DyzioTracor

Bizon z056 przegrzany silnik-objawy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
DyzioTracor    0

Witam. Chcemy kupić bizona z056, silnik po remoncie góry pali od strzała, ciśnienie trzyma i dowiedzieliśmy sie ze mógł ten silnik być przegrzany jakie mogą być teraz objawy z tym związane. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    19

Popękane pierścienie,uszczelka pod głowica, głowica pęknięta

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Napisano (edytowany)
39 minut temu, DyzioTracor napisał:

Witam. Chcemy kupić bizona z056, silnik po remoncie góry pali od strzała, ciśnienie trzyma i dowiedzieliśmy sie ze mógł ten silnik być przegrzany jakie mogą być teraz objawy z tym związane. 

Mógł być to nie znaczy że był, większość ludzi 80-90st. traktuje jako przegrzewanie i wywala termostaty, czym robią dopiero bałagan.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiek63zmc    1049

Przegrzany to szerokie pojęcie ,czy np. się zatrzymał czy tylko przez chwile pogotował chłodziwo. Jak się zatrzymał to mało prawdopodobne  aby dobrze palił bo lubi urwać koncówki  wtryskiwaczy no i będzie skłonny  do łapania temperatury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DyzioTracor    0

Remont robiony był przegrzaniu sie silnika. Ale słyszałem ze jak był zagotowany to nawet po remoncie lubią dmuchać uszczelke pod głowicą to jest prawda czy fake?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wszystko zależy jak zrobili, bo jak tylko na sprzedaż , to to różnie może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Wszystko zależy od tego jaki zakres zawierał owy remont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    19

wystarczy  tylko że głowice nie dali do splanowania o może dmuchać uszczelke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159
Napisano (edytowany)

Po porządnym ,,grzaniu,, wystarczy że głowic nie ,,splanujesz,, i duże prawdopodobieństwo że uszczelki będzie dmuchać. 

Edytowano przez akowicz111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Lub zrobili i doszli do wniosku że coś się dzieje i na sprzedaż, niektórzy wręcz nie mogą żyć żeby kogoś nie wyrolować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DyzioTracor    0

Z tego co mówili to były wymieniane tuleje wraz z tłokami głowica po planowaniu, wał nie ruszany z tego co mówili był w dobrym stanie. Czyli można powiedzieć że jeżeli remont był dobrze zrobiony to nie powinno być żadnych problemów z silnikiem? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    19

Przy tak rozebranym silniku nie sprawdzić wału i panewek to trochę lipa 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Typowe myślenie poPOMowskich mechaników przy angielskich silnikach - wał gładki czyli zero zużycia, zakładają nowe zestawy a tu trachhhh.... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
powitać kupiłem bizona zo 56 przed kupnem poprzedni operator przegrzał silnik że pierścienie popekały ale zaczoł brać olej jak go kupiłem zaraz wymieniłem pierścienie tuleje były nie naruszone nie porysowane jak złożyłem nowa uszczelka pod głowicę po połowie sezonu zaczoł brać olej dość mocno ciśnienie na tłokach w normie czy może być przyczyną że bierze olej głowica mikro pęknie ja jak się rozgrzeje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
18 minut temu, DyzioTracor napisał:

Z tego co mówili to były wymieniane tuleje wraz z tłokami głowica po planowaniu, wał nie ruszany z tego co mówili był w dobrym stanie. Czyli można powiedzieć że jeżeli remont był dobrze zrobiony to nie powinno być żadnych problemów z silnikiem? :)

Z pewnością,               :)               zwłaszcza jak robili go w stodole domorosłe mechaniki.                                     :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159
13 minut temu, marcinkosmala_138048 napisał:

powitać kupiłem bizona zo 56 przed kupnem poprzedni operator przegrzał silnik że pierścienie popekały ale zaczoł brać olej jak go kupiłem zaraz wymieniłem pierścienie tuleje były nie naruszone nie porysowane jak złożyłem nowa uszczelka pod głowicę po połowie sezonu zaczoł brać olej dość mocno ciśnienie na tłokach w normie czy może być przyczyną że bierze olej głowica mikro pęknie ja jak się rozgrzeje

Prawdopodobnie przegrzane tuleje się ,, zajechały,, w czasie sezonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To na wiosnę silnik na ziemię i wymiana tulei jednak czy też może wchodzić pęknięta glowica jeśli nalali zimnej wody jak się wygórowana 

Tylko że pracując że scinacze temperatura w normie i nie kopci wogule nawet na wolnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierścienie bodajże były zakładane szare takie jak poprzednie jak w sklepie z częściam kupowałem pierścienie to się pytali czy do kombajnu czy do inego silnika bo przynieśli dwa komplety te szare i chromowane na opakowaniu pisało do stosowania do silników sw400 bizon jak coś kojarzę teraz jesienią jak fruwał w przystawce do kukurydzy na 10 g pracy pociągnął 3 l oleju filtr powietrza nowy przeloty w filtrze czyste bo regularnie jest dbanie oto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Renault145
      https://m.olx.pl/oferta/bizon-zo56-CID757-IDyYR2O.html?backUrl=%2Fajax%2Fmojolx%2Fdetails%2F516899010%2F
    • Przez hurlimannD70
      Kupiłem cały bęben młocarni do bizona czyli z cepami ale bez osi. Jest to nowy oryginalny produkt z fmż Płock. Leżał w stodole 30 lat , zastanawiam się czy dawać go do wyważenia . Na jednej ze środkowych tarcz przykręcone są blaszki jest ich chyba 5 sztuk w kupie. Wygląda jak by był kiedyś w fabryce wyważany ale nie jestem pewien. A do wyważenia musze jechać ponad 250km . Czy takie bębny składane w fabryce były sprzedawane wyważane ?? Czy ktoś mi podpowie ?
    • Przez Lukecki
      Witam użytkowników, 
      Zakładam temat, gdyż chcę się trochę dowiedzieć o tym kombajnie, jednak w internecie nie mogę znaleźć jakichkolwiek rzetelnych informacji. Słyszałem o mankamencie w postaci zagrzewania się silnika w czasie pracy, chciałbym się dowiedzieć jak często to się zdarza.  Również chce zaczerpnąć nieco informacji o typowych usterkach. Z góry dziękuję za info i pozdrawiam 
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Rafał11
      Witam, mam takie pytanie jestem młodym rolnikiem i jeszcze nie mam doświadczenia w obsłudze kombajnu i chciałbym się dowiedzieć czy da się sprawdzić stan skrzyni biegów bez rozbierania. Wiem jakie te skrzynie są w bizonie  i chciałbym sprawdzić czy w trakcie żniw się nie rozsypie. Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj