Polecane posty

leslaw2542    3

Czasem lepiej i bardziej opłacalne jest kupno używanego bloku zwłaszcza jeżeli robi się traktor dla siebie a nie na handel koszt niewielki za to spokój bezcenny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leslaw2542    3

z technicznego punktu widzenia zakup używanego bloku jest bardziej opłacalny niż bawienie się z naprawą zerwanego gwintu przy użyciu proponowanych tulejek lub co gorsza kleju . Wiadomo że nie można rozwiercać otworu w nieskończoność zawsze musi pozostać odpowiednia (wyliczona przez producenta)szerokość ścianki, a używany blok wcale nie musi być w gorszym stanie .Osobiście wolał bym kupić nawet spawany blok za to bez zerwanego gwintu pod szpilki ,wiadome jest że głowica w czasie pracy silnika przenosi na szpilki duże naprężenia a więc muszą być mocno i pewnie osadzone w bloku. Zdarzały się przypadki że podczas pracy silnika nastepował samoczynne urwanie się szpilki głowicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Sprawę załatwiłem w sposób taki, że wwierciłem się maksymalnie głęboko w gniazdo szpilki dobry centymetr i nagwintowałem gwint M16 jak należy, wkciłem szpilkę remontową M16 na klej CX80 RC70 i  dokręciłem głowice na 192Nm i wszystko gra. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Poradziłeś sobie na tę chwilę, zobaczymy co będzie w przyszłości :)

Klej jaki zastosowałeś nie służy do wklejana szpilek, jest to zwykły klej do gwintów, stosowany w celu zabezpieczenia przed odkręcaniem ( ma też szereg innych właściwości ).

Niech trzyma jak najdłużej, ale w przypadku ewentualnej naprawy musisz mieć to na uwadze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Michal44A
      Witam.Kupie blok silnika do ursusa c360 lub pasujacy od zetora z taka sama srednica tuleji.Blok nie moze miec pekniec.
    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytania jaka podkładka ma znajdować się pod korkiem zlewu oleju w silniku 1hc102 chodzi mi o średnice.
      Jak również o gwint jaki jest w pompie pz63a ponieważ musze odkręcić wąż.
       
      Pozdrawiam 
    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj