Polecane posty

arion650    0

Witam.Mam pytanie odnośnie wymiany radia oryginalnego w Pronarze 1025 ponieważ nie wiem jak je wyjąć i nie wiem czy nie trzeba zdejmować do tego podsufitki.Prosze o szybką odpowiedz jeżeli ktoś to robił.

 

PS.Z góry dziękuje,pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    127
Moje radio w 82 Sa było z tyłu przykręcone do kieszeni, więc trzeba było odkręcić podsufitkę. Ale tylko te śruby z przodu. Ten plastik się uchyli na dół, i dasz sobie z tym radiem radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Rolnik_DaST
      Czy wie ktoś czy jak się wyjmnie fotel pasażera w belarusie 1025 to będzie dostęp do zbiornika paliwa do wskażnika
    • Przez arkadian12
      Witam
      Proszę o podpowiedź. Mianowicie chcę wymienić uszczelniacz w przednim napędzie na wałku. Jest tam nakrętka na klucz 55mm. Według instrukcji odnośnie części powinno się ją dać wykręcić, na schemacie nie widzę żadnych dodatkowych zabezpieczeń, jednak próbując ją odkręcić nie che ruszyć. Proszę o podpowiedź  dla pewności jaki jest tam gwint - lewy czy prawy, czy mam próbować aż do skutku. Na rysunku jest to ta nakrętka numer 2 a ja chcę wymienić uszczelniacz numer 3. Kolejne pytanie rozumie, że tą nakrętką mogę zniwelować luz na tym wału, są tam na schemacie dwa łożyska stożkowe i dokręcając likwiduje luz? Wałek ma trochę luzu jak go ruszam.
      Pozdrawiam
      Arek
      getPDFAttachment.pdf

    • Przez livebird
      Witam muszę wymienić ramie kierownicy w ursusie c330 i chciałbym was spytać jak po kolei się do tego zabrać, co w jakiej kolejności trzeba zrobić.
    • Przez ReV
      Witam, 
      Ciągnik stał 3 miesiące i podczas próby uruchomienia słychać tylko uderzenia w elektrowłącznik.
      Co zrobiłem dalej: kupiłem nowy rozrusznik z elektrowłącznikiem (nowy) i dalej nie zapala.
      Słyszałem że może być to wina przetwornika z 24V na 12V. Kupiłem nowy i dalej nie zapala. 
      Słyszałem tez że może być to wina jednego akumulatora, kupiłem 2 nowe i dalej jest problem.
      Przekaźniki też są 2 nowe.
      Słyszałem że coś może być nie tak z masą, jednak nie mam siły walczyć.
       
      Czy ktoś ma jakieś wskazówki/pomysły? 
    • Przez mlody90
      Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜
      Od początku:
      WTRYSKI I POMPA
      Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat)
      INTERCOOLER
      Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza)
      TURBOSPRĘŻARKA
      Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę.
       
      Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków.
       
      Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.