Dewro

Uszczelka głowicy Zetor 7745

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dewro    21

Jestem w trakcie wymiany uszczelek pod głowicami i mam mały problem. Czy zaznaczone na zdjęciu blaszki po bokach uszczelki mają przylegać do bloku czy do głowicy? Są tylko po jednej stronie uszczelki.

uszczelka.png


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

szersza krawędź samego pierścienia ma przylegać do tulei


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość   
Gość
1 godzinę temu, Dewro napisał:

Jestem w trakcie wymiany uszczelek pod głowicami i mam mały problem. Czy zaznaczone na zdjęciu blaszki po bokach uszczelki mają przylegać do bloku czy do głowicy? Są tylko po jednej stronie uszczelki.

uszczelka.png

Tą stroną z okuciem  do bloku i nie słuchaj bzdur że na odwrót.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    21

Chyba zrobię wyliczankę :D Z drugiej strony uszczelki krawędź pierścienia jest węższa, więc Sean ma chyba rację. 


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Ja montowałem poszerzanym okuciem do głowicy.Tak mi zalecił mechanik ze Słowacji gdzie byłem po części.

A jak stare były odwrócone?


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Uważasz że na Słowacji nie ma kretynów mechaników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    804

w instrukcji napraw jest wyraznie napisane ze szersza strona do bloku a moze odwrotnie :D, ludzka pamiec plata figle a instrukcja w garazu. na pewno logiczne jest ze napisy powinny byc do gory-ale w tym wypadku na pewno sa do dolu-pojde dolozyc do pieca to zobacze w garazu....

kiedys robilem uszczelke i zalozylem taka z kompletu dla calego silnika i po 4 mtg ja wypalilo- normalnie widac bylo ogien miedzy glowicami


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    21

Stara uszczelka była założona szerszym kołnierzem do bloku ale nie miała tego dodatkowego poszerzanego okucia. Założę szerszą stroną do bloku, niestety zdążyłem przykręcić jedną głowicę ze źle założoną uszczelką a dopiero później wpadłem na pomysł żeby zapytać na forum  :)


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    804

sprawdzilem w instrukcji -szersza strona do tulei-chyba ktos ta instrukcje google tlumaczyl z czeskiego bo jest tak zawile napisana ze trudno od razu zrozumiec:D,

niedlugo bede zakladal metalowe uszczelki do zetora-to jaks nowosc, cale sa z dwoch warst metalu i jakiegos cienkiego wkladu w srodku, zakladal ktos cos takiego ??? mialem kiedys taka w 3p ale byla cala miedziana z wytloczeniami .

masz turbo-pytanie odkrecaja ci sie same nakretki i sruby ????, czy tylko tak u mnie jest, co chwila klucze i kontrola, wszystko co sie moze odkrecis to sie luzuje .


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    21

Na szczęście nie mam problemu z luzującymi się śrubami.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    804

niedawno zaczal nagle dziwnie stukac i dymic silnik-po rozkreceniu pokryw glowic okazalo sie ze sie odkecila szpilka wspornika dzwigienek zaworowych, na szczescie do silnika wpadly tylko te walki na ktorych jest ustalany wspornik.

niedawno skrecalem 2 felgi,sruby pochw na kleju w koncu przykrecilem.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
7 godzin temu, Dewro napisał:

Stara uszczelka była założona szerszym kołnierzem do bloku ale nie miała tego dodatkowego poszerzanego okucia. Założę szerszą stroną do bloku, niestety zdążyłem przykręcić jedną głowicę ze źle założoną uszczelką a dopiero później wpadłem na pomysł żeby zapytać na forum  :)

Jeżeli zakładasz wszystkie nowe, to się tak nie robi że jedną już sobie zakręciłem, układa się wszystkie  z głowicami i dociąga w kolejności jak jest w instrukcji, bo zwichrujesz blok i później możesz się pocałować. Uszczelki bez tych bocznych okuć zazwyczaj mają napis "góra"

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    160

Mają napis góra albo "TOP". W każdym razie jak już ktoś napisał montujemy napisem do góry. Obojetnie co jest napisane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    21

Przykręciłem głowice i katastrofa, jutro muszę wszystko rozkręcać. Płyn wydostaje się spod głowic, niezbyt mocno ale jednak. Pierwszy raz coś mi się takiego stało. Dokręcałem kluczem dynamometrycznym, głowice  były planowane przy poprzedniej wymianie uszczelek.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A nie brokiem ? Widać że na pewno z pod uszczelki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    21

Na pewno z pod uszczelek, a nawet z pod trzech.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    6

Teraz pytanie z innej beczki (Zetor 8111) uszczelka pod głowice ile powinna mieć kanałów wodnych i które powinny być otwarte bez turbo silnik ja nie wiem 4 mechaników każdy inna teoria

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
1 godzinę temu, Dewro napisał:

Przykręciłem głowice i katastrofa, jutro muszę wszystko rozkręcać. Płyn wydostaje się spod głowic, niezbyt mocno ale jednak. Pierwszy raz coś mi się takiego stało. Dokręcałem kluczem dynamometrycznym, głowice  były planowane przy poprzedniej wymianie uszczelek.

Jakim momentem dokręciłeś? kiedyś uszczelki były zbrojone siatka drucianą i tego nie było bo były miększe i się od razu układały, teraz dają jakąś blachę w środek i cholery są twarde i nie chcą się ułożyć, zależy jeszcze jaki producent.,

1 godzinę temu, zabalex napisał:

Teraz pytanie z innej beczki (Zetor 8111) uszczelka pod głowice ile powinna mieć kanałów wodnych i które powinny być otwarte bez turbo silnik ja nie wiem 4 mechaników każdy inna teoria

 

Najlepiej taką jaka była założona, z turbo ma mieć otwarte kanały, ja mam wszystkie zamknięte i taka była fabryczna uszczelka, ale jest jedno ale, są z jednym otworem, z dwoma i z trzema otworami otwartymi, wszystko zależy jeszcze jaka pompa, czy ma zaślepkę do termostatu czy jest przelot cieczy, bo to może mieć też znaczenie.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    6

no właśnie 1 silnik miał 1 zaślepioną 2 rozwiercona 3 otwarta a w drugim jak blok brałem od handlarza i ściągnął głowice to 2 były zaślepione (silniki bez turbo i takie same pompy wody)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    21

Uszczelki mam identyczne jak na zdjęciu w moim pierwszym poście. Dokręciłem na zimnym silniku na 180 Nm i takim samym momentem po rozgrzaniu. Podejrzewam że winne mogą być te uszczelki ponieważ węższa część okucia jest prawie w jednej płaszczyźnie z uszczelką, a ta szersza wystaje nad uszczelkę. Ale to tylko takie moje luźne przemyślenia. 


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez Egeszege
      Dzien dobry
       
      Czy ma ktos moze z Was instrukcje napraw do Zetor 8540? Potrzebuje naprawic sprzeglo i swietnie bylo by zerknac do ksiazki.  Dziekuje. Monika
    • Przez siwykn2
      Witam mam zetora 7245 i od jakiegoś czasu występuje dziwny problem chyba ze skrzynią.  Przy cofaniu po przejechaniu kilku,  niekiedy kilkunastu metrów słychać huk nie potrafiłem stwierdzić skąd więc przy wymianie sprzęgła rozebralem skrzynie. Ale nie widać żeby tam cokolwiek było nie tak . Dodatkowo jeśli zepnę napędy że ciągnie też przód to problem nie występuje.  Może ma ktoś jakiś pomysł co może być problemem?
    • Przez Blusik
      Witam
      posiadam beczkę ocynkowana BR4A z PRL-u
      chcialbym zakupić uszczelki do niej może ktoś posiada. Bo robiłem sam ale tez się rozciekły a beczka Zbiera deszcz a na Allegro nigdzie uszczelek nienawidzę do niej
       
      pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj