ustawiłem na 0,3mm na zimnym i ciągnik nie mógł zapalić.Zrobiłem trochę większy i odpala ale czuć że ciężko chodzi.Jak trochę popracuje to jest lepiej.Czy w tych ciągnikach musi być taki duży luz zaworowy.Jeżeli ktoś wie to proszę o radę.Pozdrawiam.
    • Przez Robert695
      Witam.
      Posiadam forda 4000.
      ostatnio dorobiłem wyjście na kiper do przyczepy ale przydałyby sie jescze hamulce.
      Czy wie ktoś gdzie mozna sie podłączyć zeby mieć hamulce (oczywiscie hydrauliczne gdyż pneumatyki nie posiada).
      pozdrawiam
    • Przez rafal4610
      Witam. Mam dziwny problem. Otóż simmering na końcówce WOM puszczał mi olej, więc go chciałem wymienic. Myślałem, że odkręce te 4 śruby i obudowa zejdzie i wymienie sobie ten uszczelniacz. Okazało sie, że musze wyjąc cały wałek, więc go wyjąłem. Poświeciłem sobie latarką i założenie wydawało sie dośc proste. Jedynie problemem była jakaś mosiężna(czy podbna) podkładka. Ale w końcu udało mi sie tą podkładke ułożyc i wałek wszedł. Co prawda było kilka prób, bo dochodził do pewnego momentu(niemal do końca, zostało z 5cm) ale w końcu wszedł. Wlałem olej, odpaliłem i WOM kręci sie cały czas, nawet na wyłączonym. WOM mam hydrauliczny. Co sie mogło stac ? Bo ja nie mam żadnego pomysłu. Wałek wyjęty, włożony i tyle.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj