Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Robson76    2

Witam wszystkich, nabyłem właśnie ursusa 912 i takie pytanie: na pokrywie skrzyni biegów pomiędzy wyjściami przewodów do sterowania WOM jest wyjście jak podejrzewam do chłodnicy oleju której nie mam w ciągniku i teraz czy mogę to poprostu  korkiem zaślepić czy muszę robić połaczenie do przewodu zwrotnego biegnącego na filtr pod podłogą aby "zastąpić" chłodnicę?

Edytowano przez Robson76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robson76    2

No właśnie tylko występują 2 rodzaje pokrywy skrzyni z wyjściem na chłodnicę i bez a rozdzielacz od pokrywy skrzyni jest z zaworem, chyba to jest zawór, od spodu rozdzielacza i bez ja mam z wyjściem podobnym jak na zdjęciu i jak sobie "poradzi" bez obiegu to obyło by się bez kombinacji.

rozdzielacz-hydrauliczny-wom-c385-86142100.jpg

Edytowano przez Robson76

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez turek098
      Kupię traktor do 20000 zł. Najlepiej 4 cylindrowy ursus lub zetor. Około 80KM
    • Przez rygii1234
      Pacjent C385 !!!Witam mam problem jak w temacie kupiliśmy nową głowicę regenerowaną tzn nowe zawory, po sprawdzaniu szczelnosci itd itd oraz nową uszczelkę pod głowicą zregenerowaliśmy wtryski dół silnika wyglądał bardzo dobrze . I teraz jest problem wywala olej do wydechu i czego to może być przyczyna spotkal się ktoś z czymś takim ? Dodam iż ciągnik nie kopci na niebiesko czarno itd. .
    • Przez daf7160
      Witam, jestem tu nowy i nie wiem czy w dobrym miejscu piszę. A mianowicie posiadam Ursusa 1634 ze skrzynią trzy biegową, chciałbym ją przerobić na szybką ale się nie da dlatego mam zamiar zakupić i przełożyć skrzynię biegów z ursusa 912. Tylko rodzi się pytanie czy to w ogóle możliwe i czy wytrzyma. Proszę o szybkie i konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez r0bs0n_rulez
      Witam serdecznie,
      Niedawno nabyłem ładowarkę Weidemann 912 DM z trzycylindrowym silnikiem Mitsubishi. Chciałbym zapytać o kwestię napędu. Wiem, że maszyna powinna mieć napęd na 4 koła. Jednak w moim egzemplarzu zauważyłem, że ciągnie tylko przód. tzn po podjechaniu do pryzmy z wysłodkami nie jestem w stanie wbić całej łopaty, bo przód bardzo szybko traci przyczepność i kółka się w miejscu kręcą (jest ok), a tył nic. Po prostu jak by nie miał mocy i kóła się nie kręcą. Czy ktoś ma może pomysł co może być nie tak?
      Kilka pobocznych pytań
      - jaki olej silnikowy (oraz jaka ilość) do niej lejecie (dodatkowo przydałoby się kilka info o filtrach itp.) i co ile zmieniacie? (10W40 powinien być ok racja?)
      - jaki olej hydrauliczny co ile zmiana, czy fuchs agrifarm hydratec HVI 46 bedzie ok?
      - posiada ktoś katalog części do tej ładowarki, lub wie gdzie można taki nabyć? Widziałem katalogi na stronie weidemanna jednak nie znalazłem mojego typu ładowarki.
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Robson76
      Witam, czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego są gałki zmiany biegów do serii "U" z biegiem 3 albo 4 przy ustawieniu dźwigni do przodu? chciałem kupić ale jak na razie mój tarator jest w remoncie i nie sprawdzę jakie biegi gdzie są, da się to jakoś sprawdzić po oznaczeniu skrzyni czy coś?, mam ursusa 912.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj