Skocz do zawartości
tomekl

Gdzie się wymienia w 6620 SE płyn do klimatyzacji ?

Polecane posty

tomekl    0

Nie wiecie może gdzie się wlewa płyn do klimatyzacji w jd bo mi jakoś nie daje zimnego powietrza. Filtr czyściłęm więc to jest napewno z powodu braku płynu tylko nie wiem gdzie go sie wlewa czy koło chłodnicy czy gdzie indziej. Bo chyba płyn to obojętny jakis kupić do klimatyzacji i wystarczy. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy jd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

ja proponował bym zostawić to jakiejś specjalistycznej firmie... i tak raz na 2 lata trzeba klimatyzację sprawdzić czy nie ma w niej grzyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

płynu od klimy nie kupisz od tak (R134a) tylko w wyspecjalisowanym warsztacie i cena usługi około 80zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Axial    7

Kup na stacji benzynowej i wlej do pełna lejkiem... sukces gwarantowany :D

Przede wszystkim to jest gaz a nie płyn /przy ciśnieniu atmosferycznym/ i pozostaje wizyta u fachowca. Zacznie on od pytania gdzie się ów gaz podział - ktoś go podp...ł czy jak?

Można zrobić w domu ale trzeba wiedzieć jak i kupić mini stację do napełniania i oczywiście czynnik chłodniczy czyli ten gaz, sprawdzić filtr /pochłaniacz wilgoci/, ...

Odgrzybianie można zrobić samemu /te brzydkie zapaszki chwilę po włączeniu klimatyzacji/ - wystarczy poczytać w necie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

Butla do nabicia klimy to nie problem tylko musisz do tego mieć zegar i redukcje więc lepiej pogadaj z gosciem od chłodni, lodówek albo chłodziarek do mleka on coś zrobi albo poszukaj warsztatu samochodowego gdzie ryją w klimach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×