Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tiger3952    8

Witam! W zimie kupiłem mf 255. Nie wiem co mu jest. Ma mało mocy. Nie dymi, silnik ładnie pracuje, oleju nie bierze, ale ma mało siły. Czy może to być wina pierścieni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Może być zapchany filtr paliwa, trzeba zacząć od najdrobniejszych rzeczy. Nie zaszkodzi go wymienić. Wymień i zobaczysz, jak bedzie chodził. A łatwo sie uruchamia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ferdek255    23

U mnie pompa paliwowoa się zacinała i więc pojechalliśmy z tatą po pompę.Jak założyliśmy to ciągnik za 1 razem odpalił i z rozrzutnikem 3.5t lekko miał a jak mielismy starą o ledwo podniusł siewnik. Wiec wymień pompe.


Moje Maszynki
Pronar 82sa
Mf 255
Zapraszam na mój profil na www.youtube.pl/rysiek112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

@ferdek255 masz na myśli pompę wtryskową? Czy zasilającą (ręczną)? Niech najpierw wymieni filtr paliwa, mniejszy koszt a i tak kiedyś bedzie go musiał zmienić. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek255    23

@ferdek255 masz na myśli pompę wtryskową? Czy zasilającą (ręczną)? Niech najpierw wymieni filtr paliwa, mniejszy koszt a i tak kiedyś bedzie go musiał zmienić. :)

Wtryskową.


Moje Maszynki
Pronar 82sa
Mf 255
Zapraszam na mój profil na www.youtube.pl/rysiek112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    33

Nie strzelaj z armaty do wróbla tylko zacznij od podstaw.

Wymień filtr paliwa , sprawdź drożność przewodów paliwowych i kranika.

Wyczyść filtr powietrza i umyj wkład , jeśli silnik nie jest zajechany na maxa to te czynności mogą pomóc.

Powodzenia!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    67

jeszcze jeden myk poza tym co wyżej napisane to linka od ssania, czasami się coś obluzuje, że wpychając ssanie do końca na pompie paliwowej dzwigienka nie przeskakuje do końca ale do połowy i wtedy też będzie bardzo słaby :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1007

U mnie pompa paliwowoa się zacinała i więc pojechalliśmy z tatą po pompę.Jak założyliśmy to ciągnik za 1 razem odpalił i z rozrzutnikem 3.5t lekko miał a jak mielismy starą o ledwo podniusł siewnik. Wiec wymień pompe.

 

A co ma pompa wtryskowa do podnoszenia siewnika ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    292

Hmm ciekawe co miał kolega niesprawne, czy pompę wtryskowa czy pompę hydrauliczna :)


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr24    0

Ja miałem problem z mocą i odpalaniem w mrozy. Jak zawiodło czyszczenie filterka w pompie i wymiana filtra paliwa to przekręciłem pompę do dołu i to pomogło w znacznym stopniu. Ale i tak jakby paru koni braowało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tiger3952    8

Filtr paliwa wymieniłem tydzień temu, a siły w porównaniu do innych mf255 dalej za mało. Filtr powietrza też już przeczyściłem.

 

Odpala nawet przy 30 stopniach mrozu. Silnik pracuje równo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf3635    29

Tak jak koledzy wczesniej pisali jesli czysciles filter powietrza wymieniles filter paliwa i jestes pewny ze uklad paliwa jest drozny , pompka paliwa jest dobra, paliwo z pewnego zrodla to wyjmoj pompe paliwowa i na dobry warsztat niech ja sprawdza u mnie byla to wina pompy paliwowej.Sprawdz przewod gumowy od filtra powietrza do silnika czy nie jest pekniety bo znam wielu co w ten sposob zajechalo silnik ciagnol lewe powietrze z kurzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Pompę wtryskową oddaj do regeneracji i oddaj wtryskiwacze do sprawdzenia, a wrazie potrzeby wymień końcówki. Mój po kapitalce nie był silny dopiero regeneracja pompy pomogła ;)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    60

MF 255 to odpali ci nawet przy -30 aby wody ciepłej dolej to zawsze pali :) .


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel14011    0

pimper21 -A gdzie ma dolać tej ciepłej wody? Do oleju napędowego, hydraulicznego czy może do płynu chłodzącego?

Odpalanie w zimę polepszy tylko pełne zalanie pustego układu chłodzenia gorącą wodą (a najlepiej przelanie z otwartym kranikiem spustowym na bloku) w celu rozgrzania silnika. Dolanie ciepłej wody nic nie spowoduje.

Proszę pamiętać, że to forum czytają ludzie w różnym wieku i o różnej wiedzy technicznej.

tiger3952- pytasz czy może to być wina pierścieni. Zaobserwuj jak zachowuje się tzw. "odma" po tym co z niej się wydobywa powinieneś poznać stan pierścieni. Znasz przeszłość tego ciągnika? Może poprzedni właściciel wstawił pompę wtryskową od MF235 bez żadnej regulacji. Podobnież MF235 ma mniejszą dawkę paliwa. Może regulacja pompy (dawka paliwa lub kąt zapłonu) rozwiąże Twoje problemy.

Pozdrawiam Paweł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie mf 255 dlaczego silnik traci na mocy jak się rozgrzeje silnik i nie da się ruszyć na wolnych obrotach dodam że ciągnik przy odpaleniu puszcza siwo biały dym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka pod głowicą była wymieniana 3 dni temu więc to nie to
A wody do oleju nie puszcza
Ale tylko na zimnym silniku silnik kopci na bialo końcówki też było sprawdzone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek026    40

Uszczelka pod głowicą była wymieniana 3 dni temu więc to nie to

A wody do oleju nie puszcza

Ale tylko na zimnym silniku silnik kopci na bialo końcówki też było sprawdzone

 

jak coś było przy nim robione to może być tak że gdzieś została stara gumka uszczelniająca rurkę paliwową może być np w pompeczce podającej lub gdzieś inna gumka ogranicza przepływ paliwa miałem kilka razy tak miałem i tak że głowiczka od pomki podającej pękła ale najczęściej gdzieś te przewody gdy się wkręca potrafią tak się ułozyć jakaś gumka lub zostanie stara gumka i ogranicza przepływ paliwa, a miałem taki sam objaw brak mocy gdy pękł wał i silnik pracował normalnie tylko moc mniejsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wał nie mógł pęknąć bo miska olejowa była wymieniana po była pekniwto to było około 1 miesiąc temu a wal napewno nie był pęknięty
A on jeszcze chodzi tak jak by bo rozgrzaniu na dwa gary ale kompresja ma na zimnym i ciepłym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rafikn
      Witam wszystkich mam pytanie do posiadaczy MF 362 lub tych którzy znają ten ciągnik. A więc tak jak z awariami tych maszyn jak jest z dostępnościom części zamiennych bo nie ma zbyt dużo tych ciągników w sprzedaży i trochę się obawiam Cena za ciągnik 50000 rok 1994 ciągnik z turem Bardzo proszę o pomoc
    • Przez uzytkownikagrofoto
      Potrzebuję zmienić 3512 na coś mocniejszego do paszowozu. W zasadzie gdyby się dało wsadzić silnik a4.236 do 3512 to też by wystarczyło. Może jeśli ktoś ma o tym pojęcie, to niech napisze czy to możliwe.

      Ale główne pytanie brzmi co wybrać: MF 375 czy Ursus 5314? Ale proszę o jakieś sensowne argumenty, a nie zaraz tu ktoś wyskoczy, że komfort lepszy w MF, że radio, albo że angielskie to lepiej poskładane niż polskie. Ja chcę wiedzieć czy dostanę do tego gdzieś części w miarę od ręki, a nie, że zadzwonię do Korbanka i mi ściągnie za 2 tygodnie z Afryki czy skądś. Na + dla MF jest rewers i to w sumie tyle. Traktor do paszowozu i zgrabiarki, a tu rewers mi nie jest koniecznie potrzebny
    • Przez Massey294s
      Witam. Miałem słabe ciśnienie oleju, nawet agregatu 600 kg nie chciał podnieść, komorę od prasy zwijającej ledwo, ledwo. Zmierzyłem ciśnienie na złączu wyjścia hydraulicznego i wyszło na ciepłym poleju na pełnym gazie 1,3 MPa. Nie myśląc długo oddałem pompe hydrauliczną do regeneracji (tą, która zamocowana jest w deklu rozrządu silnika). Zamontowałem pompę i ciśnienie nie wiele się zwiększyło, bo do ok 1,5 MPa na rozgrzanym oleju. Jakoś podnosi ten agregat, ale tylko na pełnym gazie. Nie chce odrazu obwiniać źle zregenerowanej pompy. Co może być jeszcze nie tak? Słyszałem, że w skrzyni jest pompa, która odpowiedzialna jest za podanie oleju do głównej pompy. Czy to prawda? Dodam, że układ przed jak i po wymianie często się zapowietrza (musze luzować rurkę wysokiego ciśnienia przy pompie, dopóki nie popłynie olej. Co jeszcze może być nie tak? W czym szukać błędów?
    • Przez Daniel480
      Witam, po raz kolejny zwracam się do was o pomoc. Podpowie ktoś w jakiej kolejności i z jakim momentem dokręcić śruby w głowicy w MF 294s? Silnik Perkins A4 103
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Nie mogę odnaleźć podobnego tematu na forum natomiast,
      w Mf255 posiadam silnik po kapitalnym remoncie 3p, podobnież jest to silnik od Ursusa c360 3p a nie oryginal Mf 255 ale to jest to samo bynajmniej tak mi się wydaje.
      Problem tkwi w tym, że leci czarny dym po dodaniu gazu, puszczeniu i ponownym dodaniu gdy wejdzie na obroty jest już bardzo mały ale jest.
      Ładnie wkręca się na obroty. Dodam że silnik ma po remoncie ok 10 mth
      Jak ma pomóc coś mogę wrzucić nagranie wideo.
      Bardzo proszę o pomoc nie chciał bym zakatować tego silnika
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj