Polecane posty

pil1    0

Witam wszystkich, jestem nowy na forum i mam pytanie pewnie banalne dla Was :) O tóż na fotce niżej zaznaczyłem podzespoły w kombajnie claas dominator ( osobiście nie znam się na kombajnach) ale noszę się z zamiarem kupna jakiegoś  dominatora86 . Jeśli ktoś  może to niech mi objaśni ich znaczenie. Hamulec i sprzęgło to wiem ale o resztę  właśnie pytam.  Z góry dziękuję za pomoc.

claas 1,2,3,4,5,6.jpg

dudi834    17

1 kierunkowskazy i sygnał dźwiękowy po wciśnięciu

2 przełącznik obrotów jazdy i obrotów młocarni (tego dużego zegara)

4 zmiana położenia kierownicy

6 Sterowanie podzespołami (opuszczanie podnoszenie hedera, regulacja prędkości jazdy, opuszczanie podnoszenie motowidła i zmiana obrotów młocarni opisane od lewej)

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Marcin9908
      Witam, posiadam ciągnik CLAAS AXOS 340 CX. Jest w nim płyn chłodzący CLAAS Agri-cool. Czy można zmieszać go z innym płynem, np. K2 Kuler lub innym. Jest on zielony i czy przy wyborze brać to pod uwagę?. Z góry dziękuję za odpowiedzi
    • Przez LukmenTV
      chciałbym się dowiedzieć jak ustawić CIS w claasie arion 630 aby spowrotem po zatrzymaniu sie wracał do zadanego biegu. ustawiłem podstawowy bieg C2, jadę przełączam biegi az do D6 i po zatrzymaniu wraca mi tylko do D1 a nie C2. z D1 ciężko jest ruszyć i za kazdym razem musze klikać biegami w dół. nie mam pojęcia juz jak to ustawić. wchodziłem w kazdy folder na wyświetlaczu i nigdzie nie ma nic aby to ustawić.
    • Przez pitraszek1