Skocz do zawartości

Polecane posty

pil1    0

Witam wszystkich, jestem nowy na forum i mam pytanie pewnie banalne dla Was :) O tóż na fotce niżej zaznaczyłem podzespoły w kombajnie claas dominator ( osobiście nie znam się na kombajnach) ale noszę się z zamiarem kupna jakiegoś  dominatora86 . Jeśli ktoś  może to niech mi objaśni ich znaczenie. Hamulec i sprzęgło to wiem ale o resztę  właśnie pytam.  Z góry dziękuję za pomoc.

claas 1,2,3,4,5,6.jpg

dudi834    3

1 kierunkowskazy i sygnał dźwiękowy po wciśnięciu

2 przełącznik obrotów jazdy i obrotów młocarni (tego dużego zegara)

4 zmiana położenia kierownicy

6 Sterowanie podzespołami (opuszczanie podnoszenie hedera, regulacja prędkości jazdy, opuszczanie podnoszenie motowidła i zmiana obrotów młocarni opisane od lewej)

pil1    0

Dziękuję :)

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Kuba84241
      Witam 
      Wałek wom wkręcił mi panel sterujący i wyrwało mi klable z gniazda który się podłącza do prasy.  Tych kabli jest 13 i nie wiem jak je podłączyć. Jak ktoś ma varianta 280 z nożami i siatką to czy mógł by podesłać mi zdjęcie z schematem. Panel jest biały bo od żółtego to schemat jest w internecie a białego nie ma.  

Z kostki wychodzą kable i w taki sposób toa być zrobione. Do tego potrzeba miernik prądu żeby to sprawdzić

Albo ma ktoś może katalog do tej prasy i tam może jest ta instalacja 

• Przez Theprzemo205