Skocz do zawartości

Polecane posty

pil1    0

Witam wszystkich, jestem nowy na forum i mam pytanie pewnie banalne dla Was :) O tóż na fotce niżej zaznaczyłem podzespoły w kombajnie claas dominator ( osobiście nie znam się na kombajnach) ale noszę się z zamiarem kupna jakiegoś  dominatora86 . Jeśli ktoś  może to niech mi objaśni ich znaczenie. Hamulec i sprzęgło to wiem ale o resztę  właśnie pytam.  Z góry dziękuję za pomoc.

claas 1,2,3,4,5,6.jpg

dudi834    1

1 kierunkowskazy i sygnał dźwiękowy po wciśnięciu

2 przełącznik obrotów jazdy i obrotów młocarni (tego dużego zegara)

4 zmiana położenia kierownicy

6 Sterowanie podzespołami (opuszczanie podnoszenie hedera, regulacja prędkości jazdy, opuszczanie podnoszenie motowidła i zmiana obrotów młocarni opisane od lewej)

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez pa1mol
      Dzień dobry, 
      Poszukuję katalogu części do claasa mercatora 75 po polsku, również odpłatnie. Posiada ktoś ??
    • Przez Dudus_
      Witam
      Posiadam kombajn Claas dominator 58, podczas zmiany biegów, zmniejsza się prędkość. Co to może świadczyć, jak to naprawić.
    • Przez Rafi1
      Witam ostatnio zalupilem claasa dominatora na vx z 1999 roku kabina lexionowska i mam problem bo nie moge wyłaczyc hedru bez wylaczenia mlocarni  najpierw wlaczam mlocarnie i moge wlaczyc i wylaczyc przyciskiem n jesli zalacze rowniez heder to potem samego hedra nie moge wylaczyc i teraz pytanie do was czy tak w tych mogdelach jest czy cos jest nie tak prosze o odpowiedzi i rady urzytkownikow takiej maszyny 
    • Przez michalzetor93