Polecane posty

DyzioTracor    0

Witam. Chcemy kupić bizona z056, silnik po remoncie góry pali od strzała, ciśnienie trzyma i dowiedzieliśmy sie ze mógł ten silnik być przegrzany jakie mogą być teraz objawy z tym związane. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    0

Popękane pierścienie,uszczelka pod głowica, głowica pęknięta

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1037
Napisano (edytowany)
39 minut temu, DyzioTracor napisał:

Witam. Chcemy kupić bizona z056, silnik po remoncie góry pali od strzała, ciśnienie trzyma i dowiedzieliśmy sie ze mógł ten silnik być przegrzany jakie mogą być teraz objawy z tym związane. 

Mógł być to nie znaczy że był, większość ludzi 80-90st. traktuje jako przegrzewanie i wywala termostaty, czym robią dopiero bałagan.

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wiesiek63zmc    104

Przegrzany to szerokie pojęcie ,czy np. się zatrzymał czy tylko przez chwile pogotował chłodziwo. Jak się zatrzymał to mało prawdopodobne  aby dobrze palił bo lubi urwać koncówki  wtryskiwaczy no i będzie skłonny  do łapania temperatury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DyzioTracor    0

Remont robiony był przegrzaniu sie silnika. Ale słyszałem ze jak był zagotowany to nawet po remoncie lubią dmuchać uszczelke pod głowicą to jest prawda czy fake?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1037

Wszystko zależy jak zrobili, bo jak tylko na sprzedaż , to to różnie może być.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agriculture    248
Wszystko zależy od tego jaki zakres zawierał owy remont.

Człowiek z pasją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    0

wystarczy  tylko że głowice nie dali do splanowania o może dmuchać uszczelke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    146
Napisano (edytowany)

Po porządnym ,,grzaniu,, wystarczy że głowic nie ,,splanujesz,, i duże prawdopodobieństwo że uszczelki będzie dmuchać. 

Edytowano przez akowicz111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1037

Lub zrobili i doszli do wniosku że coś się dzieje i na sprzedaż, niektórzy wręcz nie mogą żyć żeby kogoś nie wyrolować.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DyzioTracor    0

Z tego co mówili to były wymieniane tuleje wraz z tłokami głowica po planowaniu, wał nie ruszany z tego co mówili był w dobrym stanie. Czyli można powiedzieć że jeżeli remont był dobrze zrobiony to nie powinno być żadnych problemów z silnikiem? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    0

Przy tak rozebranym silniku nie sprawdzić wału i panewek to trochę lipa 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    839

Typowe myślenie poPOMowskich mechaników przy angielskich silnikach - wał gładki czyli zero zużycia, zakładają nowe zestawy a tu trachhhh.... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DyzioTracor    0

W sensie nie ruszany chodziło mi o to że nie był szlifowany panewki były ok. nie powycierane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
powitać kupiłem bizona zo 56 przed kupnem poprzedni operator przegrzał silnik że pierścienie popekały ale zaczoł brać olej jak go kupiłem zaraz wymieniłem pierścienie tuleje były nie naruszone nie porysowane jak złożyłem nowa uszczelka pod głowicę po połowie sezonu zaczoł brać olej dość mocno ciśnienie na tłokach w normie czy może być przyczyną że bierze olej głowica mikro pęknie ja jak się rozgrzeje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1037
18 minut temu, DyzioTracor napisał:

Z tego co mówili to były wymieniane tuleje wraz z tłokami głowica po planowaniu, wał nie ruszany z tego co mówili był w dobrym stanie. Czyli można powiedzieć że jeżeli remont był dobrze zrobiony to nie powinno być żadnych problemów z silnikiem? :)

Z pewnością,               :)               zwłaszcza jak robili go w stodole domorosłe mechaniki.                                     :P


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    146
13 minut temu, marcinkosmala_138048 napisał:

powitać kupiłem bizona zo 56 przed kupnem poprzedni operator przegrzał silnik że pierścienie popekały ale zaczoł brać olej jak go kupiłem zaraz wymieniłem pierścienie tuleje były nie naruszone nie porysowane jak złożyłem nowa uszczelka pod głowicę po połowie sezonu zaczoł brać olej dość mocno ciśnienie na tłokach w normie czy może być przyczyną że bierze olej głowica mikro pęknie ja jak się rozgrzeje

Prawdopodobnie przegrzane tuleje się ,, zajechały,, w czasie sezonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To na wiosnę silnik na ziemię i wymiana tulei jednak czy też może wchodzić pęknięta glowica jeśli nalali zimnej wody jak się wygórowana 

Tylko że pracując że scinacze temperatura w normie i nie kopci wogule nawet na wolnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierścienie bodajże były zakładane szare takie jak poprzednie jak w sklepie z częściam kupowałem pierścienie to się pytali czy do kombajnu czy do inego silnika bo przynieśli dwa komplety te szare i chromowane na opakowaniu pisało do stosowania do silników sw400 bizon jak coś kojarzę teraz jesienią jak fruwał w przystawce do kukurydzy na 10 g pracy pociągnął 3 l oleju filtr powietrza nowy przeloty w filtrze czyste bo regularnie jest dbanie oto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KlaudiaRolniczka
      Hej  jaki polecacie kombajn na 30-40 hektarów zboża? w grę wchodzą używane jak i nowe maszyny
       
       
    • Przez MFTeam
      Witam mam problem z silnikiem perkins 4 w kombajnie Bizon Sampo 2020. Problem polega na tym że na wysokich obrotach silnika, silnik dymi na niebiesko w ubiegłym roku był robiony generalny remont silnika (tłoki,tuleje,pierścienie,nowa głowica,szlif wału,nowe panewki). Wtryski były sprawdzanie dzisiaj!!Czy może to być wina pompy? bo silnik pali na dotyk i chodzi bardzo równo na małych jak i na wysokich obrotach.
      Bardzo proszę o pomoc!!!!!
    • Przez Wojak69
      tak jak w temacie jaka jest wysokość bizona Z056 bez daszku lub z daszkiem?
    • Przez Gryzon
      Witam, na ślimaku idacym do podajnika ziarnowego łożysko ma już luzy na dodatek ośka obraca się w łożysku. Do skoszenia jest 10h czy mogę dokończyć z tą usterką sezon? Nie rozleci się? Mam zamiar po sezonie robić generalny (wszystkie łożyska i wyrobione części)
    • Przez BaszaPasza11
      Witam. Od 25 lat posiadam Bizona i zawsze tak go ustawiałem że ziarno leciało czyste, i całe. W tym roku jak i tamtym po prostu łupie ale bardziej gniecie ziarno. 2 lata temu wymieniliśmy w nim 2 koła pasowe od obrotów młocarni i obroty są podkręcone na maxa (pas na samym wierzchu talerza) ale jednak na zegarze pokazuje około 800. Klepisko jest dobre, szczeline zmieniałem na różne sposoby ale tak jak zawsze to i tak łupie. Sita dolne, górne tak samo. Podajniki napięte nie za mocno. Tyle mam lat doświadczenia i przez te 2 lata taka głupota się dzieje. Czy może obroty na młocarni są duże? Zmienić je? Ale mówię pokazuje mi 800. Być może prądniczka głupieje? Nie mam pojęcia proszę o porady.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.