Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Vril

Sria 6020 -wada fabryczna mechanizmu róznicowego

Polecane posty

Vril    1

Wczoraj dowiedziałem się że koledze w Jelonku chyba 6120 pękł wałek w koszu mechanizmu różnicowego.

Po zaciągnięciu języka przez kolegę po "cichu" u servisantów dowiedział się wychodziła seria ciągników

z źle zaprojektowanym tym wałkiem i po paru latach użytkowania wałek się ukręcał.Oczywiście JD po wyjściu

tych awarii wzmocnił ten wałek.

Słyszeliście coś o tym ??? .Nie wiem czy ja się też łapie ;) .Mój 6820 jest 2 lata młodszy od kolegi.

Jeszcze jedna sprawa są podobno dwie plotki na temat serii 6020 Premium .Jedna mówi że cała seria to ten sam ciągnik

różniący się oprogramowaniem ,oponami ,obciążeniem i pompą hydrauliki a druga mówi że jedna seria jest od 6120-6520 a

druga od 6820-6920S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

Na pewno różniący się oprogramowaniem ale nie tylko. Na pewno są 2 rodzaje silników 4 i 6 garów.

 

I nie pisz głupot że 6520 to 6920 tylko inna pompa i oprogramowanie. Inny jest przedni most i podnośnik tylny.

6120 i 6220 są z turbo a od 6320 w górę z intercoolerem. Premium był od modelu 6320 więc ten 6120 to wersja z mechaniczną pompą i może mniej dopracowany bo to pewnie SE.

 

Do którego roku szła ta wadliwa wersja z wałkiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Robert pisze te głupoty tylko dla tego że mi takie informacje przekazał servisant obsługujący mój ciągnik ;)

Ten kolegi nie wiem jaki model konkretnie ale ma 115 koni ,silnik 6 CR ,półbiegi elektryczne więc to chyba nie model

SE

Pax :)

 

Co do tej wadliwej serii to właśnie nie wiem czy akurat ten rocznik i partia ale kolegi JD jest z 2002 roku.

Informacje o tej wadzie otrzymałem również od takich obwoźnych mechaników co to chyba 2 powiaty obsługują i też o

tym słyszeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robertbara    57

Jedno drugiego się kupy nie trzyma, najpierw piszesz że 6120 potem że 6 garów, to jedno drugie wyklucza.

2002 rok to pirewsze egzemplarze 6020 szły, mój się nie tyczy tego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

;)

Wiesz naprawdę nie pamiętam co to za numer miał na masce.Po prostu widzę gościa raz na rok na polu

i to w dodatku jak się zjedziemy w tym samym czasie :)

Na 100 % była to 6 z CR -dokładnie sobie go obejrzałem zanim podjołem decyzje o zakupie mojego 6820.

Ciekawe ile wypuścili tych ciągników z wadliwymi wałkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Napewno Twój jest z tym wałkiem.

 

Ha, ha, ha......

Tak się rodzi i rozwija plotka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×