Skocz do zawartości

Polecane posty

dawidek223    0

Witam,

Panowie dzisiaj był u mnie elektryk i robił podgrzewanie świecy , podgrzewanie działa już tylko jest mały problem na desce rozdzielczej nie działa kontrolka od świecy między innymi nie działa też od długich świateł ,co świeci od paliwa ,od ciśnienia oleju w układzie kierowniczym, od kierunkowskazów dla przyczep  mówił że mogą być żarówki w zegarze po palone  ,dodam jak zjedliśmy pod kierownicą plastki to z lewej strony. Jak jest stacyjka na podłodze leżał jakiś przerywacz BPK-1  i były 4 kabelki podłączone obok leżało 6 kabelków dodam też że luzem leży niebieski kabel z suwką plstikową odłączony. zrobiłem zdjęcia dla uwagi

20180221_164012.jpg

20180221_164422.jpg

20180221_164038.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    164

To co to za elektryk że w połowie roboty kończy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    18

@dawidek223 czyli trzaba obczaić dobrego elektryka żeby wszystko ładnie podłączył żeby działało,a w jakim to traktorze jeśli można wiedzieć :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tomasz78    632

w rusku kolego ,

Dawidek poszukaj w necie schematu ,widze ze instalacja orginał wiec jest szansa doprowadzić to do porządku ,

elektryk jak byl powinien wszystko ogarnąć ,ten Twój jakiś kiepski skoro zlekceważył ,problem ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    18
(edytowany)

@dawidek223 tam masz na jednej fotce przewody te co trzymasz tam w ręce tu masz opisane który przewód do czego idzie (nie mam pewności czy na 100% to tak będzie,ale tak udało mi się ze schematu obczaić)

1.niebiesko-czarny jest od tego układu kierowniczego

2.niebieski jest od świec żarowych

3.czarny jest od czujnika wskaźnika paliwa 

4.czerwono czarny od czujnika wskaźnika ciśnienia oleju silnika

5.żółto czerwony do przekaźnika rozłączania dyforencjału przy hamowaniu 

6.pomarańczowy do przekaźnika nr2 od womu

Edytowano przez jackob1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidek223    0

Tylko ciekawe do czego je podłączyć ,chyba musi być jakiś drugi przekaźnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

witam a za co odpowiada ta czarna puszka z 1 zdjecia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidek223    0

Ta czarna puszka odpowiada chyba od kontrolek na desce rozdzielczej takich jak np światła krutki itp nw dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    69
(edytowany)

Witam wszystkich. Mam problem z moim 82 SA i liczę, że wspólnie jakoś uda się nam to rozwiązać. Od jakiegoś czasu ( nie pamiętam dokładnie, ale napewno od dawna) mam awarię kierunkowskazów. Pali mi bezpiecznik. Ale najdziwniejsze jest to, że dzieje się to na WYŁĄCZONYCH kierunkach. Czasem działają dwa tygodnie, z przyczepami czy bez. A czasem spali się chwilę po włożeniu. Przejrzałem przewody, lampy, wymieniłem włącznik awaryjnych bo był uszkodzony. Ale nic nie pomogło. Już nie wiem, co dalej robić. W lutym woziłem zboże i było ok, niedawno sprawdzałem i kierunki działały, dzisiaj bezpiecznik spalony... Jeśli to może mieć znaczenie, to szwankuje przełącznik kierunkowskazów przy kierownicy. Ale w ten sposób, że w pozycji "światła mijania" nie trąbi. Może macie jakieś pomysły gdzie szukać... 😔 Z góry dzięki za poświęcony czas. 

P. S to na zdjęciu to nie przerywacz, tylko sterownik świecy płomieniowej . To tak na przyszłość dla potomnych 

Edytowano przez TomaszStach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    69
(edytowany)

Nawet 30 A się przepalił... 😔 Ale on się pali przy WYŁĄCZONYCH kierunkowskazach 

Edytowano przez TomaszStach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    36

A pomożecie Panowie w moim pronarze 1025a z 2011 nie działają wskaźniki deski rozdzielczej i obrotomierz nie pokazuje nic. Działa tylko czujnik ciśnienia oleju i ładowanie. Bezpieczniki sprawdzone są ok. Możliwe że jakiś przekaźnik tylko który za to odpowiada? i jak sprawdzić czy jest dobry przekaźnik czy też jest uszkodzony? Dodam że miałem problem z aku i był odpalany ze spawarki i coś jakby strzeliło i przestała deska rozdzielcza działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    632

przełącznik 12/24 może poległ ,bo to typowe przy rozruchu z innych źródeł zasilania .ale u mnie była podobna usterka ze wskaźnikami okazało sie że powodem byl brak masy na kabinę ,przewód łączący zaśniedział i cuda się działy ,po wyczyszczeniu i dokręceniu wszystko wróciło do normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    36

Masa na aku zaśniedziała? Jak włącze masę i sprawdzę na rozruszniku napięcie to jest ok 26V więć to może z tym przełącznikiem 12/24 tylko dodam że na nowych akumulatorach odpala od strzała. Działa kontrolka ciśnienia oleju ładowanie działa wskaźniki nie działają radio nie działa i kierunkowskazy świecą na stałe jakby przerywacz nie działał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    632

sprawdz przewód masowy od korpusu ciągnika do kabiny o nim pisze ,u mnie jest z tylu pod skrzynką aku taka stalowa plecionka ona doprowadza mase do kabiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    36

ok jutro sprawdzę i napiszę co i jak. Jeśli to to stawiam piwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    632

spoko ;)mnie będzie bardziej cieszyć ze mogłem pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    36

Plecionka cała więc masa idzie na kabinę. Sprawdzałem miernikiem czy jest przejście Jest jeszcze jedna plecionka z włącznika masy ale nie wiem dokąd idzie, muszę odbudowę rozkręcić. A ten 12/24 jakby się zepsuł to by rozrusznik kręcił? Światła działają na 12V i nie przepalają się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Samtron1990
      Witam
      W moim zetorze 9540 od dziś przestały działać świece żarowe, klakson oraz światła mijania i drogowe. Swieci tylko postój. Bezpieczniki sprawdziłem - dobre. Macie może jakiś pomysł od czego zacząć by szukać problemu. Z góry dziękuje. 
    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
    • Przez matigg
      Witam. Mam problem z hydrauliką w aresie 715. Po rozgrzaniu się oleju i użyciu jakiejkolwiek hydrauliki wyświetla kontrolkę od niskiego ciśnienia oleju w skrzyni. Mierzyłem ciśnienie na zimnym dochodziło prawie do 200 bar, na rozgrzanym oleju może o 5  mniej ale momentalnie tylko nabiło ciśnienie i wszystka hydraulika przestała działać jak by ją coś odcięło  i po chwili zapalała się kontrolka od ciśnienia. Do tego na zimnym czy na ciepłym trzeba dodać trochę gazu aby kierownica dobrze działała. Macie jakieś pomysły ? 
    • Przez pantomekrydzewski27
      Witam szanownych użytkowników. Mam problem z władkiem. Wymieniony został wlew oleju wraz z licznikiem motogodzin. Od tego owego zdarzenia nie ma w sobie mocy i się grzeje. Dodam że w rusaczku pękł ten stary korpus pewnie od przeciążenia. Co powiecie panowie? Proszę o treściwe rady. Przez głowę mi przeszło że na opak założyłem mechanizm. Ale raczej dobrze. Może olej jest już przepalony. Sam nie wiem
    • Przez arkady12
      Panowie mam problem z pługiem huard obróci się do polowy i staje ani w lewo ani w prawo węże się  poruszają ogólnie wina leży po stronie pługa nie traktora i teraz jest problem bo siłownik jest nie typowy jak dla mnie ( załącznik z katalogiem ) czy miał ktoś taką  sytuacje ?  czym można by było zastąpić ten zamek rozważam zakup nowego siłowniika z zaworem przepływowym ale w nich nie ma wyjść na ten  zamek coś ktoś podpowie ??,
      rl.doc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.