Skocz do zawartości
jendrek

KLIMATYZACJA UNIWERSALNA

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zetor1111    2

też bym założył do swojego 6340 ;) tylko do tego dolicz jeszcze butle z gazem i ciekawe czy sie chłodnica zmieści bo jest dosyć duża :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    121

Napełnienie płynem chyba aż tak dużo nie kosztuje, kosztowało by to i tak znacznie mniej w porównaniu do fabrycznej klimatyzacji w zetorze za którą chcą ok. 6 tyś zł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukesz    1

jak wciśniesz skraplacz przed chłodnicą i resztę gratów to zostanie Ci tylko żeby jakiś zakład pozakuwał przewody bo te są za krótkie i napełnił układ do osobówki w moim regionie to 150zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leo    0

Ktoś wie czy do takiej klimy zalewa się jakiś olej, bo obiło mi się o uszy,że w instalacji musi być jakiś specjalny olej smarujący kompresor. Co do nabijania klimy gazem, to dzisiaj robi to chyba każdy większy warsztat samochodowy.

Pracy przy montażu takiej klimy będzie sporo zaczynając od dorobienia odpowiedniego uchwytu kompresora kończąc na prawidłowym zamontowaniu parownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    31

Nie zalewa się żadnego oleju tylko cały układ wypełnia się specjalnym gazem takim jak agregat w lodówce itp. Nawet jeśli dużo pracy trzeba włożyć w montaż to się opłaca ;)


Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukesz    1

sprężarka ma swoje oddzielne smarowanie, w układzie powinien się znajdować olej chłodniczy ale w bardzo małych ilościach np.do czystego układu audi A4 wprowadza się 20gram a w lanosie 15gram

dużo pracy jest ale się opłaca najważniejsze to dobrze zakute przewody nie w takich ciężkich warunkach się zakładało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus3PGT    1

A mógłby ktoś powiedzieć jaki jest koszt zakucia przewodów bo reszta jest spokojnie do opanowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus3PGT    1

Może bu i nie było złe tylko ciekawe jak to działa co trzeba podłączać i czy jest sprawna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    12

Kiedyś ktoś zamatował takie coś w żuku i tylko sprężarka do tego i prąd ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    206

Klimatyzacja dachowa jest znacznie mniej awaryjna od tradycyjnej.

Wadą jest że przy dłuższym postoju z włączoną klimą na wyłączonym silniku mogą rozładować się akumulatory.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bamse    2

Tak z ciekawości... komuś się udało zamontować tą klimę w ciągniku??

 

Sam bym chętnie zainwestował w takie rozwiązanie, byle tylko całość upchać na dachu, bo wokół silnika to już za dużo zabawy.

 

Panowie i Panie konstruktorzy, macie jakieś sukcesy? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Luki1988
      Potrzebuje sterować dwustronnym siłownikiem przyciskiem elektrycznym 12v.
      Potrzebuję do tego rozdzielacza z elektrozaworem ale czy wystarczy dzielnik hydrauliczny taki jak poniżej w linku czy musi być rozdzielacz jedno sekcyjny z elektrozaworem?
      https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/ELEKTROZAWOR-DZIELNIK-HYDRAULICZNY-62-90L-STEROWANY-ELEKTRYCZNIE-12V-DO-TURA/15804
    • Przez Slavvko
      Czy ktoś mógłby opisać wejścia i wyjścia rozdzielacza jumz ? I jaką rolę pełnią zawory w literkach " D " F " H " . Czy można wykorzystać literki " A " B " jako pierwszą sekcję bez tych zaworków które są wkręcone w " D " F " H "

    • Przez gigany
      Witam czy wykonywał ktoś taką bronę samemu albo ma jakiś pomysł?
    • Przez rolnik324
      Witam, tak jak w tytule chciałbym w jakiś sposób przyśpieszyć obroty wałka wom w ursusie c360 (możliwe że nasz ciągnik to c355, sami dobrze nie wiemy). Zacznę może od tego że ursus ten pracuje z agregatem prądotwórczym, a agregat wytwarza prąd do pompy głębinowej która wyciąga wode do dosć małej deszczowni do podlewania truskawek. Pompa zasilana jest napięciem 400v i aby uzyskać taki wynik na agregacie ursus pracuje na 2000 obrotów. Mi i tacie nie podoba się to ze względu że ciągnik niekiedy musi pracować tak ponad 5h (a przydałoby się aby pracował dłużej ponieważ mamy spory areał i nie wystarcza to na podlanie wszystkiego w czasie suszy) i to powoduje że ciągnik paliwa spali "swoje" i do tego wychodzą małe nieszczelności silnika (poci się spod korka oleju i paru innych elementów silnika) i zdąży się przez kilka godzin nazbierać na ziemi oleju. Przechodząc do sedna, czy jest możliwość zrobienia lub kupna jakiejś przekładni albo czegoś co zaproponujecie do ciągnika żeby chodził na niższych obrotach? Słyszałem o przerobieniu jakoś trybów albo wymiana skrzyni ursusa na zetora, ale jednak wolałbym nie ingerować teraz w wnętrze ciągnika i wolałbym coś na zewnątrz. Z góry dziękuje. Nieścisłości będę rozwijał w komentarzach.
    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.