kompletniezielony

C 360 nie hamuje na koła pojedyńczo

Polecane posty

Witam. Ostatnio zapowietrzylem hamulce w c 360 przypadkiem długa historia. Ale w końcu udało się je zrobić i pedał jest twardy tylko jak chce zahamować tylko lewym albo tylko prawym kołem to nic się nie dzieje, dodam że jak normalnie hamuje to też łapie po chwili a nie odrazu ale to być może przez to że trochę płynu poleciało podczas odpowietrzania na początku, ale głównie mam pytanie czego nie chce hamować na pojedyńcze koła. Szukam w internecie ale nie mogę znaleźć nic na ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekbz2    9

Na pewno dobrze odpowietrzyłes? Jak płyn wyleciał to dobrze znaczy ze układ odpowietrzony. Dobra ilość płynu w zbiorniczku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDRIUROL    39

chyba masz nadal zapowietrzony, ewentualnie malo plynu, gdy chcesz tylko lewym zahamowac to tylko w lewym powietrze jest i na odwrot. jak na oba to jest powietrze i plyn i dlatego po chwili Ci lapie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miałem podłączone wężyki do odpowietrzników i wyglądało że leci sam płyn. Płyn w zborniczku zalany pod korek nie wiem w sumie czy tak ma być. Czyli z tego co pisze ENDRIUROL to możliwe że dalej zapowietrzony układ, no nic to na tygodniu jeszcze spróbuję jeszcze się pobawić może będzie lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie chce zakładać osobnego tematu, problem jest taki że po odpowietrzeniu hamulców już myślałem że będzie wszystko tip top zaczęło hamować na osobne koło i było git przejechałem się parę razy po hamowałem ale coś nie grało bo po przejechaniu szybciej około 700 m drogą zaczęło się dymić z okolic lewego koło z hamulca jak zdiagnozowałem blokuje lewe koło opaska ręcznego jest luźna więc to nie ręczny więc stawiam coś ze szczękami, tylko moje pytanie czy może mi ktoś wytłumaczyć co i jak ze zdejmowaniem zwolnicy? Czy są tam gdzieś jakieś uszczelniacze które profilaktycznie lepiej później wymienić czy mogę na spokojnie zdjąć zwolnice przegladnac szczęki i zmontować spowrotem wszystko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Instrukcja obsługi lub instrukcja napraw, dostępna w każdym sklepie z częściami rolniczymi za ~15zł. Tam jest dokładnie opisane co jak robić i co wymieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Bez dwóch zdań.Jak jesteś na tyle silny odkręcaj od mostu,całość wyjdzie bez problemu.Profilaktycznie możesz po zdjęciu wymienić uszczelniacz który znajdziesz w obudowie mostu na czterech śrubach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@kompletniezielony taki urok tego ukladu hamulcowego na 2 pompki kiedys mialem ten sam problem poprostu plyn zamiast na cylinderki rozchodzi sie do drugiej pompki przez korektor sily hamowania najlepiej zalozyc 2 krotkie pompki i zbiorniczek samochodowy z 2wyjsciami bodajze duzy fiat lub szalonez puscic zasilanie osobno na kazda pompke albo zalozyc jedna pompke i przełacznik pod siedzenie od 40stki wtedy masz reczny wybor ktore kolo ma hamowac  https://www.olx.pl/oferta/przelacznik-cisnienia-hamulcow-c4011-c360-CID757-IDt6zEt.html#059dd3316a https://www.olx.pl/oferta/przelacznik-cisnienia-l-p-kolo-4011-CID757-IDoj3Ca.html#059dd3316a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam Panów, mam jeszcze pytanie zmieniłem cylinderek w lewym kole i nie hamuje pojedynczo w ogóle na lewe koło natomiast za prawe biorę się jutro bo się zablokowało mi w sobotę, tylko pytanie reklamować cylinderek z lewego koła czy to nie on jest winny wszystko odpowietrzone elegancko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Wymieniłeś tylko cylinderek? Szczęki pracowały luźno ? Bez problemu?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko cylinderki są już zmienione na obydwu kołach reszta wyczyszczona i ładnie śmiga szczęki jeszcze stan praktycznie nowy mało zużyte, no i uszczelniacze simeringi czy jak to tam się nazywa założyłem nowe jak już miałem rozebrane, jutro się biorę za odpowietrzanie układu bo dzisiaj brakło czasu samemu trochę schodzi to po składać, i w sumie wiem że może to złe porównanie ale po czyszczeniu mogłem już samym bebnem od hamulców ruszyć a przed demontażem bęben ani drgnął. Ale lewe koło robiłem tak samo i jest git nic mi się nie za piekło na razie i nic się nie pali mogę śmigać ze spokojem, pytanie jeszcze czy będą hamować na osobne koła bo z tym był problem ale to jutro się okaże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez BARTOLA
      witam założyłem do swojego 7011 tura i teraz chcem założyć jakieś szerokie koła na przód , i teraz moje pytanie czy przednie koła od ostrówka bedą pasować do mojego 7011 ? dodam jeszcze że z przodu mam miękką oś
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj