TheEnd

Remont tylnego mostu c 360

Polecane posty

Roki212    286

Co do tych podkładek nie wiem jak jest w C-360 bo nie robiłem tego... a nie można tam dorobić jednej konkretnej podkładki z blachy 4 czy 5 mm a resztę doregulować cienkimi aby to jakoś wyglądało ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    286

No ja osobiście jak bym to robił to bym dorobił u tokarza dał na wzór i by zrobił do tego dłuższe śruby mocujące i było by konkretne mocowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

TheEnd    6

Można jakoś w wyliczyć ile jeszcze przesunąć to koło atakujące żeby wyszło dobrze? ślad był na samym kraju, dołożyłem 3,5mm żeby koło ataku od czoła licowało się z talerzowym od wewnątrz, to bazując na tym jeszcze 2mm jakoś wychodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    286

Możliwe że jakoś można, ale ja nie matematyk więc nie wiem jak. Większość ludzi co znam jak chcieli mieć dobrze ustawione musieli nad tym posiedzieć. To nie jest fabryka że mieli wzornik i na podstawie tego wszystkie jak szły na taśmie ustawiali i było dobrze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    6

Czyli najprościej dokładać podkładek i sprawdzać, zrobię jedną podkładkę na grubość tych co są i dołożę milimetr na początek i po kilku próbach musi być. ślad ma być zgodnie z rysunkiem na środku zęba i dla jego wysokości i szerokości więc tak się ustawi, żebym tego kur...czę znowu nie rozbierał bo zwolnice samemu zdjąć to .. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    286

No jak teraz ustawisz prawidłowo i wszystko zabezpieczysz, aby samo się nie przestawiło to przez długi czas tam zapewne nie zajrzysz. I wreszcie nastanie cisza... Talerz czym czarnym matem potraktowałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    286

No ale robi robotę i możliwe że lepsze rozwiązanie niż zabawa z tuszem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    6

Coś cały czas nie do końca jak ma być, na jednych zębach ślady prawie tam gdzie trzeba a na innych zupełnie przesunięte , pomysły mi się kończą 

DSC_0876.JPG

Edytowano przez TheEnd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    286

Nie powiedziane że wykonanie części jest idealne wiadomo jak robione jest teraz... Nawet delikatne bicie może mieć talerz i już nie wszysto się zgodzi.  Jak większa połowa się zgadza to zostaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    6

3 dni pie***lenia żeby to ustawić , jeszcze jutro parę obrotów zrobię żeby się upewnić i mam nadzieję że więcej tam nie zajrzę :P

dzięki za cierpliwość Roki212  , gdybym wiedział ile to zabawy z ustawianiem to kupił bym słuchawki za te pieniądze co na te koła poszły :P

 

Zastanawia mnie jeszcze jedno, dlaczego nie dało się włączyć wałka przez skrzynie skoro na wałku reduktora nie widać zużycia , na tulei też nie , wałek wom też bez uszkodzeń , widełki były by winne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    286

A tego to już nie powiem trzeba oblukać gdzie przycina i będzie jasne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1025

no odpowiedziałeś sobie sam ,ze to widełki ,co do zdjec zostaw tak jak jest ,jesli satelita zachowuje osiowość to sie dotrze ,ciekawi mnie tylko jak dystansowałeś tryb ataku ,bo pisaliście wcześniej o wytoczonej podkładce co jest błędem gdyz z czasem sie ubije i cala praca z ustawieniem pójdzie na marne ,powinny byc dystansowe z utwardzonej stali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    6

moja podkładka wycięta laserem z blachy walcowanej gat. C 45 ,  szlifowana do wymiaru na szlifierce do płaszczyzn , można by ją azotować czy też hartować ale moim skromnym zdaniem na te podkładki żadne większe siły nie powinny działać, poza naciskiem śrub :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1025

i tu jesteś w bedzie ,atak jest odpychany przez satelite  i w skrajnych przypadkach dzialaja na podkładkę duże siły ,dlatego spytałem ,a i przy okazji radze ,zostaw tak jak jest i zobaczysz czy wytrzyma i nie dostanie luzu ,najwyzej poprawisz to za jakiś czas tylko szkoda dwa razy roboty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    286

Szybciej będzie luz na łożyskach kasował niż ta podkładka z C45 sie ubije ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    104

ja zawsze mechanizm ustawiam na zazębieniu na kartke papieru , wtedy idealnie odbija ślady jak zazębia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    6

Po ostatnich doświadczeniach stwierdzam że poza luzem na łożyskach może się okazać że dystans między łożyskami wałka ataku sam się skasował do rozmiarów zwykłej podkładki :P

Ciągnik u mnie z trudem dobija do 100mtg rocznie z czego znaczna część na postoju kiedy napędza łuparkę świdrową, w tej sytuacji pewnie zdążę inny kupić niż ten się zepsuje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1025

ok ,pewnie wytrzyma ,ale moja uwaga może posłuży innym ,co eksplatuja ciągnik bardziej ,;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grala13    7

panowie,żeby wymienić wałek atakujący i koło talerzowe wystarczy zdjąsc tylko podnosnik czy musze sciagac obydwie zwolnice??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    24

Musisz zdjąć obydwie zwolnice bo inaczej mechanizmu różnicowego nie wyjmiesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez artur1295
      czy to jest elektrozawor blokady tylnego mostu czy przedniego
    • Przez JD1052
      Witam, czy ktoś remontował/tulejował obrotnice w starym kvernie? Czy tam siędza tylko tuleje czy też jakieś łożyska? Rozebrałem ze swojego pługa i istniała tylko tylnia tuleja z tworzywa a przedniej w ogóle nie ma.. Czy z przodu ma być taka sama? I ewentualnie gdzie da sie to kupić bo narazie nic nie znalazłem, czy trzeba dorabiać i z jakiego materiału najlepiej?
       

    • Przez TomaszStach
      Witam serdecznie. Potrzebuję pomocy. Przymierzam się do wymiany tarczy WOM w Ursusie c 360. Będę to robił pierwszy raz i dlatego zawczasu chcę się przygotować. W instrukcji napraw jest rysunek przyrządu do ustawiania tarcz. Tyle, że podane są tylko średnice poszczególnych części, ale nie ma ich długości. Moja prośba jest taka. Może mógłby mi ktoś, kto to ma zwymiarować ten przyrząd? Chcę, żeby naprawa przebiegła sprawie, a nie mam swojej tokarki. To pasowało by ten wałek zrobić dobrze od pierwszego razu. Z góry dziękuję i życzę wesołych świąt. 
    • Przez WujekMajster
      Sprzedam korpus tylnego mostu pasujący do Ursusa 1634, 1734 oraz do Zetora ZTS 16245 i w górę.
      Nr. katalogowy 64015783
      Korpus wzmacniany (duże pochwy i mokre hamulce), pod łożysko wałka atakującego NJ406.
      Korpus nowy, nieużywany. 
      Cena: 6100zł
      Możliwość wystawienia faktury VAT. 
      Odbiór osobisty lub wysyłka (+150 zł)
      Tel. 602461037





    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Chciałbym dać do remontu kolumnę kierowniczą od c-360. Potrzebuję informacji jaki mniej więcej jest koszt części. Zauważyłem że kierownica ma luz przód-tył, luz  1/5 obrotu i ta obudowa kierownicy ( połączona gumową osłoną na zdj) lata sobie góra dół. Daje kilka zdjęć.



×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj