Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotrek4x4    30

Myślę że podnośnik o udźwigu ok 6 ton przy delcie 6010 i 6020 jest wystarczający do zdecydowanej większości maszyn przeznaczonych pod moc tego traktora, masa tego ciągnik też jest znaczną bo wynosi ok 5 ton bez obciążników, dołączając do tego przestronną kabinę bije na głowę t5060 i t5070, jeżeli ciągnik miałby prcować głównie w transporcie to warto rozwarzyć wersję plus z amortyzowaną kabiną i opcję amortyzowanej osi, co do stwierdzenia że 6020 jako ciągnik pomocniczy to chyba do bardzo dużego gospodarstwa, albo ktoś niewie jakie ten ciągnik ma gabaryty... pomocniczy to bardziej t 5000, lżejszy bo ok 4 ton masy własnej i zwrotniejszy co za tym idzie mniejsze zużycie paliwa w lekkich pracach w stosunku do seri t 6000. Przy 6030 i 6050 delta podnośnik może być za słaby do ciężkich agregatów lub pługa, a także mała wydajność hydrauliki jak np do oprużniania przyczepy silosowej o napędzie przenośnika hydraulicznego przy zbiorze kiszonek.W przypadku takich usług przy 6 cylindrowym ciągniku stawiałbym na plusa. ale sie rozpisałem :P ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesko    15

Ile tera cenia sie T6020 netto w wersji Delta? Myslalem nad T5060 ale ze wzgledu na wieksza stabilnosc przy agregacie i plugu chyba wybor padnie na tego. W co mozna go doposazyc a co jest w standardzie? Jakie mozna najszersze opony wziasc? Jak ktos moze niech pomoze hehe:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    30

T6020 delta cena netto standard 176 tys można wziąć skrzynie 16x16 dopłata 5 tys, standardowe ogumienie 520/70 r 38 tył , tych na 34 cale nie polecam, mały prześwit, gorszy uciąg, 810 kg obciążenia przód, najszersze koła to 650/65 r 38 tył i 540/65 r 28 przód, tylko do czego ci potrzebne takie szerokie? jeszcze mogą być 600/65 r 38 tył, i 480/65 r 28 przód, za szerokie koła dopłata ok 4 tys. fotel pneumatyczny dopłata 1,5 tys, drugi oryginalny kogut to (aż) 1 tys dopłaty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesko    15

Optimum dla mnie to 600/65 r 38 tył gdyz widze ze znajomy we wiosce ma na swoim NH 6010 wezsze chyba 540 cos sie mi tak rzucilo w oczy i na piaskach jakie u nas wszedzie w kolo to przyczepnosc slaba, ciagnik mocny ale co z tego jak opona waska i od razu jak zgrzebnie dol wykopany na prawie pol metra a nie daj Boze jest jeszcze sucho to juz w ogole...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barcol84    6

Dzisiaj dostałem wycene NH T6020 Plus 110KM, z amortyzowaną kabiną, skrzynia 16/16, ogumienie 420 przód, 520tył, bez przedniego tuza, obciążniki przód 1050kg - cena 183tyś Netto. Jest to do przyjęcia, z tym że chcialem sie dowiedziec jak u nich silniki maja spalanie, czy sa oszczędniejsze np: od Case IH maxxum podobnej mocy , czy nie. :P Wie ktoś może ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym ci radził szersze opony np. 480p i 600t po te co są to wąskie trochę do takiego ciągnika, cena kuszącą u jakiego dilera ? To już po negocjacjach ? Silniki w case i NH są takie same także nie powinno być różnicy w spalaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tytusT1    0

kolego po co mu szersze opony on ledwo z tymi sie radzi dobra rada z doswiadczenia z tej seri to trzeba brac przynajmniej 6030 szóstka sobie jakos radzi i wcale wiecej nie spali ten ciagnik ze 110km jest strasznie mulowaty no jeszcze zalezy do czego potrzebny bo w turze to bedzie chodzil ale np do transportu porazka 10t przypinasz i pod kazda gorke redukujesz a cena mysle ze dobra mi swojego czasu oferowano 6070 za 240000 bruto

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    6

Kolego tytusT1, czy Ty kiedykolwiek miałeś okazje jeździć T6020? Bo jeżeli twierdzisz, że traktor posiadający 112KM ma problemy w transporcie z ciężarem 10t, to szczerze wątpię że w ogóle nim jeździłeś. Przy skrzyni 17x16 z przyczepami o wadze około 25t, przyznam że faktycznie przy średniej górce muszę zejść na 16 bieg, na 15 redukuje już pod naprawdę stromych podjazdach. Także jeżeli ktoś ma skrzynie 16x16, to tych redukcji wcale nie będzie musiał robić tak często.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tytusT1    0

jezdzilem ok 200 godzin przy trasporcie kukurydzy z t088 chodzil i wiem jak sobie radzil a posiadam ts 115 wiec to odpowiednik 6030 wiec wiem ze jesli dac im takie samo obciazenie to ts spali mniej

