Skocz do zawartości
woju88

Komputer Brawo 300

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
woju88    0

Witam ,

 

Jak wcześniej wspomniałem mam problem z tym komputerem. Polega on na tym , że w momencie nalania wody do zb.głównego , po załączeniu komputera nie wyświetla mi ile jest cieczy w zbiorniku. Wszytskie inne funkcje działają bez zarzutu a z tym mam problem .

Przy pierwszym uruchomieniu opryskiwacza pokazywał ile jest cieczy , teraz coś nie bardzo pokazuje.

Bardzo mi zależy na wypowiedzi użytkowników tego modelu BRAWO 300 .

 

P.S Komputer współpracuje z opryskiwaczem KRUKOWIAK 2000/18 PH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

Ja mam bravo 180 ale ztym pokazywaniem ile jest cieczy to jak naleje zbiornik to wpisuje ile jest litrów i w czasie pracy pokazuje ile zostało w zbiorniku i raczej też tak masz bo niby jak komp ma wiedzieć ile wody wlałeś.Chyba że jakiś domyślny mocno ten 300.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woju88    0

tzn. jak przyjechał gościu z krukowiaka i mi go ustawiał to miałem już zalany cały zbiornik . i po podłączeniu kompa to wykazało 1952 litry i w czasie pracy ta liczba zmniejszała się . Wczoraj jak zalałem niecały zbiornik to pokazywał mi ilość wody jaka zastała w zbiorniku po ostatnim zabiegu. Niewiem co z tym zrobić . Bedę musiał zadzwonić do serwisu krukowiaka niech mnie pokieruje przez telefon jak ten problem rozwiązać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

farmermf    78

prosta spraw , jak zalewasz zbiornik np. do końca to przed zabiegiem wchodzisz do meni i szukasz poz.płynu w zbiorniku i wtedy 2 strzałki przytrzymasz i zacznie migać jakaś cyfra to wtedy strzałką do góry lub do dołu aż taka ilość wyskoczy jaką masz zalaną i wciskasz ok i paszed.Sam sie motam troche z tym bo pierwszy raz uruchamiałem niedawno a ile droższy 300 od 180? Ponoć pare zbędnych bajerów ma więcej.Tak naprawde to itak troche oszukuje z tą ilością wody w zbiorniku .Na 1000l zawyża jakieś 80 litrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woju88    0

no spróbuje tak zrobić. Dzięki za rade. Co do ceny to to sam BRAWO 300 niewiem ile kosztuje ale jest jako opcja i głowice 4 - pozycyjne mam w tym krukowiaku wyższe koła to cały mnie wyszedł 68 brutto. Jak bedzie troche czasu to porobie zdjęcia i wstawie .Jeszcze raz wilkie dzieki za rade. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
murtek    122

Mam pytanie do posiadaczy komputerów Arag Bravo w swych opryskiwaczach. Czy ktoś posiada uchwyt do takowego kompa (uchwyt przyssawny do mocowania komputera)??? Czy opłaca się go kupić czy lepiej samemu coś zmajstrować ? Czy jadą po dziurach, koleinach itp. nie spadnie razem z nie tanim komputerem (z tymi przyssawkami bywa różnie) ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafaell    0

Mój Bravo,oryginalnie zamontowany jest na takiej plastikowej wsuwce. Wygląda to identycznie jak przy trójkącie wyróżniającym. No i masz racje przyssawki bywają zawodne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
murtek    122

Mój również ma orginalną plastykową wsuwkę, tylko myślałem nad kupnem jakiegoś zamocowania do niego najlepiej do szyby. Przyssawka byłaby idealna, gdyż nie musiałbym robić w ciągniku żadnego uchwytu. Tylko czy się ona sprawdza w robocie ...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol0604    0

Witam , posiadam Bravo 180 w pilmecie 1000l, zresztą komputery te są wszędzie identyczne podobnie w krukowiaku pilmecie. Czy może macie problemy z włącznikami na panelu sterowania każdej sekcji?? Ja już 2 razy oddawałem kompa do elektryka :/. Mam nadzieje że bedzie spokój... i nie bd żadnych niespodzianek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

prosta spraw , jak zalewasz zbiornik np. do końca to przed zabiegiem wchodzisz do meni i szukasz poz.płynu w zbiorniku i wtedy 2 strzałki przytrzymasz i zacznie migać jakaś cyfra to wtedy strzałką do góry lub do dołu aż taka ilość wyskoczy jaką masz zalaną i wciskasz ok i paszed.Sam sie motam troche z tym bo pierwszy raz uruchamiałem niedawno a ile droższy 300 od 180? Ponoć pare zbędnych bajerów ma więcej.Tak naprawde to itak troche oszukuje z tą ilością wody w zbiorniku .Na 1000l zawyża jakieś 80 litrów

Po pierwsze: czy dobrze liczy hektary (pomijając naddatki wynikające z zawracania itp.), jak liczy źle to stała koła jest błędnie wpisana.

Po drugie: możesz mieć źle ustawioną stałą przepływomierza.

U mnie do beczki wchodzi dokładnie 1370 litrów (Pilmet 1215 XXL). Po wypryskaniu całej beczki pokazuje mi wydatek rzędu 1360-1380 litrów.

U mnie na początku wylewał więcej niż miał zaprogramowane, na przepływomierzu była ustawiona stała (taka jaką podaje producent). Po wielu próbach na czystej wodzie zmieniłem tą stałą przepływomierza i teraz leje mi tyle wody co programuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

mnie z tych wszystkich bajerów interesuje tylko aby pryskało tyle ile ma wpisane, na liczniki hektarów i inne nie zwracam uwagi.Można kombinować ze stałą przepływomierza a można też stałą koła co też zrobiłem i jakoś w miarę wychodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimonx    0
Napisano (edytowany)

Po pierwsze: czy dobrze liczy hektary (pomijając naddatki wynikające z zawracania itp.), jak liczy źle to stała koła jest błędnie wpisana.

Po drugie: możesz mieć źle ustawioną stałą przepływomierza.

U mnie do beczki wchodzi dokładnie 1370 litrów (Pilmet 1215 XXL). Po wypryskaniu całej beczki pokazuje mi wydatek rzędu 1360-1380 litrów.

U mnie na początku wylewał więcej niż miał zaprogramowane, na przepływomierzu była ustawiona stała (taka jaką podaje producent). Po wielu próbach na czystej wodzie zmieniłem tą stałą przepływomierza i teraz leje mi tyle wody co programuje.

 

A można wiedzieć jaką masz ustawiona stała koła teraz. U mnie trochę idzie za mało i nie wiem jak dokładnie go ustawić.

Edytowano przez zimonx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pabloooo    13

Po pierwsze: czy dobrze liczy hektary (pomijając naddatki wynikające z zawracania itp.), jak liczy źle to stała koła jest błędnie wpisana.

Po drugie: możesz mieć źle ustawioną stałą przepływomierza.

U mnie do beczki wchodzi dokładnie 1370 litrów (Pilmet 1215 XXL). Po wypryskaniu całej beczki pokazuje mi wydatek rzędu 1360-1380 litrów.

U mnie na początku wylewał więcej niż miał zaprogramowane, na przepływomierzu była ustawiona stała (taka jaką podaje producent). Po wielu próbach na czystej wodzie zmieniłem tą stałą przepływomierza i teraz leje mi tyle wody co programuje.

 

 

mam podobny problem,mam pilmeta 1618 xxl + komputer Bravo 180 i leje mi więcej niż zaprogramuje tak ok 10-20 l na ha, zwiększyłeś stałą na przepływomierzu, czy może ja zmniejszyłeś?? sam już nie wiem jak go wyregulować i jaką macie stałą koła wpisaną??Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ja stałą przepływomierzy zmniejszyłem. Jutro pospisuje i podam co i jak jest u mnie. Tylko że ja mam 1215 XXL, a więc koła są mniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
murtek    122

pabloooo

 

Może wystarczy kalibracja opryskiwacza ... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Więc tak jest u mnie:

stała koła 53,76 cm/pls,

przepływomierz 270 pls/l (fabrycznie chyba było 290 pls/l),

obliczanie ciśnienia - NIE,

Opryskiwacz Pilmet 1215XXL + BRAVO 180, dane z przepływomierza 40 Bar, 580 Psi; koła mam 9,5-24.

Stałą koła najlepiej wyznaczyć automatycznie przy zalanym zbiorniku do połowy, w instrukcji jest wszystko po kolei napisane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pabloooo    13

pabloooo

 

Może wystarczy kalibracja opryskiwacza ... ?

 

 

Witam. Cały tydzień bawię się w kalibracje mojego Pilmeta Plus 1618XXL. Wszystko by grało, bo teren,pole liczy dobrze,na kompie tez pokazuje dobrze ilość cieczy. Tylko ze wylewa więcej niż 200 l /ha. Próbowałem zmienić ustawienia przepływomierza i nic to nie dało, dalej tak samo., Dodam ze woda lana do opryskiwacza przez sprawdzony przepływomierz do wody. Już sam nie wiem co mam dalej zmieniać i w co uderzyć. Pryskam działkę 1,31ha miałem zalane 275 l i zabrakło jakieś 35 l(tyle mi na kompie pokazuje ze niby jest, a wszystko wypryskane) Przepływomierz ustawiony na początku był na 300 obecnie na 320 pls/l. Co to w ogolę za jednostka pls/l ? Moje ustawienia wyglądają następująco: kolo 51,54 cm/pls ; obliczanie ciśnienia nie ; przepływomierz 320 pls. Jeśli ktoś coś wymyśli, co mam jeszcze zmienic niech pisze. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

Spróbuj zmniejszyć stałą przepływomierza gdzieś na 270-280 pls/l. Może pomóc ale nie koniecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

Ja w 180 mam taki problem że jak mam zadane 180litr/ha i wyłącze ze 2 sekcje to spada na 160 około i pika. :o Co to moze być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek83    5

Ja w 180 mam taki problem że jak mam zadane 180litr/ha i wyłącze ze 2 sekcje to spada na 160 około i pika. :o Co to moze być?

Podstawowa sprawa to kalibracja zaworu ciśnieniowego, prawdopodobnie sekcje masz za bardzo rozkręcone, zobacz czy powtarza się jak zamykasz różne sekcje, czy tylko na konkretnych dwóch. Tak czy owak kalibracja konieczna (prawdopodobnie pokręciłeś lub ktoś pokręcił te czerwone gałki przy zaworach i stąd ten problem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×