-
Podobna zawartość
-
Przez Konrad2277
Witam
Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem
Czy deutz będzie się mocno grzał??
Jakie spalanie??
Prosze o niezamykanie tematu bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny
Prosze o szybkie odpowiedzi
Z góry dzięki
-
Przez rabit500
Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
-
Przez zolo2
Jak w temacie,proszę o info jaki powinien być luz zaworowy Ford 4630.Wymieniałem uszczelkę pod głowica i zawory miały 3mm luzu :blink: ,ustawiłem na 0,3mm na zimnym i ciągnik nie mógł zapalić.Zrobiłem trochę większy i odpala ale czuć że ciężko chodzi.Jak trochę popracuje to jest lepiej.Czy w tych ciągnikach musi być taki duży luz zaworowy.Jeżeli ktoś wie to proszę o radę.Pozdrawiam.
-
Przez rafal4610
Witam. Mam dziwny problem. Otóż simmering na końcówce WOM puszczał mi olej, więc go chciałem wymienic. Myślałem, że odkręce te 4 śruby i obudowa zejdzie i wymienie sobie ten uszczelniacz. Okazało sie, że musze wyjąc cały wałek, więc go wyjąłem. Poświeciłem sobie latarką i założenie wydawało sie dośc proste. Jedynie problemem była jakaś mosiężna(czy podbna) podkładka. Ale w końcu udało mi sie tą podkładke ułożyc i wałek wszedł. Co prawda było kilka prób, bo dochodził do pewnego momentu(niemal do końca, zostało z 5cm) ale w końcu wszedł. Wlałem olej, odpaliłem i WOM kręci sie cały czas, nawet na wyłączonym. WOM mam hydrauliczny. Co sie mogło stac ? Bo ja nie mam żadnego pomysłu. Wałek wyjęty, włożony i tyle.
-