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barcol84    6

Dzisiaj wstępnie spisałem umowe za NH T6020 Plus, ale do wyposażenia które opisałem wczesniej doszła miękka oś przednia, gdyz tylko taki egzemplarz mieli na stanie. Cena także wzrosła do 198tys Netto, gdyz ciągniki z Tier III odchodzą juz do lamusa i będą teraz z nowszymi normami emisji spalin i dilerzy podnoszą ceny za te ostatnie sztuki, bo juz wiedza że szykuje sie podwyżka :)Cena i tak nie jest najgorsza, bo dzis rano otrzymałem jeszcze oferte na Deutz-Fahra Agrotron 410 ,112 KM i już w standardzie czyli bez miękkiej osi ,miękkiej kabiny, obciążników i jeszcze kilku drobniejszych dupereli wycenili mi go na 200Netto wiec bez porównania. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    35

Niestety Elite nie wiem bo się nie interesowałem,ale pewnie coś około 195.000zł netto.

Jakby Cie Plus interesował to cena 188.000zł netto. oczywiście to cena katalogowa z której jest trochę do urwania.Przedstawiciel zapewniał mnie że więcej niż 2-3 tys zł nie zejdzie z ceny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barcol84    6

@Barcol84 A nie wiesz ile w wersji Delta mniej wiecej kosztuje T 6020?

Miałem wlasnie do wyboru Delte i Plusa, i zdecydowałem sie na Plusa, bo Delta mimo że tańsza miała juz wyprowadzone wsporniki do Tura i joystick w kabinie , itp, a za to musiał bym dopłacić 10tyś zł netto a wcale bym tego nie używał. A tak bez Tura to w okolicach 175 tyś Netto stoi. A co do samych negocjacji o tego Plusa, to nie dosyć że diler nie chcial nic opuścic ze 195 tyś to jeszcze mi podwyższył do 198 tyś bo niby ostatnia szt. w tym roku na WLKP. !!! Zapewne ściema taka ze szok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    35

I ile w końcu wynegocjowałeś?jak by mi podwyższył to bym go wyśmiał i wyszedł. Diler to nie czasami Raitech Zbrudzewo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    6

Wydaje mi się, że powinieneś jeszcze trochę ponegocjować tą cenę, lub sprawdzić u innego dilera ile on kosztuje. Nie wiem ile podrożały traktory, ale ja w zeszłym roku za 6020 Elite dałem niecałe 260 tys. brutto, gdzie dopłata za skrzynie (w moim przypadku EC 17x16) wynosiła około 10tys. Także jeżeli bierzesz skrzynie 16x16 to cena w zasadzie jest podobna do tego Plusa którego masz brać, a jednak w Elicie masz wydajniejszą hydraulikę i 16 zaworowy silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesko    15

Znajomy radzil mi najpierw zadzwonic do dilera i zapytac o katalogowa cene sprzetu a pozniej dopiero negocjowac. Mowil ze zrobil tak kiedy przymierzal sie do zakupu JD serii 6 to na wersji chyba Comfort dostal rabat 25%, masakra ile moga zjechac z ceny.

A najlepiej opowiadal mi o jego wypadzie i jego znajomych przed MGR 2011 do Niemiec do dilera JD to tam wynegocjowali na 6 ciagnikach 3 prasach i kombajnie po 40% upustu/szt :blink: . Myslelm ze to bajki ale cos w tym musi byc...

trza bedzie pojezdic po kilku dilerach NH i zobaczyc jak to potrafia zadbac o klienta no i postraszyc konkurencyjnymi markami :P

Edytowano przez wiesko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barcol84    6

Wydaje mi się, że powinieneś jeszcze trochę ponegocjować tą cenę, lub sprawdzić u innego dilera ile on kosztuje. Nie wiem ile podrożały traktory, ale ja w zeszłym roku za 6020 Elite dałem niecałe 260 tys. brutto, gdzie dopłata za skrzynie (w moim przypadku EC 17x16) wynosiła około 10tys. Także jeżeli bierzesz skrzynie 16x16 to cena w zasadzie jest podobna do tego Plusa którego masz brać, a jednak w Elicie masz wydajniejszą hydraulikę i 16 zaworowy silnik.

