wariatpolowy

Ursus wyrzuca wodę z chłodnicy...

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
nitek    0

właśnie nie widać było żadnego ruchu, wyciągnąłem pompę i jest dobra.

dziś wymontowałem termostat i widać obieg wody.

termostat otwierał się i jest dobry.

 

zdziwiło mnie tylko jedno, jak był założony termostat to wchodziło około 22 litry, a teraz około 3 litry więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Tam ma wejść 28 Litrów bez nagrzewnicy, z nagrzewnicą 30.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

otwór miałem zrobiony nawet na 6mm i nic nie dawało, nagrzewnicy nie mam, zobaczę co będzie się działo jutro bez termostatu bo ciągnik idzie na cały dzień w ciężki teren.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Załóż uszczelkę taką jak założył mechanik z zaślepionymi otworami.Tą co założyłeś jest do starego typu bez turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

A te otwory to w ogóle po co są po zaślepiane?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

z tego co mi móili w sklepie to uszczelki też były dobierane do silników i który łapał szybciej temp. to mial więcej otworów w uszczelce a który wolniej to miał zaślepione te otwory, także należy zakładać takie jakie były chyba że występowało zjawisko przegrzania lub niedogrzania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0
Napisano (edytowany)

jeśli mam otwory w bloku i w głowicy to raczej muszę mieć uszczelkę z otworami, i taką też założyłem. Starą z zaślepionymi otworami powykręcało i wydmuchało.

Jak miałem zaślepione otwory to jedna strona silnika była letnia a do drugiej nie dało się dotknąć, czyli coś było nie tak.

na uszczelce którą teraz założyłem pisało turbo

Edytowano przez nitek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio2614    5

Pierdoły piszecie. Uszczelka głowicy zależy od "dołu" silnika. Jeśli jest blok starego typu z miską olejową chłodzoną wodą, lub nowego typu chłodzono jeszcze wodą to zakłada się uszczelkę z pełnymi/wszystkimi otworami. Jeśli blok posiada już oddzielną chłodnice oleju silnikowego to zakłada się uszczelkę bez otworów wodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Kolega misio2614 wytłumaczył wam dokładnie w starym typie pompa wody głowica i blok robi inny obieg niż w nowym i zakładając uszczelkę zaślepioną do starego typu silnik gotuje się na 2 pierwszych garach od chłodnicy i przepala uszczelkę głowicy. :blink: Miałem taki przypadek gość założył uszczelkę zaślepioną i wytrzymała 3 tygodnie katorgi w polu i przyprowadził do mnie bo nie wiedział o co biega a wcześniej pękły 2 tłoki a starą uszczelkę miał z otworami. ;[Po rozebraniu spaliło uszczelkę na 2 garach od przodu i pękły pierścienie i porysowało tuleję. :(Głowica poszła do zrobienia (planowanie i wymiana zaworów i gniazd).Złożyłem na uszczelce z pełnym przepływem i ustawiłem kąt wtrysku bo był bardzo wczesny i jesienne orki i uprawiania pod siewy i zimowe przeszła bez problemów tylko po przejechaniu koło 50 motogodzin głowicę trzeba jeszcze raz do ciągnąc i tyle. :P

 

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

w moim przypadku było tak samo, na 2 pierwszych wydmuchało uszczelkę, teraz pojeżdżę bez termostatu i zobaczę co będzie się działo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8
Napisano (edytowany)

Pierdoły piszecie. Uszczelka głowicy zależy od "dołu" silnika. Jeśli jest blok starego typu z miską olejową chłodzoną wodą, lub nowego typu chłodzono jeszcze wodą to zakłada się uszczelkę z pełnymi/wszystkimi otworami. Jeśli blok posiada już oddzielną chłodnice oleju silnikowego to zakłada się uszczelkę bez otworów wodnych.

a ja sie z tobą nie zgodze bo w starym typie bo tak jak piszesz w c385 mam stary typ silnika i miska chłodzona wodą i miałem i mam nadal uszczelkę założoną z zaślepionymi otworami ale nie wszystkimi, a w 1224 mam odzielną chłodniczkę wody i miałem i też założyłem uszczelkę z wszystkimi otworami. Oba silnik nie mają problemów z przegrzewaniem się ani z niedogrzaniem. pozdrawiam

Edytowano przez mocher

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel-d113    1

Witam ,Panowie jak dokładnie ustawic kat wyprzedzenia wtrysku w 1614 bo mam podobny problem przed remontem sie nie grzał teraz dostał nowe bebechy wtryski głowice i dziwnie chodzi pali od strzała ale ma takie metaliczne stukanie tak jak by miał przyspieszony zapłon a dodam jeszcze ze po rozgrzaniu ciezko mu obrucic jakby za wczesnie dostawał paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Przy dzisiejszej pracy ursusa w agregacie pękła mi guma ta na samym dole chłodnicy . Cały płyn chłodniczy uciekł

z chłodnicy ;[ . pojechałem i kupiłem nową gumę i ją założyłem. Zauważyłem że przy pracy ciągle mi wyrzuca wodę z chłodnicy.

Temperatura jest ok ale dlaczego ciągle z wężyka który służy za pozbywania się nadmiaru cieszy syczy powietrze.

Czy powodem jest głowica ?? :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Przegrzałeś go i wydmuchało Ci uszczelkę :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Kolego podnieś ten przewód do góry, bo idzie za nisko. Walczyłem u siebie z tym problemem 2 lata, uszczelki różnego typu, zmienione tuleje, głowica robiona i nie było poprawy - podniesienie przewodu pomogło. Mam na myśli przewód chłodnica - chłodnica oleju.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-line    0

kiedy sie podnosi??? jak szybko od momentu zapalenia silnika sie podnosi??? wiecej info potrzebuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

musisz opisać problem dokładniej.... jeśli silnik kopci na biało i w chłodnicy pojawia się olej lub czuć z chłodnicy zapach spalin to poszła uszczelka pod głowicą


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

d*pa nie uszczelka, kolejny przewrażliwiony operator, na początek proponuje nowy korek bo to układ nadciśnieniowy, a w kwestii wyjaśnienia, wszystko co się rozgrzewa(no może prawie wszystko) zwieksza swoja objętość, woda i borygo też więc musi przybywać cieczy to prosta fizyka.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

ja tylko taki podałem przykład usterki, bo nie można stwierdzić dokładnie co się stało bo problem nie jest dokładnie opisany :mellow:


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

Witam ostatnio jadac zauważyłe ze wycieka mi pły chłodniczy z wężyka od nadmiaru kiedys wyciekało lecz staneła woda tak zę przykrywała chłodnice teraz wyrzuca tak że jest nie zakryta jaka jest tego przyczyna ciągnik miał zawsze płyn wiec raczej nie jest przegrzany prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

ja w 360 mam to samo glowice robilem tulei tylko nie ruszalem i podejrzewam ze tam jest przyczyna bo dalej wyrzuca traktor chodzi tylko w turze wiec jest to do zniesienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam was chce zakupić  6stke byłem oglądać ursusa 1014 oraz 1614 i 1224 oraz 1634 i wszystkie miarka wyrzucają krople oleju jak miarkę się wyciągnie czy ma tak być ? Czy jest coś nie tak ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj