Skocz do zawartości

Polecane posty

dawidek223    0

Witam,

Panowie dzisiaj był u mnie elektryk i robił podgrzewanie świecy , podgrzewanie działa już tylko jest mały problem na desce rozdzielczej nie działa kontrolka od świecy między innymi nie działa też od długich świateł ,co świeci od paliwa ,od ciśnienia oleju w układzie kierowniczym, od kierunkowskazów dla przyczep  mówił że mogą być żarówki w zegarze po palone  ,dodam jak zjedliśmy pod kierownicą plastki to z lewej strony. Jak jest stacyjka na podłodze leżał jakiś przerywacz BPK-1  i były 4 kabelki podłączone obok leżało 6 kabelków dodam też że luzem leży niebieski kabel z suwką plstikową odłączony. zrobiłem zdjęcia dla uwagi

20180221_164012.jpg

20180221_164422.jpg

20180221_164038.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    19

@dawidek223 czyli trzaba obczaić dobrego elektryka żeby wszystko ładnie podłączył żeby działało,a w jakim to traktorze jeśli można wiedzieć :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tomasz78    667

w rusku kolego ,

Dawidek poszukaj w necie schematu ,widze ze instalacja orginał wiec jest szansa doprowadzić to do porządku ,

elektryk jak byl powinien wszystko ogarnąć ,ten Twój jakiś kiepski skoro zlekceważył ,problem ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    19
Napisano (edytowany)

@dawidek223 tam masz na jednej fotce przewody te co trzymasz tam w ręce tu masz opisane który przewód do czego idzie (nie mam pewności czy na 100% to tak będzie,ale tak udało mi się ze schematu obczaić)

1.niebiesko-czarny jest od tego układu kierowniczego

2.niebieski jest od świec żarowych

3.czarny jest od czujnika wskaźnika paliwa 

4.czerwono czarny od czujnika wskaźnika ciśnienia oleju silnika

5.żółto czerwony do przekaźnika rozłączania dyforencjału przy hamowaniu 

6.pomarańczowy do przekaźnika nr2 od womu

Edytowano przez jackob1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidek223    0

Ta czarna puszka odpowiada chyba od kontrolek na desce rozdzielczej takich jak np światła krutki itp nw dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    84
Napisano (edytowany)

Witam wszystkich. Mam problem z moim 82 SA i liczę, że wspólnie jakoś uda się nam to rozwiązać. Od jakiegoś czasu ( nie pamiętam dokładnie, ale napewno od dawna) mam awarię kierunkowskazów. Pali mi bezpiecznik. Ale najdziwniejsze jest to, że dzieje się to na WYŁĄCZONYCH kierunkach. Czasem działają dwa tygodnie, z przyczepami czy bez. A czasem spali się chwilę po włożeniu. Przejrzałem przewody, lampy, wymieniłem włącznik awaryjnych bo był uszkodzony. Ale nic nie pomogło. Już nie wiem, co dalej robić. W lutym woziłem zboże i było ok, niedawno sprawdzałem i kierunki działały, dzisiaj bezpiecznik spalony... Jeśli to może mieć znaczenie, to szwankuje przełącznik kierunkowskazów przy kierownicy. Ale w ten sposób, że w pozycji "światła mijania" nie trąbi. Może macie jakieś pomysły gdzie szukać... 😔 Z góry dzięki za poświęcony czas. 

P. S to na zdjęciu to nie przerywacz, tylko sterownik świecy płomieniowej . To tak na przyszłość dla potomnych 

Edytowano przez TomaszStach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    84
Napisano (edytowany)

Nawet 30 A się przepalił... 😔 Ale on się pali przy WYŁĄCZONYCH kierunkowskazach 

Edytowano przez TomaszStach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    38

A pomożecie Panowie w moim pronarze 1025a z 2011 nie działają wskaźniki deski rozdzielczej i obrotomierz nie pokazuje nic. Działa tylko czujnik ciśnienia oleju i ładowanie. Bezpieczniki sprawdzone są ok. Możliwe że jakiś przekaźnik tylko który za to odpowiada? i jak sprawdzić czy jest dobry przekaźnik czy też jest uszkodzony? Dodam że miałem problem z aku i był odpalany ze spawarki i coś jakby strzeliło i przestała deska rozdzielcza działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    667

przełącznik 12/24 może poległ ,bo to typowe przy rozruchu z innych źródeł zasilania .ale u mnie była podobna usterka ze wskaźnikami okazało sie że powodem byl brak masy na kabinę ,przewód łączący zaśniedział i cuda się działy ,po wyczyszczeniu i dokręceniu wszystko wróciło do normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    38

Masa na aku zaśniedziała? Jak włącze masę i sprawdzę na rozruszniku napięcie to jest ok 26V więć to może z tym przełącznikiem 12/24 tylko dodam że na nowych akumulatorach odpala od strzała. Działa kontrolka ciśnienia oleju ładowanie działa wskaźniki nie działają radio nie działa i kierunkowskazy świecą na stałe jakby przerywacz nie działał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    667

sprawdz przewód masowy od korpusu ciągnika do kabiny o nim pisze ,u mnie jest z tylu pod skrzynką aku taka stalowa plecionka ona doprowadza mase do kabiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    38

ok jutro sprawdzę i napiszę co i jak. Jeśli to to stawiam piwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    38

Plecionka cała więc masa idzie na kabinę. Sprawdzałem miernikiem czy jest przejście Jest jeszcze jedna plecionka z włącznika masy ale nie wiem dokąd idzie, muszę odbudowę rozkręcić. A ten 12/24 jakby się zepsuł to by rozrusznik kręcił? Światła działają na 12V i nie przepalają się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam. Zakupiłem prasę jak w temacie i nie działa mi w niej owijanie siatką. Chodzi o to że ten siłownik elektryczny który odpowiada za rozpoczecie i chyba za zakończenie owijania ma ucięte dwa kabelki i nie wiem jak to wszystko podłączyć aby zadziałało. Ma ktoś doświadczenie w tej prasie?? Mogę zamieścić zdjęcia jeżeli to komuś coś pomoże.
    • Przez Luk330360
      Witam mam problem z ziemniakami odmiany Denar  Jak widać na zdjęciu kawałek od drogi są ładne a dalej liche  Nie wiem czy to niedobór jakiegoś składnika czy coś innego ?  Korzeń wygląda  na zdrowy  Co o tym  myślicie  ? Dawka  nawozu była dana całkiem konkretna ( Tarnogran 25  i Saletra amonowa )
       


       

    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
    • Przez Kawasaki
      problem wygląda tak;po dłuzszej pracy po przełaczeniu rewersu do tyłu ciągnik cofa poprawnie ale gdy włacze do przodu nie  jedzie,rusza dopiero gdy zmienię półbieg.Dzieje to się na kazdym półbiegu.Kontrolka z trybikiem mruga 5 razy
    • Przez Darekk310
      Witam
      Przy mocniejszym obciążeniu WOM to jest jak brona aktywna dostanie mocniejszego opory wyłącza wałek, kontrolka WOM zaczyna migać i wywala dwa błędy.
      id7685h, id7f02h
      Raz stało mi się to na prędkości 540 z 3 razy na 540 ECO. Czy wogule na ECO moge jeżdzic z broną aktywną?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.