jendrek

KLIMATYZACJA UNIWERSALNA

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zetor1111    2

też bym założył do swojego 6340 ;) tylko do tego dolicz jeszcze butle z gazem i ciekawe czy sie chłodnica zmieści bo jest dosyć duża :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    121

Napełnienie płynem chyba aż tak dużo nie kosztuje, kosztowało by to i tak znacznie mniej w porównaniu do fabrycznej klimatyzacji w zetorze za którą chcą ok. 6 tyś zł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

oFsik    54

Jaka butla z gazem? Przecież nabija się tylko ten układ. Mi znajomy do toyoty nabił od zera za 50zł.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukesz    1

jak wciśniesz skraplacz przed chłodnicą i resztę gratów to zostanie Ci tylko żeby jakiś zakład pozakuwał przewody bo te są za krótkie i napełnił układ do osobówki w moim regionie to 150zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leo    0

Ktoś wie czy do takiej klimy zalewa się jakiś olej, bo obiło mi się o uszy,że w instalacji musi być jakiś specjalny olej smarujący kompresor. Co do nabijania klimy gazem, to dzisiaj robi to chyba każdy większy warsztat samochodowy.

Pracy przy montażu takiej klimy będzie sporo zaczynając od dorobienia odpowiedniego uchwytu kompresora kończąc na prawidłowym zamontowaniu parownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    54

Nie zalewa się żadnego oleju tylko cały układ wypełnia się specjalnym gazem takim jak agregat w lodówce itp. Nawet jeśli dużo pracy trzeba włożyć w montaż to się opłaca ;)




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukesz    1

sprężarka ma swoje oddzielne smarowanie, w układzie powinien się znajdować olej chłodniczy ale w bardzo małych ilościach np.do czystego układu audi A4 wprowadza się 20gram a w lanosie 15gram

dużo pracy jest ale się opłaca najważniejsze to dobrze zakute przewody nie w takich ciężkich warunkach się zakładało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus3PGT    1

A mógłby ktoś powiedzieć jaki jest koszt zakucia przewodów bo reszta jest spokojnie do opanowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus3PGT    1

Może bu i nie było złe tylko ciekawe jak to działa co trzeba podłączać i czy jest sprawna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    13

Kiedyś ktoś zamatował takie coś w żuku i tylko sprężarka do tego i prąd ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    231

Klimatyzacja dachowa jest znacznie mniej awaryjna od tradycyjnej.

Wadą jest że przy dłuższym postoju z włączoną klimą na wyłączonym silniku mogą rozładować się akumulatory.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bamse    2

Tak z ciekawości... komuś się udało zamontować tą klimę w ciągniku??

 

Sam bym chętnie zainwestował w takie rozwiązanie, byle tylko całość upchać na dachu, bo wokół silnika to już za dużo zabawy.

 

Panowie i Panie konstruktorzy, macie jakieś sukcesy? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez beny862
      Macie jakieś sposoby na załadunek do rozsiewacz opórcz tura i inych dzwigów? Może ktos ma patent na coś takiego
    • Przez Wiesi0
      Witam parę lat zrobiłem wodopój mobilny i problem tkwi ze w środku tworzą się glony prawdopodobnie od światła słonecznego czy jest jakiś sposób zęby zbiornik 1000l był przezroczysty i nie tworzyły się glony, może jakaś farba.
       

    • Przez NABUCH
      Witajcie .
      Dokładamy z tatą silnik do naszej wialni . Mam pytanko ile macie obrotó na napędzię wentylatora? Tak sobie przeliczyłem że powinno być ok 130 obr / min Ktoś może potwierdzić. Mam silniczek 1400 obr /min 0.8 kW orginalnie z kołem 9 cm .Złożyliśmy to z kołem od roweru 24 cale ale obr są chyba zbyt duże bo wialnią dosyć mocno rzuca zwłaszcza górnymi sitami . Z czego można jeszcze wyciągnąć /ew zrobić koło pasowe o przyzwoitym rozmiarze. Pozdrawiam Wojtek
    • Przez Jacek6804
      Witam, dla jasności, jestem Jacek, średnio mnie interesuje rolnictwo ciągniki itp, ale interesuje mnie mechanika itp, a z mojego konta pozwalam korzystać mojemu bratu Pawłowi którego jarają ciągniki, oranie itp:D)
      posiadamy farmtraca 665 DT 
      dane techniczne:
      Moc znamionowa
      43 kW (58,5 KM)przy 2200 obr/min
      Max.moment obrotowy
      230 Nm przy 1200 obr/min
      SILNIK
      Typ
      Typ F3.344B
      Ilość cyl./poj.skokowa,cm3
      3 /3443
      System chłodzenia
      Cieczą
      Filtr powietrza
      Suchy, dwustopniowy
       
      I te 58KM to trochę za mało do tego ciągnika:/
       
      Przyszedł pomysł uturbienia tego silnika,mechanicznie dam sobie radę (ostatnio uturbiłem koledze golfa 2 vr6 na 350KM 500Nm ale potrzebował bym od was trochę wiedzy technicznej  nie wiem jaki jest stopień spręzania w tym silniku, posiada ktos może takie informacje? Ile można dmuchnąć bezpiecznie?

      Turbo udało mi się zdobyć za całe 100zł z volvo v40 1,9 TD, podejrzewam że będzie za małe? Chociaż ciągnik ma niby wiekszą pojemność ale kręci o połowe mniej obrotów... Ale chciał bym je założyć i chociaż zrobić testy, całe te uturbienie będzie takim testem czy się da, bedzie działać, itp. Mechanicznie dużo roboty nie ma, a koszta są naprawdę niskie, narazie chce założyć bez IC i chłodnicy oleju, jeśli by się okazało że ładnie pracuje wtedy by wpadły chłodniczki
       
      Jeszcze pytanie odnoście paliwa, czy da się podniesc dawkę paliwa w tym ciągniku? jaka w nim jest pompa? 
       
      Tu jeszcze dane technicze auto z którego mam turbo:
       
      Produkowany od 1995 do 1999 roku Pojemność skokowa 1870 cm3 Pokaż ranking Typ silnika diesel Moc silnika 90 KM przy 4250 obr/min Pokaż ranking Maksymalny moment obrotowy 176 Nm przy 2250 obr/min Pokaż ranking Montaż silnika z przodu, poprzecznie Doładowanie turbosprężarkowe Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC) Liczba cylindrów 4 Układ cylindrów rzędowy Liczba zaworów 8 Stopień sprężania 20,5 : 1 : 1 Pojemność zbiornika paliwa 60 l
       
    • Przez kellyq
      Dłubię sobie sadzarkę coby na wiosnę mnie krzyż nie bolał, dwurzędowa pod c330 z podsiewem nawozu. Konstrukcja nie jest jakaś wyszukana bo sklejam z tego co mam. Jutro wstawię fotki.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.