Dewro

Uszczelka głowicy Zetor 7745

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dewro    26

Jestem w trakcie wymiany uszczelek pod głowicami i mam mały problem. Czy zaznaczone na zdjęciu blaszki po bokach uszczelki mają przylegać do bloku czy do głowicy? Są tylko po jednej stronie uszczelki.

uszczelka.png


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

szersza krawędź samego pierścienia ma przylegać do tulei


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
1 godzinę temu, Dewro napisał:

Jestem w trakcie wymiany uszczelek pod głowicami i mam mały problem. Czy zaznaczone na zdjęciu blaszki po bokach uszczelki mają przylegać do bloku czy do głowicy? Są tylko po jednej stronie uszczelki.

uszczelka.png

Tą stroną z okuciem  do bloku i nie słuchaj bzdur że na odwrót.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Chyba zrobię wyliczankę :D Z drugiej strony uszczelki krawędź pierścienia jest węższa, więc Sean ma chyba rację. 


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Ja montowałem poszerzanym okuciem do głowicy.Tak mi zalecił mechanik ze Słowacji gdzie byłem po części.

A jak stare były odwrócone?


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Uważasz że na Słowacji nie ma kretynów mechaników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3020

w instrukcji napraw jest wyraznie napisane ze szersza strona do bloku a moze odwrotnie :D, ludzka pamiec plata figle a instrukcja w garazu. na pewno logiczne jest ze napisy powinny byc do gory-ale w tym wypadku na pewno sa do dolu-pojde dolozyc do pieca to zobacze w garazu....

kiedys robilem uszczelke i zalozylem taka z kompletu dla calego silnika i po 4 mtg ja wypalilo- normalnie widac bylo ogien miedzy glowicami


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Stara uszczelka była założona szerszym kołnierzem do bloku ale nie miała tego dodatkowego poszerzanego okucia. Założę szerszą stroną do bloku, niestety zdążyłem przykręcić jedną głowicę ze źle założoną uszczelką a dopiero później wpadłem na pomysł żeby zapytać na forum  :)


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3020

sprawdzilem w instrukcji -szersza strona do tulei-chyba ktos ta instrukcje google tlumaczyl z czeskiego bo jest tak zawile napisana ze trudno od razu zrozumiec:D,

niedlugo bede zakladal metalowe uszczelki do zetora-to jaks nowosc, cale sa z dwoch warst metalu i jakiegos cienkiego wkladu w srodku, zakladal ktos cos takiego ??? mialem kiedys taka w 3p ale byla cala miedziana z wytloczeniami .

masz turbo-pytanie odkrecaja ci sie same nakretki i sruby ????, czy tylko tak u mnie jest, co chwila klucze i kontrola, wszystko co sie moze odkrecis to sie luzuje .


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Na szczęście nie mam problemu z luzującymi się śrubami.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3020

niedawno zaczal nagle dziwnie stukac i dymic silnik-po rozkreceniu pokryw glowic okazalo sie ze sie odkecila szpilka wspornika dzwigienek zaworowych, na szczescie do silnika wpadly tylko te walki na ktorych jest ustalany wspornik.

niedawno skrecalem 2 felgi,sruby pochw na kleju w koncu przykrecilem.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
7 godzin temu, Dewro napisał:

Stara uszczelka była założona szerszym kołnierzem do bloku ale nie miała tego dodatkowego poszerzanego okucia. Założę szerszą stroną do bloku, niestety zdążyłem przykręcić jedną głowicę ze źle założoną uszczelką a dopiero później wpadłem na pomysł żeby zapytać na forum  :)

Jeżeli zakładasz wszystkie nowe, to się tak nie robi że jedną już sobie zakręciłem, układa się wszystkie  z głowicami i dociąga w kolejności jak jest w instrukcji, bo zwichrujesz blok i później możesz się pocałować. Uszczelki bez tych bocznych okuć zazwyczaj mają napis "góra"

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Mają napis góra albo "TOP". W każdym razie jak już ktoś napisał montujemy napisem do góry. Obojetnie co jest napisane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Przykręciłem głowice i katastrofa, jutro muszę wszystko rozkręcać. Płyn wydostaje się spod głowic, niezbyt mocno ale jednak. Pierwszy raz coś mi się takiego stało. Dokręcałem kluczem dynamometrycznym, głowice  były planowane przy poprzedniej wymianie uszczelek.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A nie brokiem ? Widać że na pewno z pod uszczelki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Na pewno z pod uszczelek, a nawet z pod trzech.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    19

Teraz pytanie z innej beczki (Zetor 8111) uszczelka pod głowice ile powinna mieć kanałów wodnych i które powinny być otwarte bez turbo silnik ja nie wiem 4 mechaników każdy inna teoria

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
1 godzinę temu, Dewro napisał:

Przykręciłem głowice i katastrofa, jutro muszę wszystko rozkręcać. Płyn wydostaje się spod głowic, niezbyt mocno ale jednak. Pierwszy raz coś mi się takiego stało. Dokręcałem kluczem dynamometrycznym, głowice  były planowane przy poprzedniej wymianie uszczelek.

Jakim momentem dokręciłeś? kiedyś uszczelki były zbrojone siatka drucianą i tego nie było bo były miększe i się od razu układały, teraz dają jakąś blachę w środek i cholery są twarde i nie chcą się ułożyć, zależy jeszcze jaki producent.,

1 godzinę temu, zabalex napisał:

Teraz pytanie z innej beczki (Zetor 8111) uszczelka pod głowice ile powinna mieć kanałów wodnych i które powinny być otwarte bez turbo silnik ja nie wiem 4 mechaników każdy inna teoria

 

Najlepiej taką jaka była założona, z turbo ma mieć otwarte kanały, ja mam wszystkie zamknięte i taka była fabryczna uszczelka, ale jest jedno ale, są z jednym otworem, z dwoma i z trzema otworami otwartymi, wszystko zależy jeszcze jaka pompa, czy ma zaślepkę do termostatu czy jest przelot cieczy, bo to może mieć też znaczenie.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    19

no właśnie 1 silnik miał 1 zaślepioną 2 rozwiercona 3 otwarta a w drugim jak blok brałem od handlarza i ściągnął głowice to 2 były zaślepione (silniki bez turbo i takie same pompy wody)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Uszczelki mam identyczne jak na zdjęciu w moim pierwszym poście. Dokręciłem na zimnym silniku na 180 Nm i takim samym momentem po rozgrzaniu. Podejrzewam że winne mogą być te uszczelki ponieważ węższa część okucia jest prawie w jednej płaszczyźnie z uszczelką, a ta szersza wystaje nad uszczelkę. Ale to tylko takie moje luźne przemyślenia. 


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj