Polecane posty

dawidek223    0

Witam,

Panowie dzisiaj był u mnie elektryk i robił podgrzewanie świecy , podgrzewanie działa już tylko jest mały problem na desce rozdzielczej nie działa kontrolka od świecy między innymi nie działa też od długich świateł ,co świeci od paliwa ,od ciśnienia oleju w układzie kierowniczym, od kierunkowskazów dla przyczep  mówił że mogą być żarówki w zegarze po palone  ,dodam jak zjedliśmy pod kierownicą plastki to z lewej strony. Jak jest stacyjka na podłodze leżał jakiś przerywacz BPK-1  i były 4 kabelki podłączone obok leżało 6 kabelków dodam też że luzem leży niebieski kabel z suwką plstikową odłączony. zrobiłem zdjęcia dla uwagi

20180221_164012.jpg

20180221_164422.jpg

20180221_164038.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    33

@dawidek223 czyli trzaba obczaić dobrego elektryka żeby wszystko ładnie podłączył żeby działało,a w jakim to traktorze jeśli można wiedzieć :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tomasz78    798

w rusku kolego ,

Dawidek poszukaj w necie schematu ,widze ze instalacja orginał wiec jest szansa doprowadzić to do porządku ,

elektryk jak byl powinien wszystko ogarnąć ,ten Twój jakiś kiepski skoro zlekceważył ,problem ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    33
Napisano (edytowany)

@dawidek223 tam masz na jednej fotce przewody te co trzymasz tam w ręce tu masz opisane który przewód do czego idzie (nie mam pewności czy na 100% to tak będzie,ale tak udało mi się ze schematu obczaić)

1.niebiesko-czarny jest od tego układu kierowniczego

2.niebieski jest od świec żarowych

3.czarny jest od czujnika wskaźnika paliwa 

4.czerwono czarny od czujnika wskaźnika ciśnienia oleju silnika

5.żółto czerwony do przekaźnika rozłączania dyforencjału przy hamowaniu 

6.pomarańczowy do przekaźnika nr2 od womu

Edytowano przez jackob1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidek223    0

Ta czarna puszka odpowiada chyba od kontrolek na desce rozdzielczej takich jak np światła krutki itp nw dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    94
Napisano (edytowany)

Witam wszystkich. Mam problem z moim 82 SA i liczę, że wspólnie jakoś uda się nam to rozwiązać. Od jakiegoś czasu ( nie pamiętam dokładnie, ale napewno od dawna) mam awarię kierunkowskazów. Pali mi bezpiecznik. Ale najdziwniejsze jest to, że dzieje się to na WYŁĄCZONYCH kierunkach. Czasem działają dwa tygodnie, z przyczepami czy bez. A czasem spali się chwilę po włożeniu. Przejrzałem przewody, lampy, wymieniłem włącznik awaryjnych bo był uszkodzony. Ale nic nie pomogło. Już nie wiem, co dalej robić. W lutym woziłem zboże i było ok, niedawno sprawdzałem i kierunki działały, dzisiaj bezpiecznik spalony... Jeśli to może mieć znaczenie, to szwankuje przełącznik kierunkowskazów przy kierownicy. Ale w ten sposób, że w pozycji "światła mijania" nie trąbi. Może macie jakieś pomysły gdzie szukać... 😔 Z góry dzięki za poświęcony czas. 

P. S to na zdjęciu to nie przerywacz, tylko sterownik świecy płomieniowej . To tak na przyszłość dla potomnych 

Edytowano przez TomaszStach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    94
Napisano (edytowany)

Nawet 30 A się przepalił... 😔 Ale on się pali przy WYŁĄCZONYCH kierunkowskazach 

Edytowano przez TomaszStach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    40

A pomożecie Panowie w moim pronarze 1025a z 2011 nie działają wskaźniki deski rozdzielczej i obrotomierz nie pokazuje nic. Działa tylko czujnik ciśnienia oleju i ładowanie. Bezpieczniki sprawdzone są ok. Możliwe że jakiś przekaźnik tylko który za to odpowiada? i jak sprawdzić czy jest dobry przekaźnik czy też jest uszkodzony? Dodam że miałem problem z aku i był odpalany ze spawarki i coś jakby strzeliło i przestała deska rozdzielcza działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    798

przełącznik 12/24 może poległ ,bo to typowe przy rozruchu z innych źródeł zasilania .ale u mnie była podobna usterka ze wskaźnikami okazało sie że powodem byl brak masy na kabinę ,przewód łączący zaśniedział i cuda się działy ,po wyczyszczeniu i dokręceniu wszystko wróciło do normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    40

Masa na aku zaśniedziała? Jak włącze masę i sprawdzę na rozruszniku napięcie to jest ok 26V więć to może z tym przełącznikiem 12/24 tylko dodam że na nowych akumulatorach odpala od strzała. Działa kontrolka ciśnienia oleju ładowanie działa wskaźniki nie działają radio nie działa i kierunkowskazy świecą na stałe jakby przerywacz nie działał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    798

sprawdz przewód masowy od korpusu ciągnika do kabiny o nim pisze ,u mnie jest z tylu pod skrzynką aku taka stalowa plecionka ona doprowadza mase do kabiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    40

ok jutro sprawdzę i napiszę co i jak. Jeśli to to stawiam piwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    40

Plecionka cała więc masa idzie na kabinę. Sprawdzałem miernikiem czy jest przejście Jest jeszcze jedna plecionka z włącznika masy ale nie wiem dokąd idzie, muszę odbudowę rozkręcić. A ten 12/24 jakby się zepsuł to by rozrusznik kręcił? Światła działają na 12V i nie przepalają się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    94

Witam wszystkich po dłuższej przerwie w dziale pronara. Parę dni temu przy orce pojawił mi się problem z elektryką a konkretnie chodzi o ładowanie. Do tej pory wszystko było ok. Od 2004 raz wymieniłem akumulatory, kilka razy pasek. A ostatnio zdarza mi się, że przy jeździe na jednostajnych obrotach albo opadnie mi wskazówka obrotomierza, albo błyśnie kontrolka ładowania (nie jarzy się - odrazu błyśnie pełnym światłem). Czasem przy dodawaniu gazu wskazówka dojdzie do 2000 obr. I dalej nie chce. Sprawdziłem przewody przy alternatorze (1000 W oryginalny) oraz przy przełączniku 12/24 i wszystko jest ciasno przykręcone. Możliwe, że alternator się skończył? Gdzieś na forum czytałem że są niezniszczalne. Acha. Nigdy nie ruszałem tą śrubą lato - zima, bo nie mogę jej ruszyć. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam serdecznie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rsiejka
      Witam. Mam problem z new hollandem t4050f. Wczoraj podczas prac z masztem od wozka na tylnim tuz cos strzelilo gdzies pod kabina. Maszt + towar to bylo pewnie okolo 1000-1200kg, do tej pory ciagnik chodzil tak i nie bylo problemow. Tak jak mowilem podjechalem pod towar pokretlo podnosnik do gory a on poderwal moze z 10 cm nad ziemie i koniec.Podnosnik bez reakcji, wspomaganie nie dziala i nie jedzie. Obstawialem ze moze sprzeglo poszlo albo pompa hydrauliczna. Sam nie wiem. Moze cos o ciagniku. Nh t4050f moc okolo 95km, skrzynia 4 zakresy, 4 biegi + polowka do gory, pelzaki. Rewers elektrohydrauliczny. Podnosnik tyl nie znam udzwigu ale na ehr. Podnoszenie zawsze w takich pracach bylo przez przekrecanie pokretlem gora dol zeby bylo precyzyjnie i bez szarpniec a w pracach polowych przyciskiem. Na wyswietlaczu na raz pokazuje sie ikona kierownicy oraz tak jakby mala zebatka ze strzalkami od srodka na zewnatrz z kropelka oleju. Ktos cos wie co to moglo sie stac? Sprzeglo czy pompa?
    • Przez kamilb
      Witam od roku czasu jestem posiadaczem ciągnika Massey 7714 z 2017 roku. Ciągnik zakupiłem u Korbanków jesienią 2017 roku jak wiecie z początkiem 2018 firma Korbanek straciła autoryzowany punkt sprzedaży teraz podlegam pod firmę Gravit. Przy przebiegu 240 mth zauważyłem luz poprzeczny osi przedniej na łączniku poziomym i mam pytanie do wszystkich posiadaczy ciągników z tej serii czy mają podobny problem bo z tego co ja wiem w innych ciagnikach jest tak samo. Niedawno byłem przy 7715 z 2018 taki sam problem stuki na przedniej osi.
    • Przez wojtaz185
      Witam wszystkich. Mam pewien problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 4.85S. Ciągnik posiada trzy półbiegi. Na zimnym oleju ( jak ciągnik jeszcze się nie rozgrzał) wszystko działa poprawnie. Półbiegi przełączają się. Natomiast jak olej rozgrzeje się niema  Środkowego czyli drugiego półbiegu. Panel wyświetlający nie działa. Po prostu omija go. Pierwszy i trzeci działają. Mierzyłem ciśnienie na płytce, zawór, rozdzielacz sterujący skrzynią biegów i jak na zimnym wszystko jest ok. 1 półbieg powyżej 18bar, 2 ma ok18 bar. 3 ma 18 bar. Na ciepłym pierwszy ma powyżej 18 i drugi też. I jeśli podłączam zegar pomiarowy pod drugi a jest włączone na pierwszy półbieg to jest ciśnienie te same a powinno nie pokazywać ciśnienia prawda ? jeśli podłączam zegar pomiarowy pod pierwszy pokazuje powyżej 18 bar i przełączam na drugi półbieg to także jest ciśnienie oleju. Na trzecim jest wszystko dobrze. Cewki działają myślę że poprawnie. Jedynie co mnie martwi to wydostaje się delikatnie olej międzzy cewką a obudową rozdzielacza. Że z cewek strzyka olej to wiem. Rozebrałęm więc rozdzielacz i uszczelnienie pomiędzy skrzynią a rozdzielaczem nie było przerwane, tłoczki jak i obudowa rozdzielacza jest ok. Jaka może być przyczyna że ginie ten półbieg ?????? dodam że jak olej sie rozgrzeje to szarpie na pierwszym. Dziękuję za odpowiedz 
    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez Arturo1610
      Witam.
      Mam wycinak bvl na 6 kos i moj problem polega na tym że te kosy są stępione i cięzko jest juz coś uciąć ( odrazu dodaje ze mechanizm jest dobry po przegladzie i wgl bo ten temat nie jest mi obcy ) lecz po prostu kosy sie stępiły a sumie to zdarły sie te małe ząbki i kosa za mało bierze.
      Moje pytanie jest takie czy zna ktoś jakis warsztat bądz osobe ktora mogła by te kosy profesjonalnie naostrzyć ?
      albo moze ktoś podpowie jak sobie z takim problemem poradził ? 
      poniżej dodam zdj jednej kosy ktora jest około 80% i zdj tych moich stepionych ( dodam iz wysokość obu jest taka sama tylko ze te 80% maja głebsze te ząbki) i właśnie w tych moich chciałbym te ząbki pogłębić. 
      Są firmy które ostrzą nożę od pras i przyczep samozbierajacych a od tego nie a przeciez material raczej ten sam.
      Poleci ktos kogos ?


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.