Skocz do zawartości

Polecane posty

ursusek360    9
Napisano (edytowany)

Witam mam problem z moim mf a mianowicie jak jak skrecam kolami podczas jazdy to tak jak by cos go blokowalo w w tylnym moscie podnioslem go podnosnikiem i blokada nie jest zalonczona bo jedno kolo idzie w jedna strone a drugie w druga czo moze byc przyczyna ze go tak blokuje i kola az ryja po ziemi jak bym skrecil nim na max to po prostu jadac pomalu do zablokuje i staniie prosze  o pomoc

Edytowano przez ursusek360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

A po podniesieniu sprawdzałeś na odpalonym czy zgaszonym silniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukash3060    105

Szukaj od najmniej pracochłonnych rzeczy - elektrozawór od blokady sprawdź czy działa, może się zaciął tylko


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek360    9

Prubowalem na zgaszonym jest różnica czy na zapalonym czy zgaszonym? 

Elektrozawor wyczyszczony jeszcze jutro przełoże z napędu i zobaczymy co pokaze a na zapalonym na luzie czy na biegu sprawdzac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

Kurcze człowieku jak zawisł ci elektrozawór od blokady to na zapalonym ciągniku będzie blokować bo pompa daje ciśnienie a na zgaszonym skąd ono się weźmie i ma być na luzie chyba że jesteś hadkorowcem to próbuj ciekawe czy będziesz w stanie zdać relacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    450

Chłopie wróć do 60tki albo znajdź mechanika który to ogarnia bo naprawdę ale podstawy typu zasada działania blokady, włączania napędu czy WOM to wypada znać aby najzwyczajniej w świecie czegoś nie popsuć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek360    9

Dobra glupota z mojej strony tak teraz sobie mysle i ogarnolem ze na zgaszonym nie ma wogule cisnienia a cos na mechanice sie znam caly naped i zwolnice w przodzie ogarnolem bo sie posylalo wszystko caly atak sie rozlecial i wszczelniacze wymienione w zwolnicach a tam nie ma tak latwo z tym atakiem bo trzeba wszystko rozebrac na czesci pierwsze

 

20160910_173539.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    204
A masz blokadę przodka hydrauliczną czy na "grzechotce"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    136

Z przodem czeka mnie dokładnie to samo w moim 3125, przy ostatniej robocie ścieło mi frezy na wałku ataku, do tego jest wybity na sworzniu centralnym. nie będzie lekko:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek360    9

Blokada zalanczana przyciskiem hydrauliczne a na grzechotce to niby jak?

Z przodem to jest masakra najgorzej bylo wybic te swoznie ktore trzymaja cala zwolnice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

@ptaszyna jak chcesz to dam ci kontakt gdzie robiłem atak tanio i dobrze już chyba 3-4 lata chodzi zresztą całe przodki robią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    136

https://www.olx.pl/oferta/regeneracja-przedniego-napedu-zawieszenia-masse-ferguson-case-same-CID757-ID8qJJb.html  Przypadkiem tego nie masz na myśli? Dzwoniłem do niego i powiedział że za odtworzenie frezów na wałku 200zł. Naprawę sworznia mam już obgadaną w pobliskim zakładzie tą samą metodą jak w linku, tylko nie chciał frezów zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Bartekk303
      Witam   W zetorze 7441 szybko nagrzewa się olej w skrzyni biegów (10w30 oryginalny Zetora), nowa pompa hydrauliczna. Jakie mogą być tego przyczyny? 
      Pilne! Oczekuję sensownych odpowiedzi  
    • Przez DamianK12
      Witam chciał bym się dowiedzieć co oznaczają błędy na ehr 3-8 i na liczniku od prędkości 87 ?
    • Przez kacper10
      Witam, mam problem z hydrauliką w deutz dx 85 a mianowicie tur bardzo trzęsie i wolno podnosi a na dodatek olej jest jak śmietana. Może miał już ktoś z tym doczynienia. Z góry dziękuję za pomoc??
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam, posiada ktoś z was renault 110.54 banalne pytanie, zauważyłem tak jakby mały głośnik pod kierownica tam gdzie bezpieczniki w tym schowku, on powinien działać na zapłonie? 
    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie zrobilem kapitalny remont skrzyni biegow Power Quad. Przyczyna remontu bylo salbe cisnienie i tarpiacy wsteczny. Po remoncie jest wszytsko ok ale rewers dalej troche do tylu tarpie. Z noznego sprzegla Nie , ale z reweesu tak. Serwisant uznal ze to tak jest w tych modelach i tak musi byc. A mi to nie daje spokoju. Moze ktos mi podpowiedzieć  badz odp na przykladzie swojego ciagnika czy to faktycznie tak jest czy nie. Rewees mechaniczny na linke. Dziekuje za odpowiedzi
×