Słuchaj najbliżej mnie znajduje sie Raitech w Brzozie, dzwonie tam i pytam o model 6010 i 6020 i mówia że nie ma i nie bedzie bo juz sie skonczyły, bo po nowym roku wychodza z Tier IIIb i bedzie inny cennik (droższe) i ogólnie szykuje sie podwyżka. Kazali mi dzwonić jeszcze do Raitechu w Obornikach i tam stał 6020 delta bo 6010 już tez nie mieli. Z tym że ten Delta jak juz wczesniej wspominałem był z turem i nie zdecydowałem sie. Diler powiedział że jeszcze podzwoni po innych placach i sprawdzi. I za 2 dni zadzwonił ze jest 6020 ale w Plusie i z przednia osia amor, bo jakiś klient zrezygnował, ale cena za niego za to że Plus w amorach i niby ostatni egzemplarz na tą okolice, wyniosła 198tys N. Ja dam za niego 243tys Brutto, wiec ok 20 mniej, możliwe że Elite by tyle był droższy. Jedno jest pewne, ciągniki na ten rok sie kończą, bo byłem tez napalony na Case Maxxum w podobnej mocy i cenie co NH, i co jeszcze ważne one w sumie tak samo wyglądają z zewnątrz i w środku (bliźniaki) i w ostatniej chwili ktos mi zwinął go sprzed nosa. I nie można juz zamówić nowej sztuki, bo nie ma dop będa w przyszłym roku, z nowymi normami spalania i po nowej "promocyjnej cenie" :) Tak wiec dlatego zdecydowałem sie na tego NH 6020 plus, nie widzialem innej opcji.Zresztą po dokładnym przeliczeniu wyposażenia Hollanda w stosunku do Case Maxxum to i tak Holland wyszedł mnie taniej. A tak nawiasem, jak u Ciebie "woytek" spisuje sie NH6020E ?? Ile Tobie pali w orce na ha i z jakim pługiem i wałem? 18 litrów?? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    6

Spalania w pługu Ci nie podam, bo używam go jako ciągnika pomocniczego. W agregacie uprawowo siewnym 3m spala około 13 l/h, przy czym jeżdżę na pełnych obrotach.

Z traktora jestem ogólnie zadowolony. Są w nim rzeczy, które akurat (przynajmniej w moim odczuciu) mogły być inaczej rozwiązane, ale to błahostki do których w zasadzie już się przyzwyczaiłem.

Jeżeli chodzi o cenę, to nie jest tak że Elite jest droższy o 20tys. Jeżeli z mojego wyposażenia odjął bym opcje które brałem za dopłatą (te których w plusie nie masz)czyli: HTS, koła 600 tył i 480 przód, oraz skrzynia 17x16, to cena również byłaby w okolicach 240 brutto. Z tym, że tak jak już wcześniej pisałem, ja go kupowałem w tamtym roku, a nie wiem ile podrożały traktory od tamtego czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barcol84    6

Ja nie mam za dużego gosp. i u mnie będzie ten ciągnik do wszystkiego: orka, uprawa, siew, transport itp. Wiem że największy problem będzie właśnie mial z orką bo planuje mu doczepić Unie Ibis 3+1 z odkładniami 40cm chyba to był wariant pługa XL co waży 1200kg, nie wiem czy uciągnął by jeszcze do tego wał taki mniejszy ok 400kg który był by na ramieniu razem z pługiem obracany. A jeśli nie to chociaż sam pług. Jak sądzisz "woytek"? Powinien sobie dac spokojnie rade z tym pługiem i wałem? A jeśli chodzi o ten twój zestaw uprawowo siewny, to on jest bierny? A można wiedziec jakiej firmy? Pozdrawiam

Edytowano przez Barcol84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    6

Ten pług który opisujesz, to jednak chyba wersja L bo XL ma 48cm. Nie wiem jakie posiadasz ziemie, ale jeśli nie są bardzo ciężkie to wydaje mi się że da sobie radę. Co do wału to się nie wypowiadam, ze względu na to że nigdy nie miałem z jakimkolwiek wałem podczepianym do pługa do czynienia, więc nie mam pojęcia ile on potrzebuje mocy.

Zestaw uprawowo siewny mam bierny. Jest to QUICK 3/900 z Kraju Kutno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfi    0

Dzisiaj był u mnie serwisant z lamborghini i mówił że był u nich gość,który szukał mechaników do naprawy T 6020 elit. Ciągnikiem ,który ma niespełna rok wjechał z agregatem talerzowym w takie bajoro,że wyciągoli go 4-rema ciągnikami każdy po wyżej 100 km i rozciągnęli go po między skrzynią a tylnym mostem.(rozszedł się ok. 4 cm.)Serwisant z NH naprawę wycenił na 70 000 zł. ale skąd diler byl to nie wiem.

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Co sugerujesz?

Skrajną głupotę użytkownika, czy że NH słaby?

Jak go takimi sprzętami targali, to dobrze, że wyszedł w całości...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj