Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
arion650    0

Witam.Mam pytanie odnośnie wymiany radia oryginalnego w Pronarze 1025 ponieważ nie wiem jak je wyjąć i nie wiem czy nie trzeba zdejmować do tego podsufitki.Prosze o szybką odpowiedz jeżeli ktoś to robił.

 

PS.Z góry dziękuje,pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    74
Moje radio w 82 Sa było z tyłu przykręcone do kieszeni, więc trzeba było odkręcić podsufitkę. Ale tylko te śruby z przodu. Ten plastik się uchyli na dół, i dasz sobie z tym radiem radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jarecki94
      Witam
      Potrzebuje pomocy pękł mi pasek napędu pompy hydrauliki w consulu. Wymieniał go ktoś kiedyś i może poradzić jak go wymienić. Z tego co zauważyłem żeby go założyć trzeba zrzucić pas jezdny. Tylko jak rozebrać te koło hydrauliczne od przyspieszacza. Proszę o pomoc bo żniwa w pełni a kombajn został unieruchomiony. Z góry dziękuje za pomoc 
    • Przez pokorny
      Jak założyć pas jezdny na dolne koło? Jest zbyt mało miejsca od półosi i zastanawiam się czy jak rozkręcę te szpilki trzymające sprężyny to da się to złożyć w rękach. Wymieniał ktoś, poradźcie Panowie aby to sprawnie zrobić, bo młócić trzeba.
    • Przez Papina
      Czy te przyczepy dobrze zdają wam egzamin ? Jak sprawa wygląda z ramą ? siłownikami ? Nie ciekną ? Blacha czy jest dobrze zabezpieczona przed eksploatacją ? Czy ceny są dość przystępne ?
    • Przez giermek
      leje mi się z silnika ford sześciocylindrowego od strony koła zamachowego w new holand 1530
      cz ktoś może mi powiedzieć jak wymienić ten pierścień uszczelniający.
    • Przez pafeu
      Witam. W pronarze 82a z 2010 roku podczas orki na biegu polowym 3,4 oraz 5 zaczęło zgrzytać i nie można zmienić biegów na szosowe. Tylny bieg działa ale bez gazu bo inaczej zgrzyta.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.