Polecane posty

maarianek88    13

Z biegiem czasu i coraz większym doświadczeniem, przy ustawianiu początku wtrysku podzielę się jeszcze najnowszą robotą tj. Fendt 612 LSA silnik MWM TD-226-B6 na pompie sekcyjnej Boscha. Dla tych silników nie ma jako takich oznaczeń na kole pasowym oznaczającym początek wtrysku. Dlatego poszedł bak do góry, demontaż pokrywki zaworów z 1 cylindra, zdjęcie sprężyny zaworu przy suwie sprężania (żeby zawór nie wpadl do środka tylko oparł się o tłok), założenie miernika zegarowego na zawór i ustawienie najpierw GMP, potem cofnięcie tłoka o 6,10 mm przed GMP i zaznaczenie znaków na kole sprzęgła. Następnie złożenie wszystkiego i ostateczna regulacja kąta wtrysku lampą stroboskopową. Pompa na kołnierzu z fasolkami.

Kąt wyprzedzenia zapłonu dla MWM TD-226-B6 pompa sekcyjna Bosch bez wyprzedzacza kąta wtrysku dla silników kręcących się do 2500 rpm to 23 stopnie - 6,10 mm przed GMP, z wyprzedzaczem to 18 stopni.

Edytowano przez maarianek88
  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Użytkownicy gry Landwirtschafts Simulator są Ci niezmierni wdzięczni za te niezwykle przydatne informacje! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maarianek88    13

Dodawałem post z telefonu, wydawało mi się że jest w tematach z ciągnikami, wybaczcie i proszę moderatora o przeniesienie tematu do działu 'Ciągniki rolnicze'  dalej do działu z Fendtem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RAFALW    1
Dnia 22.01.2018 o 11:54, maarianek88 napisał:

Z biegiem czasu i coraz większym doświadczeniem, przy ustawianiu początku wtrysku podzielę się jeszcze najnowszą robotą tj. Fendt 612 LSA silnik MWM TD-226-B6 na pompie sekcyjnej Boscha. Dla tych silników nie ma jako takich oznaczeń na kole pasowym oznaczającym początek wtrysku. Dlatego poszedł bak do góry, demontaż pokrywki zaworów z 1 cylindra, zdjęcie sprężyny zaworu przy suwie sprężania (żeby zawór nie wpadl do środka tylko oparł się o tłok), założenie miernika zegarowego na zawór i ustawienie najpierw GMP, potem cofnięcie tłoka o 6,10 mm przed GMP i zaznaczenie znaków na kole sprzęgła. Następnie złożenie wszystkiego i ostateczna regulacja kąta wtrysku lampą stroboskopową. Pompa na kołnierzu z fasolkami.

Kąt wyprzedzenia zapłonu dla MWM TD-226-B6 pompa sekcyjna Bosch bez wyprzedzacza kąta wtrysku dla silników kręcących się do 2500 rpm to 23 stopnie - 6,10 mm przed GMP, z wyprzedzaczem to 18 stopni.

Witam , mam w swojej Reni 155.54 silnik 226b6 ,tylko nie wiem czy posiada ona wypszedzacz początku wtrysku , wiesz może czy w tym silniku mogę ustawić początek wtrysku tak jak to odpisujesz?. Dołączam zdjęcia z nr pompy.pozdrawiam

IMG_20200304_094905.jpg

IMG_20200304_094817.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maarianek88    13

Dawno tu nie zaglądałem dlatego odpowiadam tak późno. Wstawiam zrzut z instrukcji do reni 155.54. Numery pompy pokrywają się z Twoimi, kąt wtrysku to 23 stopnie, czyli 6,10 mm przed GMP. Ciśnienie na wtryskiwaczach 220 bar. Czy jest tam wyprzedzacz kąta wtrysku widać po zdjęciu pokrywki od koła rozrządu napędzającego pompę, jest to podobne ustrojstwo jak w lublinie (działa odśrodkowo). W renault pomimo, że jest kąt 23 stopnie może występować wyprzedzacz kąta wtrysku. Z instrukcji wynika że taki wyprzedzacz masz, a działa on w zakresie od 700 do 2550 obrotów na minutę.

Screenshot_2020-03-20-23-44-39.png

Edytowano przez maarianek88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RAFALW    1

Dzięki wielkie za informację , po robotach wiosennych w polu postawię  Renatę na warsztat i sprawdzę czy jest dobrze ustawiony jeszcze raz dziękuję , pozdrawiam

Edytowano przez RAFALW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RAFALW    1

Właśnie jestem po przeprowadzeniu ustawienia kąta wtrysku, ustawione tak jak opisałeś , czuć że ciągnik pracuje lepiej , silnik jest zrywny i ma moc...... pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez nasil90
      chodi mi o spalanie , dostęp do części zamiennych i wykonanie
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Moi drodzy stoję przed trudnym wyborem.
      Mianowicie mam dylemat dotyczący czy
      kupić używany ciągnik marki
      fendt 612,614 lub 615(minimum 90 rok produkcji) i do niego nowy tur inter-techu model IT 6600 o udźwigu nominalnym 2400 kg
      czy nowego new holland td5 105 + inter-tech IT 1600/S.
       
      Ciągnik byłby głównym ciągnikiem.
      Mam teraz problem co lepiej nowy a mniejszy czy używany a o mocy 130-150(wyżej wymieniony fendt)
      Proszę tylko o poważne odpowiedzi i porady.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj