TheEnd

Remont tylnego mostu c 360

Polecane posty

wiki868    2

mam pytanie,  scieło mi nity na kole talerzowym w ostrówku ( most taki sam jak w c360). Mam pytanie czy  nitować spowrotem czy może  wywiercić otwory na 10mm i założyć śruby /? chodzi o to ze  ostrowek wazy 5 ton a 360 wazy okolo 3 ton, dodatkowo biorac pod uwage  przeciążenia podczas prac budowlanych chciałbym zrobic to solidniej niz kiedys ktos wymyslił.  W razie jakby kiedys scielo je,  moznalo by je wymienic bez wyciagania mechanizmu roznicowego i sciagania zwolnic. prosze o odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Spokojnie mogą być śruby, tylko najlepiej 12,9 z drobnym gwintem i ciałem w miejscu osadzenia w kole. 

Zresztą bardzo dużo mechanizmów jest tak montowanych. Nity są tanie, ale trzeba się bawić z nitowaniem i całą otoczką z tym związaną. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

Śruby 10.9 twardości  załóż i będzie chodzić  a nawet jak zetnie  to wymienisz znów na nowe    

W dwóch 60. Robiłem tak na śrubach 8.8 tylko aby sezon skończyć a już jedna 4rok się ta tym tłucze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

 Problem

Odebrałem z zakładu mechanizm z zanitowanym kołem talerzowym. po założeniu i wstępnym ustawieniu koło zacina się w jednym miejscu, wychodzi na to że jest bicie, oddałem znów do zakładu, jeszcze raz zanitowali i jest to samo, więc wychodzi na krzywy talerz, w sklepie w którym brałem stwierdzają że niby takiego przypadku nie mieli, no i teraz pytanie czy coś innego może być nie tak? bo sam już nie wiem,  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Panowie jakie powinno być naprężenie łożysk (30216) mechanizmu różnicowego w C360?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tak to jest luz wzdłużny łożysk 30216

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MalyRolnik18    71

Mam problem, po podniesieniu tyłu ciągnika c360, ciężko przekręcić kołem  jakby coś go blokowało, tylko co ? Hamulce po remoncie, łożyska nowe już nie wiem co może być ? U znajomego koło kręci się jedną ręką a u mnie dwoma ciężko przekręcić. Miał ktoś kiedy coś takiego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MalyRolnik18    71

Ręczny popuszczony do zera, o tym wiem inaczej bym nie pisał... Hamulce raczej nie blokują bo wszystko jest nowe. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

Tylko weź poprawkę na nowe części dzisiejszej produkcji trafić takie co dobrze pasują to rzadkość szczęki będą ciut za duże i już będzie blokować cylinderek mógł być wadliwy i się do końca nie cofa i od tego będzie lekko blokować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Nowe nie znaczy że dopasowane,jeżeli sworzeń górny był wymiany a ciasno przeszła śruba do naciągu taśmy to jej nie odpuści po spuszczeniu hamulca.Poruszaj taśmy łyżką sprawdź czy chodzą swobodnie.Jeżeli jest luz to przycznę masz w hamulcu hydraulicznym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
15 godzin temu, MalyRolnik18 napisał:

Mam problem, po podniesieniu tyłu ciągnika c360, ciężko przekręcić kołem  jakby coś go blokowało, tylko co ? Hamulce po remoncie, łożyska nowe już nie wiem co może być ? U znajomego koło kręci się jedną ręką a u mnie dwoma ciężko przekręcić. Miał ktoś kiedy coś takiego ?

Podnieś koło, naciśnij hamulec nożny i zejdź i poluzuj rurkę od pompki od tego koła, być może pompa blokuje i nie odbija do końca, może być też że sworzeń  od pompki do pedału nie ma luzu.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
93karol    9

https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-360/tylny-most/kolo-talerzowe-z-kolem-s-15z-x-51z.html Na Tym zestawie Ktos juz jeździ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

Mam taki u siebie, tych 20% szybszej jazdy nie zauważyłem ale przynajmniej nie wyje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
93karol    9
TheEnd napisał:

Mam taki u siebie, tych 20% szybszej jazdy nie zauważyłem ale przynajmniej nie wyje.

U mnie dyferencjał prosi sie o remont. i przy okazji wacham sie czy zakladac "szybszy" czy poprostu skośne zęby, wystarczy juz tego huku pod siedzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jrol    0
Dnia 11.11.2020 o 10:33, 93karol napisał:

https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-360/tylny-most/kolo-talerzowe-z-kolem-s-15z-x-51z.html Na Tym zestawie Ktos juz jeździ?

Podłączam się do pytania. Wszelkie informacje które do tej pory czytałem o zwiększeniu prędkości, dotyczyły zwolnic. Pierwsze słyszę o podniesieniu prędkości poprzez zmianę ataku i koła talerzowego. Nie to żeby prędkość maksymalna była priorytetem, ale skoro i tak wymieniam to czemu nie właśnie na to. Zawsze to trochę niższe obroty silnika przy rozsądnej prędkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erni337    0

Witam. Rozebrałem mechanizm różnicowy w c360 i są widoczne spore wytarcia i nierówności pod podkładkami ciernymi satelit w obudowie. Dwie podkładki były popękane. Szlifujecie te miejsca do gładkości i dajecie nowe podkładki, czy wymiana kosza satelit tylko? Ktoś pisał że dawał po 2 podkładki cierne. Poza tym otwory pod sworznie satelit są co prawda ciasne(oś satelit nie ,,lata" w otworze ani nie przesuwa się wzdłużnie), ale bardzo kiepsko wykonane- jakby zatarte. To tak fabryka zrobiła i też tak macie? Założył bym atak zetorowski ale ten co jest (zęby proste) nie ma oznak zużycia i waham się nad wymianą tego kosza satelit. Te nowe części mają różne opinie jeśli chodzi o wykonanie. Macie jakieś patenty na te podkładki cierne, żeby za chwile ich znowu nie starło i nie popękały? Pozdrawiam.

Edytowano przez erni337

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wymiana obudowy mostu na wyrąbany mechanizm?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erni337    0
Dnia 3.02.2021 o 22:40, jrol napisał:

Podłączam się do pytania. Wszelkie informacje które do tej pory czytałem o zwiększeniu prędkości, dotyczyły zwolnic. Pierwsze słyszę o podniesieniu prędkości poprzez zmianę ataku i koła talerzowego. Nie to żeby prędkość maksymalna była priorytetem, ale skoro i tak wymieniam to czemu nie właśnie na to. Zawsze to trochę niższe obroty silnika przy rozsądnej prędkości.

53/13=4,07 a 51/15=3,4 więc 4,07/3,4=1,197*100%=120% to odnośnie twojego pytania o szybki atak. Matematyka mówi że będziesz miał o 20% większą prędkość obr. z mostu na zwolnice, a więc ciągnik będzie 20% szybszy na każdym biegu przy każdych obrotach silnika. Jak to wytrzymają stare zwolnice to nie wiem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zwiększanie dawki paliwa w tych starych trupach, zwiększanie szybkości w tych starych klamotach, dokładanie turbo do tej kupki złomu, zaczynam się bać czy ktoś kiedyś nie odleci tym w kosmos.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcelJaros
      Witam 
      Wykonuje ktoś z Was zabiegi ochrony roslin c360 i opryskiwaczem biardzki 15m? Interesują mnie wydajnościi cieczy l/ha jakie Wam wychodzą w praktyce 
      Mam zamiar pryskać 250-300l/ha  . Bedę robił osobiście kalibracje ale chciałem wiedzieć dla porównania 
      Z góry dzięki
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, mam pytanie. Chcę zrobić remont rozsiewacza amazone.Nie wiem czy jest to model ZAE 601 czy ZAE 602. Jaka jest między nimi różnica? Problem polega na tym że zaczął mi lecieć olej ze skrzyni tak jak widać na zdjęciu. Gdzie można dostać części do tych rozsiewaczy?


    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam problem mam problem z hamulcami w c-360. Ostatnio wymieniałem cylinderek w prawym kole wszystko złożyłem, ale ciągnik nie hamuje (ma lekkie spowalniacze). Jak kręciłem piastą dawały radę zatrzymać ale podczas jazdy mają zbyt mało siły. Układ jest odpowietrzony wg. mnie po naciśnięciu pedałów(chodzą z lekkim oporem i odbijają) płyn leci strumieniem z odpowietrzników. Więc moje pytanie czy jest jakaś regulacja na tych cylinderkach bądź jakiś inny sposób na ustawienie tego?
    • Przez MariuszKlim
      Cześć.
      Ktoś spotkał się lub korzystał/korzysta z dotacji innych niż "Czyste Powietrze" na dom lub podwórko (a dokładnie ogrodzenie od ulicy).
      w Najbliższych latach planuję przeprowadzić parę większych remontów w domu i ogrodzenie, znacie jeszcze takie dofinansowania które są wart uwagi, zwłaszcza jeśli mają małe wymogi?
      Bo Prow to chyba tylko na rzeczy gospodarcze i trzeba mieć ukończoną szkołę?
       
      Pozdrawiam
    • Przez majes
      każdej wiosny mam problem z rozsianiem nawozu. Mam podmokłe ziemie. Do tej pory czasami udało się rozsiać po przymrozku. teraz mamy zakaz stosowania przed 1 marca i efekt taki że mamy zaraz kwiecień, a u mnie nie mam mowy z wjechaniem w pole, rośliny aż proszą się o zasilenie nawozem.
      Chciałem założyć bliźniaki ale zastanawiam się nad zbudowaniem napędu gąsienicowego. Efekt końcowy chciałbym żeby był taki :)

      Gość tu ma na sprzedanie gotowy ale cena spora.
      https://www.olx.pl/oferta/naped-gasienicowy-CID5-IDjV5gr.html#3580abf2ca
      Trochę zabawy w warsztacie ale powinno się udać. Znacie może kogoś kto wykonał już taki napęd?
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj