Skocz do zawartości

Polecane posty

stempos1980    111

Koledzy potrzebuje dobrać do pompy  silnik elektryczny jedno fazowy ewentualnie 3 fazowy silnik wolno obrotowy  do 500 obr max.jest silników multum ale ciężko coś znaleźć z takimi obrotami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    409

Prędzej silnik z reduktorem znajdziesz. Nie bardzo wiem do jakiej pompy chcesz zastosowac, ale może przełożenie pasowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Można również podłaczyć zwykły silnik 3 fazowy pod falownik i dobierać sobie obroty wedle uznania. To rozwiązanie przynosi oszczędności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    302
Musiałbyś szukać silnika asynchronicznego z sześcioma albo lepiej ośmioma parami ale szybciej i taniej będzie 24 klatki zasilić z falownika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    409

Z falownikiem najprostsza sprawa, ale i najkosztowniejsza. Tymbardziej że regulacja obrotów nie jest potrzebna. Motoreduktor załatwił by sprawę. A jeśli jakiś silnik z 1440 obr. masz gdzieś pod ręką, koła pasowe z przełożeniem 1/3 załatwią sprawę. 

Wszystko zależy od tego co masz i jakim budżetem dysponujesz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    302
720 łagodniej startuje a falownik dałby jeszcze miękki start co pozostaje nie bez wpływu na instalację. Poza tym to pompa więc falownik jest przydatny dla regulowania wydatku. Przekładnia dla 720 jest także możliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    111

Zgadza się ale jak dopasować taką przekladnie.rozglądałem się za falownikiem ale ceny to są kosmiczne a reduktor też ciężko trafić z takimi obrotami.w sąsiedniej wsi sprzedaje reduktor z silnikiem ale wola 2500 kafla.700 obrotowy silnik to posiadam w domu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    409
Napisano (edytowany)

Skoro silnik masz to znajdz na zlomie koło od rotacyjnej (to ze sprzegłem) będzie ono pasowało na frez pompy i nie trzeba żadnych przerobek. Jeszcze może być też od kosiarki listwowej, ale raczej trudniej dostac. Na silnik kupić koło (na 2 paski starczy pewnie) o obwodzie dwa razy mniejszym od napedzanego i uzyskasz obroty poniżej 350. A cisnienie dużo taniej regulować zaworem niz falownikiem.  Ze nie wspomnę, jeśli zbijesz obroty falownikiem do ok. 500 obr. to silnik może się przegrzewac. Przy odrobinie szczęścia zamkniesz się w 100 zł, max 200.

Edytowano przez ZYLA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    111
9 godzin temu, ZYLA napisał:

Skoro silnik masz to znajdz na zlomie koło od rotacyjnej (to ze sprzegłem) będzie ono pasowało na frez pompy i nie trzeba żadnych przerobek. Jeszcze może być też od kosiarki listwowej, ale raczej trudniej dostac. Na silnik kupić koło (na 2 paski starczy pewnie) o obwodzie dwa razy mniejszym od napedzanego i uzyskasz obroty poniżej 350. A cisnienie dużo taniej regulować zaworem niz falownikiem.  Ze nie wspomnę, jeśli zbijesz obroty falownikiem do ok. 500 obr. to silnik może się przegrzewac. Przy odrobinie szczęścia zamkniesz się w 100 zł, max 200.

Dięki za radę z tym kolem od rotacyjnej ale w moich okolicach to może być ciężki temat ale poszukam.pojeżdze po złomach.tak masz racie że ciśnienie będę regulował zaworem bo to wszystko będzie pod opryskiwacz polowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    635

mam takie koło pasowe daj 50dych, zaplac za przesyłkę i jest twoje

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mifalek10
      Witam.
      Mam pytanie do użytkowników Fendta serii 700 z silnikiem Deutza 6- cylindrowy, 4- zaworowy moc max. 165 KM czy pobiera wam olej? Jak tak to ile?
      Posiadam nowy ciągnik kupiony w tamtym roku i pobiera mi spore ilości oleju. Osoba z AGCO twierdzi że do 300 godzin może brać nawet do 3l na przepracowane 100 godzin, po 300 godzinach będzie brał trochę mniej (co śmieszniejsze stwierdził ze przy lżejszej pracy będzie brał więcej oleju niż przy ciężkiej pracy...) oraz twierdzi że starsze generacje nie biorą oleju, ale ta nowa już tak. Z kolei osoba  z serwisu twierdzi że to stanowczo za dużo. Też uważam, że coś jest nie tak. Chcę to zgłosić na gwarancję, ale najpierw chciałbym dowiedzieć się jak to wygląda u Was?
    • Przez bizonsuperzo56
      witam jak ustawic na znakach rozrzad. wymienialem wal i glownie chodzi o kolo stykajace sie z kolem od walu bo na wale jest oznaczenie C. a na kole stykajacym sie z nim sa nabite dwa przy sobie C i pytanie do was czy ten znak z kola od walu. ma sie z grac pomiedzy tymi dwoma znakami z kolem stykajacym sie z nim
    • Przez Aktis
      Witam, Niedawno co silnik w moim C360 przeszedł kapitalny remont (nowe zestawy naprawcze, nowy wał korbowego, nowa pompa oleju, nowa pompa wody, regenerowane pompa wtryskowe, szlif bloku, regeneracja głowic i inne drobniejsze rzeczy). Oprócz silnika robiony był jeszcze przodek, podnośnik, hamulce, uszczelnienia skrzyni, regeneracja tylnych osi, sprzęgło, itp. Remont robił warsztat, który ma sprzedasz i serwis Ursusa (taki dealer i aso w jednym). Silnik po remoncie miał przechodzić dzień w warsztacie i u mnie zrobił już ok. 20 mth (jeszcze docierany). Poniżej kilka zdjęć wycieków po tym okresie (przepraszam za kurz). Jak sądzicie czy tak powinien wyglądać ten silnik po remoncie? Co zostało źle zrobione, że taki jest tego efekt?





    • Przez FarmtrackDT
      Panowie mam problem Kupiłem pług dwu skibowy obrotowy mechanicznie ale kompletnie nie wiem jak to się robi i za każdym razem muszę wysiadać z ciągnika i się męczyć żeby go ustawić.
      na pewno jest jakaś opcja łatwiejsza,
      prośba o pomoc. jutro wstawię filmik a tym czasem zdjęcia





      IMG-3077.MOV
    • Przez Cariena
      Problem dotyczy MF 3125, a mianowicie wygląda on tak:
      Nie posiadając bagnetu w tym ciągniku, postanowiłem kupić.
      Kupiłem w necie, rozmawiałem z gościem powiedział, że nie ma problemu, jest to dostępne. Kupiłem bagnet za 135 zł "oryginał".
      Niestety nasz oryginał tak za bardzo nie chce pasować. Ma średnicę ok. 1,5mm większą niż otwór na bagnet.
      Teoretycznie, gdy bagnet dojdzie do tego miejsca już nawet się macza w oleju (do kreski opisującą minimum)
      Wcześniej nie miałem w tym ciągniku bagnetu tylko jakiś kawałek blaszki, niewiadomego pochodzenia, nie mam z czym za bardzo porównać. I nie jestem pewien czy to na pewno odpowiedni bagnet.
      Tu następuje prośba, czy ktoś może jakoś potwierdzić, że ten bagnet o takich wymiarach jak na zdjęciu jest dobry do tego ciągnika??
       
      Odległość do maximum - 18,2 cm
      Odległość do minimum - 21,2 cm
       
      Poprzednio ni


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.