Polecane posty

tiger3952    8

Witam! W zimie kupiłem mf 255. Nie wiem co mu jest. Ma mało mocy. Nie dymi, silnik ładnie pracuje, oleju nie bierze, ale ma mało siły. Czy może to być wina pierścieni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Może być zapchany filtr paliwa, trzeba zacząć od najdrobniejszych rzeczy. Nie zaszkodzi go wymienić. Wymień i zobaczysz, jak bedzie chodził. A łatwo sie uruchamia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek255    24

U mnie pompa paliwowoa się zacinała i więc pojechalliśmy z tatą po pompę.Jak założyliśmy to ciągnik za 1 razem odpalił i z rozrzutnikem 3.5t lekko miał a jak mielismy starą o ledwo podniusł siewnik. Wiec wymień pompe.


Moje Maszynki
Pronar 82sa
Mf 255
Zapraszam na mój profil na www.youtube.pl/rysiek112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

@ferdek255 masz na myśli pompę wtryskową? Czy zasilającą (ręczną)? Niech najpierw wymieni filtr paliwa, mniejszy koszt a i tak kiedyś bedzie go musiał zmienić. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek255    24

@ferdek255 masz na myśli pompę wtryskową? Czy zasilającą (ręczną)? Niech najpierw wymieni filtr paliwa, mniejszy koszt a i tak kiedyś bedzie go musiał zmienić. :)

Wtryskową.


Moje Maszynki
Pronar 82sa
Mf 255
Zapraszam na mój profil na www.youtube.pl/rysiek112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Nie strzelaj z armaty do wróbla tylko zacznij od podstaw.

Wymień filtr paliwa , sprawdź drożność przewodów paliwowych i kranika.

Wyczyść filtr powietrza i umyj wkład , jeśli silnik nie jest zajechany na maxa to te czynności mogą pomóc.

Powodzenia!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

jeszcze jeden myk poza tym co wyżej napisane to linka od ssania, czasami się coś obluzuje, że wpychając ssanie do końca na pompie paliwowej dzwigienka nie przeskakuje do końca ale do połowy i wtedy też będzie bardzo słaby :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

U mnie pompa paliwowoa się zacinała i więc pojechalliśmy z tatą po pompę.Jak założyliśmy to ciągnik za 1 razem odpalił i z rozrzutnikem 3.5t lekko miał a jak mielismy starą o ledwo podniusł siewnik. Wiec wymień pompe.

 

A co ma pompa wtryskowa do podnoszenia siewnika ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Hmm ciekawe co miał kolega niesprawne, czy pompę wtryskowa czy pompę hydrauliczna :)


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr24    0

Ja miałem problem z mocą i odpalaniem w mrozy. Jak zawiodło czyszczenie filterka w pompie i wymiana filtra paliwa to przekręciłem pompę do dołu i to pomogło w znacznym stopniu. Ale i tak jakby paru koni braowało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tiger3952    8

Filtr paliwa wymieniłem tydzień temu, a siły w porównaniu do innych mf255 dalej za mało. Filtr powietrza też już przeczyściłem.

 

Odpala nawet przy 30 stopniach mrozu. Silnik pracuje równo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf3635    72

Tak jak koledzy wczesniej pisali jesli czysciles filter powietrza wymieniles filter paliwa i jestes pewny ze uklad paliwa jest drozny , pompka paliwa jest dobra, paliwo z pewnego zrodla to wyjmoj pompe paliwowa i na dobry warsztat niech ja sprawdza u mnie byla to wina pompy paliwowej.Sprawdz przewod gumowy od filtra powietrza do silnika czy nie jest pekniety bo znam wielu co w ten sposob zajechalo silnik ciagnol lewe powietrze z kurzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Pompę wtryskową oddaj do regeneracji i oddaj wtryskiwacze do sprawdzenia, a wrazie potrzeby wymień końcówki. Mój po kapitalce nie był silny dopiero regeneracja pompy pomogła ;)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

MF 255 to odpali ci nawet przy -30 aby wody ciepłej dolej to zawsze pali :) .


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel14011    0

pimper21 -A gdzie ma dolać tej ciepłej wody? Do oleju napędowego, hydraulicznego czy może do płynu chłodzącego?

Odpalanie w zimę polepszy tylko pełne zalanie pustego układu chłodzenia gorącą wodą (a najlepiej przelanie z otwartym kranikiem spustowym na bloku) w celu rozgrzania silnika. Dolanie ciepłej wody nic nie spowoduje.

Proszę pamiętać, że to forum czytają ludzie w różnym wieku i o różnej wiedzy technicznej.

tiger3952- pytasz czy może to być wina pierścieni. Zaobserwuj jak zachowuje się tzw. "odma" po tym co z niej się wydobywa powinieneś poznać stan pierścieni. Znasz przeszłość tego ciągnika? Może poprzedni właściciel wstawił pompę wtryskową od MF235 bez żadnej regulacji. Podobnież MF235 ma mniejszą dawkę paliwa. Może regulacja pompy (dawka paliwa lub kąt zapłonu) rozwiąże Twoje problemy.

Pozdrawiam Paweł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie mf 255 dlaczego silnik traci na mocy jak się rozgrzeje silnik i nie da się ruszyć na wolnych obrotach dodam że ciągnik przy odpaleniu puszcza siwo biały dym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka pod głowicą była wymieniana 3 dni temu więc to nie to
A wody do oleju nie puszcza
Ale tylko na zimnym silniku silnik kopci na bialo końcówki też było sprawdzone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    76

Uszczelka pod głowicą była wymieniana 3 dni temu więc to nie to

A wody do oleju nie puszcza

Ale tylko na zimnym silniku silnik kopci na bialo końcówki też było sprawdzone

 

jak coś było przy nim robione to może być tak że gdzieś została stara gumka uszczelniająca rurkę paliwową może być np w pompeczce podającej lub gdzieś inna gumka ogranicza przepływ paliwa miałem kilka razy tak miałem i tak że głowiczka od pomki podającej pękła ale najczęściej gdzieś te przewody gdy się wkręca potrafią tak się ułozyć jakaś gumka lub zostanie stara gumka i ogranicza przepływ paliwa, a miałem taki sam objaw brak mocy gdy pękł wał i silnik pracował normalnie tylko moc mniejsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wał nie mógł pęknąć bo miska olejowa była wymieniana po była pekniwto to było około 1 miesiąc temu a wal napewno nie był pęknięty
A on jeszcze chodzi tak jak by bo rozgrzaniu na dwa gary ale kompresja ma na zimnym i ciepłym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj