artur1295

wiecie może do czego to służy case4230

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrzej78    587

Siłownik hydrauliczny blokady tylnego mostu,  po prawej włącznik kontrolki  blokady. Układ załączania blokady ( elektrozawór )jest po przeciwnej stronie .

W centrum foty widoczne są przewody i fragment  impulsowego czujnika prędkości jazdy.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1295    0
1 godzinę temu, gaga195 napisał:

zawór regulacyjny do układu pneumatyki przyczep? 

nie tutaj nie ma pneumatyki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Tak jak wyżej napisał Andrzej siłownik włączający blokadę tylnego mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1295    0
Dnia 15.02.2018 o 19:36, jaco512 napisał:

Tak jak wyżej napisał Andrzej siłownik włączający blokadę tylnego mostu.

on się załącza jak włączy się napęd na 4koła ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Nie powinien,do tego jest inny elektrozawór, chyba że ktoś grzebał w instalacji. Napęd włącza się przyciskiem obok dźwigni biegów po lewo, blokadę tym drugim na prawo i wtedy powinna zapalić się zielona kontrolka z prawej strony na pulpicie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1295    0
14 minut temu, jaco512 napisał:

Nie powinien,do tego jest inny elektrozawór, chyba że ktoś grzebał w instalacji. Napęd włącza się przyciskiem obok dźwigni biegów po lewo, blokadę tym drugim na prawo i wtedy powinna zapalić się zielona kontrolka z prawej strony na pulpicie.

a te włączniki nie są od napędów ze jeden wcisniesz ze na wszystkie cztery ciagnie a drugi ze jedno z przodu i jedno z tylu ciagnie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Poważnie pytasz?Skąd taka teoria?

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    587

Wtedy musiał by być kolejny przełącznik wyboru napędu : prawo czy lewo skos .:D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur1295    0
11 minut temu, jaco512 napisał:

Poważnie pytasz?Skąd taka teoria?

ten gościu od którego go kupowałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj