Polecane posty

wudar944    1

Witam.

Ostatnio robiłem remont przekładni głównej c360 .Wymieniłem koło talerzowe na skośne polskiej firmy , satelitki ,sworznie , łożyska i koła koronkowe na nowe . Luz ustawiony na ,,gazetę "Podczas jazdy na 5 biegu nie słychać nic po za dźwiękiem silnika niestety podczas hamowania silnikiem słychać hałas z prawej strony .Czy to może być źle ustawiony atak czy zwolnica która ma spory luz może robić taki hałas?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    164

@wudar944 Sprawdź czy nie poluzowała ci się nakrętka na kole talerzowym,a jeśli będzie wszystko ok,to sprawdziłbym prawą zwolnicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wudar944    1

rozebrałem zwolnice bo hałasowała podczas obracania kołem . To duże koło zębate zwolnicy wyrobiło na zębach półosi ,,wcięcia" i podczas zazębiana hałasuje bo wskakuje w ten rowek .Czy to może powodować hałas podczas hamowania silnikiem? czy to normalne  ślady pracy tych trybów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wudar944    1

Znalazłem rozwiązanie , na jednej zwolnicy była założona półoś na 11 zębów przez co jeszcze nie dotarty mechanizm różnicowy pracował cały czas i robił hałas. Założona nowa półoś na 12 zębów i jest cicho.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    164

@wudar944 i gut.Najważniejsze że problem rozwiązany :D Na jednej zwolnicy była półoś od c360 i dlatego były problemy a po założeniu od c4011 niema problemów bo zwolnica jest od c4011 i półoś też i się wszystko ładnie zgrywa.

Edytowano przez jackob1997
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez majes
      Podczas jazdy i głównie pod obciążeniem słychać w kabinie takie nieregularne chrobotanie chyba ze skrzyni, raczej nie z silnika. Ostatnio nawet zauważyłem że jest to chrobotniecie jak ciągnik stoi i szarpne ładowaczem w dół. Co to może być? Byłem u mechanika, oglądał, zaglądał kamerą do skrzyni i nic nie znaleźli.
    • Przez Dudus_
      Witam
      Posiadam kombajn Claas dominator 58, podczas zmiany biegów, zmniejsza się prędkość. Co to może świadczyć, jak to naprawić.
    • Przez Danielkoltun
      Witam , Silnik jak silnik , ogólnie sytuacja wygląda tak że panewki dystansowe leżały w misy olejowej nie wiadomo ile czasu bo ciągnik kupiony niedawno , najgorszym problemem jest wytarty kołnierz w który siedzą panewki dystansowe do zera od strony koła zamachowego przez używanie sprzęgła . miał ktoś z was taki przypadek ??? . Stopę można wymienić gorzej z stopą odlaną w bloku silnika , moim zdaniem pozostaje tylko naspawanie i obróbka na nowo 

    • Przez warzywnik
      Witam . 
       
      Czy ktoś widział coś takiego jak siewnik punktowy do warzyw , ze swoim silnikiem ? 
       
      Ostatnie znalazłem na olx .
      Piszą że są włoskiej marki WIZARD . 
       
      Co o tym sądzicie ? 
    • Przez Nikita_Bennet
      Witam ponownie.
      Dopiero co przyszły świece żarowe i miałem się do tego brać ale najpierw chcieliśmy coś z pszenicy zasiać. Skończyliśmy sianie kawałka (jesteśmy w połowie) ale już zjeżdżając z pola (4km) było słychać tak jakby stukanie między silnikiem a skrzynią biegów. Słychać po obu stronach ciągnika, bardziej metalicznie po prawej tam gdzie jest ten element/obudowa w który wchodzi dźwignia załączania przedniego napędu. Najgorsze że ostatnio musieliśmy kończyć talerzowanie MTZ952 a nie Zetorkiem 10145 bo tam padł mi alternator. Wyszło wtedy że trochę słabo napęd w MTZcie ciągnie ale człowiek pomyślał że pewnie tarczki trza dociągnąć.
      Co może być?
      Ogólnie na jutro plan jest taki aby spuścić olej ze skrzyni i zobaczyć czy nie ma opiłków lub śmieci, spróbować przez otwór z lewej strony, ten od smarowania sprzęgła zobaczyć czy coś nie walnęło przy sprzęgle choć tam niewiele widać, zwalić prawe koło i zdjąć tą przystawkę od napędu, sprawdzić czy tarczki są dokręcone bo to i tak muszę zrobić.
      Jakieś inne sugestie??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj