Skocz do zawartości

Polecane posty

MarcinKa    10
Napisano (edytowany)

Witam,idzie na sprzedaż nasza zmodyfikowana 60-tka.

Poprzedniego roku w sumie dobrze ,że jeszcze była bo park maszynowy nie do końca pasował do nowego ciągnika,jeszcze trochę popracowała.Teraz już są maszyny do nowego a pielęgnację zrobi najmniejszy na podwórku.Czas sprzedać.

Tak więc:

-silnik zetor 4 cyl 7011,powiedziałbym żyleta,ma moc bardzo dobrze pali ,olej mu nie smakuje :) i co najważniejsze ,naprawdę nie wiem dlaczego wszyscy psioczą ,że dużo palą ,ja byłem mile zaskoczony spalaniem a chodził i w obrotowym pługu jak i a aktywnym agregacie.Oliwa 15W40.

-napęd przedni na oponach 11.5-15.3 Mitas(tak chcieliśmy,przód nie "wyrczy" do góry tylko ładnie opada maska na dół)Opony nie starte nic,oczywiście nie popękane itp.Aha tylne też można powiedzieć nowe.

Napęd załączany dźwignią z boku.Napędy są zgrane bardzo dobrze,wg wyliczeń przód ok 5% jak dobrze pamiętam szybciej idzie Po pracy w polu z napędem kilka wysprzęgleń bądź przejazd do tyłu i lekko się odłącza.Zero wycieków. Oczywiście wspomaganie jest. Dla wymagających jest orbitrol Danfossa nie turcja czy china.Kupowałem nowy.Siłownik też nowy brałem.

-biegi są "w podłodze" ja tak wolałem niż wajcha w desce.Sprzęgło zakładane było podczas montażu silnika nowe i jest zetorowskie.

-mała modyfikacja blokady mostu,już nie trzeba deptać na ten "pedalik" piętą jak głupi aż oczy wyłażą

-podnośnik jest na "tip-top" maszyna podniesiona nie opada nic,a za sprawą mocniejszej(wydajniejszej) pompy na wolnych obrotach podnosi bardzo szybko,haki cbm są.W skrzyni Hipol 6 tak więc nie ma bidy jak już.

Elektryka działa,wskaźniki chodzą mtg się nabijają choć już któryś tam zegar jest z kolei....taki urok ich chyba.

Aha ,jedyne co pasowałoby zrobić to odświeżenie lakieru trochę maska przyblakła a na błotnikach zrobiłem zaprawki bo w paru miejscach lakier odszedł.Ale spokojnie nie ma tragedii ani bąbli rdzy.

Ciągnik jest u nas dobre kilkanaście lat ,nie jest miną. 

Ogłoszenie póki co jest tylko tutaj,nie wystawiłem jeszcze na znanych portalach.Zdjęcia wysyłam na mail ale muszę zrobić aktualne.Decyzyjną osobą jest mój ojciec i to do Niego dam tel.

Mała uwaga,nie jesteśmy serwisem i nie udzielamy informacji 24h jak dobrać przedni napęd żeby było dobrze robić ,więc proszę o telef konkretnie w sprawie a nie infolinia.

W miarę możliwości i czasu odpowiem na PW jakby ktoś pisał.

Aha,najważniejsze cena myślę że okolice 25tyś.  Handlarzykom za 1/4 ceny dziękuję.  Nabijaczom postów w temacie również.

Tel : 601 892 pięć dwa siedem. Smsów ojciec nie odbiera ;)

 

                      

 

 

Edytowano przez MarcinKa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bukat82    354
Napisano (edytowany)

wrzuć foto tutaj, 27 tysi, możecie długo sprzedawać, 60tka będzie zawsze 60tką ;)

Edytowano przez bukat82

Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1003
Jak tak zrobiona to chyba lepiej dla siebie zostawić, bo za te pieniądze może być ciężko ze sprzedażą
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe2    3

Rok do tyłu sprzedałem swoją z napędem za 21500 a nie była tak wypasiona , po kilka telefonów dziennie , poszła na czwarty dzień od wystawienia , ursus power:23_stuck_out_tongue_closed_eyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    10
20 godzin temu, bukat82 napisał:

wrzuć foto tutaj, 27 tysi, możecie długo sprzedawać, 60tka będzie zawsze 60tką ;)

Zgadzam się ,a cenę można negocjować.

13 godzin temu, jonek98 napisał:

Jak tak zrobiona to chyba lepiej dla siebie zostawić, bo za te pieniądze może być ciężko ze sprzedażą

Fakt,ale no niestety czasem kupa pracy i kasy a później się zmienia plan i trzeba coś sprzedać.Decyzja taka jest i już.

11 godzin temu, pepe2 napisał:

Rok do tyłu sprzedałem swoją z napędem za 21500 a nie była tak wypasiona , po kilka telefonów dziennie , poszła na czwarty dzień od wystawienia , ursus power:23_stuck_out_tongue_closed_eyes: .

Zobaczymy jak będzie ,liczę na trochę więcej jak Ty wziąłeś ale czas wszystko pokaże.

10 godzin temu, aprochota napisał:

c 330 i c360 sa bardzo chodliwe i jeszcze dlugo będą

Tutaj plusem są tanie części i naprawy i to zachęca a modyfikacje wykonane usprawniają i pomagają w pracy tym sprzętem,aczkolwiek komfortu nie za bardzo da się dołożyć.No ale to już nie ta bajka.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    10

Wrzuciłem link do zdjęć ,może nie są idealne ale widać jak wygląda.

Zapraszam chętnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    10

Heheheh....spadłem z fotela powiem Ci.

Weź mnie nie strasz bo jeszcze się załamię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    669

Myślę że sprzedasz ją, to cena zetora 52-7211 - ma lepszą kabinę ale co więcej? Nic, a tu jest przedni napęd 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    93
Dnia 3.03.2018 o 21:22, MarcinKa napisał:

Heheheh....spadłem z fotela powiem Ci.

Weź mnie nie strasz bo jeszcze się załamię.

Pożyjemy zobaczymy -kto ma racje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    10
Napisano (edytowany)

Nie za bardzo mi się chce wierzyć ,że nie czaisz tematu.....przecież trochę handlujesz??

Tylko ,że łatwo wycenić czyjeś ,nie znając, niż swoje prawda???

To Ci ułatwię,spójrz w ogłoszenia i powiedz czy aby nie ma tam tych "zmienionych" sześćdziesiątek za te Twoje 18 tysia ,czy tylko mi się zdaje ,że taka zwykła się ceni w okolicach 15 tysia?

Druga sprawa ,czy nie widzisz tam tych modyfikowanych ponad 20 tysia czy ja mam zwidy????O kurde ale tam zwykły silnik....i podnośnik pewnie słaby....i może wspomagania nie ma...

..no tak ale kabina ładniejsza,kolorek się świeci eeee rarytas.

Podsumowując ,miałem nie wchodzić w dyskusje ale szlag mnie trafia jak bierzesz się za wycenianie a masz marne pojęcie o tym co trzeba zrobić aby taką maszynę mieć.

Kup sobie zwykłą i zrób tak ,pogadamy wtedy.

 

Edytowano przez MarcinKa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    485

A TY nam powiedz czy ktokolwiek kupuje te graty bo że w ogłoszeniach stoją za tyle a tyle to jeszcze nic nie znaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    669

Znajomy miał odpicowaną 60-tkę - ładnie pomalowana, gumy prawie nowe, nowa kabina, maska, błotniki ale silnik nie za specjalny, cenił ja 20 tys i trochę ludzi go odwiedziło tylko zniechęcali się przez ten silnik, także napaleńców nie brakuje, sprzedasz ją nie panikuj, wystaw na olx i czekaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jackob1997
      Witam wszystkich obecnych na forum.
      Mam problem z odpaleniem ursusa,sytuacja wygląda następująco;przedwczoraj chciałem odpalić ursusa i w momencie naciśnięcia przycisku rozrusznika padły akumulatory,wczoraj podłączyłem akumulatory do ładowania i próbuję odpalić i znowu ten sam cyrk.Przejrzałem całą instalację i wszystko jest dobrze podłączone niema żadnego luźnego przewodu (przewody od startera  również sprawdzone-wszystko ok).Moim zdaniem winny jest elektromagnes rozrusznik (jest to rozrusznik z reduktorem),a co to może być waszym zdaniem.Czekam na odpowiedzi,z góry Dzięki  
    • Przez jackob1997
      Witam wszystkich obecnych na forum.
      Mam problem z odpaleniem ursusa,sytuacja wygląda następująco;przedwczoraj chciałem odpalić ursusa i w momencie naciśnięcia przycisku rozrusznika padły akumulatory,wczoraj podłączyłem akumulatory do ładowania i próbuję odpalić i znowu ten sam cyrk.Przejrzałem całą instalację i wszystko jest dobrze podłączone niema żadnego luźnego przewodu (przewody od startera  również sprawdzone-wszystko ok).Moim zdaniem winny jest elektromagnes rozrusznik (jest to rozrusznik z reduktorem),a co to może być waszym zdaniem.Czekam na odpowiedzi,z góry Dzięki 
    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam mam pytanie do czego sluzy te cięgło? Oraz drugie pytanie czemu gdy włączam wałek jest zgrzyt,mimo to że sprzeglo jest ksiazkowo wyregolowane
       

    • Przez Misiak1177
      Witam, mam problem taki, że w 16 stuka mi coś w okolicy wałka rozrządu na wolnych obrotach to słychać najbardziej, jak dodam gazu to się ucisza, nie mam pojecia co jest napewno nie głowica, ani dół silnika stawiam na popychacze zaworowe te miseczki w które wkłada się laskę popychacza, miał ktoś taki przypadek lub wie co się dzieje gdy te miseczki są podjechane ?
    • Przez adhock
      Cześć wszystkim,
      Ściągnąłem dzisiaj głowicę w swoim ciapku do regeneracji i to co zobaczyłem lekko podcięło mi nogi.... w kanałach wodnych głowicy znalazłem kawałki drutu:

       
      sporo tego drutu jeszcze tam zostało ale nie mogę go wyciągnąć....  ten ciągnik jeździł tak ze 20 lat....
       
      Spotkaliście się z czymś takim ???
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.