Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Wozny186    0

Witam.

Mam kilka pytań odnośnie tego ciągnika.

Kupiłem go kilka dni temu. 

Chciałbym zrobić serwis olejowy. 

Silnik zalałem już olejem Elf 10w40.

Filtr paliwa wymieniony

Teraz przyszedł czas na skrzynie.

Jaki olej zalać do skrzyni?

Ciągnik jest sprowadzony z Francji i brak informacji co i kiedy było lane.

Ile litrów wchodzi do skrzyni?

Z tego co się doczytywałem powinien być zalany UTTO 10w30

Jakiej firmy polecacie olej?

Oraz ile go wchodzi do skrzyni?

Oraz mam jeszcze pytanie bo nie grzeją świece żarowe. Nie dochodzi do nich prąd. Kontrolka od świec również nie świeci. Gdzie szukać przyczyny? Bezpieczniki sprawdzone. Pewnie będzie gdzieś jakiś moduł czy przekaźnik ale gdzie tego szukać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

najlepiej po kablu a napewno znajdziesz.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7970

co do świecy to zobacz jak będzie mróz, czasami to komputer steruje kiedy świece grzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDRIUROL    39

u mnie w agroluxsie jest przekaznik, po kablu szukac. ja zalewam fuschem. generalnie jak ladny olej to ja bym tylko dolal, obowiazkowo filtr/filtry. moze byc sdf z reszta to ICH olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    39

do skrzyni polecam fusch  , co do świec pewnie przekaźnik świec żarowych  który jest  pod maska przed kabiną u mnie nie grzały bo był zalany woda  i palił się  bezpiecznik  . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wozny186    0

Wpisałem w google fusch utto i wyszły mi jakies dwa rodzaje utto mp i utto ln. Który z nich ma być? Czy  nie ma to znaczenia? Oraz proszę o informacje ile oleju wchodzi? Jak zabrać się za wymiane? Ile jest korków spustowych? Czy jak mam tuza to też spuścić z weży i siłowników?Z tego co widziałem to mam 4 filtry więc wszystkie musze najpierw zamówić. Co do świec to prąd nie dochodzi do nich i nie jest to wina temperatury powietrza jak ktoś wyżej sugerował bo próbowałem z podpiętym miernikiem przy -8 i też nie grzały. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Normalny mp kup, lub Shell spirax s4 txm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    39

sprawdź czy po przekręceniu kluczykiem dochodzi prąd do przekaźnika,  temperatura otoczenia nie ma nic wspólnego z załączaniem świec .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wozny186    0

Jutro dobiore się do tego przekaźnika. Napiszcie proszę jeszcze czy muszę bawić się w spuszczanie oleju z węży bo mam tuza i jak spuścić jak najwięcej oleju w tym ciągniku. Boję się bo nie wiem czym był zalany i niechciałbym żeby oleje się zgryzły. Tym bardziej że muszę jeszcze wymienić 4 filtry bo tyle znalazłem pod ciągnikiem.Zaleje chyba tym Shell spirax s4 txm bo jest dostępny w okolicy.  Co o tym myślicie? Oraz niech ktoś podpowie ile oleju będę potrzebował. Chociaż mniej więcej. Bo nie wiem ile zamówić. W tej chwili Jak sprawdzałem na bagnecie pod wyjściami hydraulicznymi z tyłu to nawet bagnet się nie zamoczył w oleju więc jest poniżej minimum dlatego zamiast dolewać to wole zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romex23    28

Ja posiadam lamborghini R3 85 a to jest bliżniaczy ciągnik , u mnie w skrzynie wchodzi 72 litry . filtry do skrzyni już zamawiałeś bo najdroższy jest o półbiegów.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
    • Przez tomiis
      witam mam takie pytanie jak wymienic  krzyzak który laczy skrzynie z silnikiem bo mam tam duzy luz dodam ze ten luz jest z dwoch stron od strony silnika i od strony skrzyni czy trzeba obalac kabine ciagnik to john deere 6400 .nie widac srub od strony tlumnika drgan skretnych
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Dotyczy filtra Deutz (nie SDF), o nr 04131596, filtr paliwowy dokładny common rail.
      Filtr nowy zanieczyszczony opiłkami poprodukcyjnymi na gwincie wewnętrznym. Inne filtry z tej partii na półce w sklepie podobnie.
      Przedstawicielstwo sdf w Polsce reklamacji nie uznaje.
      Miał ktoś podobny problem, zazwyczaj użytkownicy nie sprawdzają co montują a serwisanci wcale, tylko zdjąć zaślepkę i wkręcić. później układy siadają ponieważ dbając i wymieniając filtry możemy zajechać układ paliwowy.
      Najlepiej gdyby filtry Deutz były zapakowane w folii zgrzewalnej i pudełku a nie tylko z zaślepką.
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj