Skocz do zawartości
Patryk212

MF 3080-Nie działa hydraulika po rozgrzaniu oleju

Polecane posty

Patryk212    1

Witam,

Mam taki problem z fergusonem, gdy się rozgrzeje nie działa wspomaganie, hamulce, podnośnik skaczę, włącz i wyłącz się półbieg. Dodam, że pompa została wymieniona, orbitrol, filtr, olej. I nadal nic. Co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    246
Hamulce zapewne zapowietrzone w reszcie układu zapewne piana bo podejrzewam że uszczelnienie gdzieś na smoku jest nie tego. Zależy też co wlałeś za olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olej się pieni czy nie? hamulce masz olejowe pewnie, objawy na powietrze w układzie albo jakaś nieszczelność gdzieś powstała i zasysa powietrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukasz0920    170
Podłącz przyczepę i włącz wywracanie, później pohamuj i powinno ofpowietrzyc, jaki olej wlales?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

2 filtry wymieniłeś ?

Bodajże w 3080 masz dwa, jeden na skrzyni taki duży wkręcany, a drugi pod kabiną taki wkład.

Edytowano przez mateusz1151010

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jak go zgasisz i zapalisz to pojawi się wszystko jakby nigdy nic czy nadal nic nie ma ?

 

pochyl delikatnie ciągnik na lewą stronę, tak żeby odkręcić filtr, żeby mało oleju uciekło i zobacz jaki będzie olej, czysty czy z opiłkami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk212    1
38 minut temu, mateusz1151010 napisał:

a jak go zgasisz i zapalisz to pojawi się wszystko jakby nigdy nic czy nadal nic nie ma ?

 

pochyl delikatnie ciągnik na lewą stronę, tak żeby odkręcić filtr, żeby mało oleju uciekło i zobacz jaki będzie olej, czysty czy z opiłkami ?

Na zimnym oleju niby działa ale nie tak jak by miało działać a jak się rozgrzeje to już nic nie działa zgasisz i jak ostygnie olej to działa. Jak odkręcałem to opiłki były.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    141

No to opiłki ci pompę zjadły zmierz ciśnienie i będziesz wiedział, a tak z ciekawości dlaczego pompę zmieniałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk212    1
42 minuty temu, sznajdik napisał:

No to opiłki ci pompę zjadły zmierz ciśnienie i będziesz wiedział, a tak z ciekawości dlaczego pompę zmieniałeś?

Pompę wymieniłem dlatego, że zaczeło się tak dziać. Kupiłem jedną pompę jeden dzień pochodziła i już nie działała, dałem ją na gwarancję dali nową i znowu to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    141

A ta pompa to jakiś zamiennik czy jakaś lepsza? coś mi mówi że ty w nim masz problem opiłkami które ci tam robią problemy zjeżdżają pompę mogły paść hamulce stąd ich brak opiłki w filtrze i brak ciśnienia proponuję oddać to komuś kto się zna bo się wykończysz finansowo taką zabawą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk212    1
11 minut temu, sznajdik napisał:

A ta pompa to jakiś zamiennik czy jakaś lepsza? coś mi mówi że ty w nim masz problem opiłkami które ci tam robią problemy zjeżdżają pompę mogły paść hamulce stąd ich brak opiłki w filtrze i brak ciśnienia proponuję oddać to komuś kto się zna bo się wykończysz finansowo taką zabawą

Pompa to Vapormatic. Tylu mechaników było i już nie wiedzą co może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    141

No to skąd opiłki?A mechanicy od zachodnich maszyn czy ursusy robią i pojęcia nie mają o mf-ie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk212    1

Tacy co o mf nie mają pojęcia, może coś słyszeli. U mnie w okolicy nie ma takiego znawcy o mf

Opiłków było mało.

Elektryka to chyba do tego nie ma znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.01.2018 o 17:01, Patryk212 napisał:

Olej agrol U

Ten olej to się do mf 255 nadaje a nie do 30xx. Jak kupujesz olej to sprawdź w zaleceniach jakie powinny być parametry bo koszta rosną. Wymiana  pompy jak jest syf  w skrzyni to kolejne wyrzucanie pieniędzy w błoto. Do tego wykonałeś jakieś pomiary ciśnień co kolwiek  czy wymiana jak leci.??


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    141

No ale jak były to szukasz przyczyny ich powstawania a nie likwidujesz szkody zrobione przez nie radzę zacząć od tego bo go w końcu sprzedasz za marne grosze. U nie jak padły hamulce i o tym nie wiedziałem to zawaliło filtr hydrauliki to go wymieniłem i dalej rura osłabło ciśnienie i zacząłem już widzieć że coś nie halo a jak niechcący ostro zahamowałem to już było jasne i wiedziałem że tanio nie będzie hamulce zrobione niby umyłem przepłukany dwoma olejami z poprzednich wymian wstawiam nową pompę i nowy olej i po pewnym czasie podobnie spadek ciśnienia dopiero Mariusz Zdun mi go doprowadził do porządku i znów z wymianą pompy każda po 1800zł plus olej i filtr więc radzę nie baw się sam bo to nie wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobne problemy czyli jak się rozgrzał to zaraz wszystko ginęło i wgl. Najpierw pompę wymieniłem, olej, filtr, trochę pochodziło i od nowa ten sam problem.Co się okazało, tacza od hamulca się skończyła i tarło metal o metal. Zaprowadziłem go w końcu do gościa który się naprawdę zna na rzeczy i wymienił i jedną i drugą tarcze, skrzynie wypłukał, zalał nowym olejem i nowy filtr. Teraz jest dobrze. Więc obstawiam, że u Ciebie jest ten sam problem.

I radzę nie mecz tego ciągnika dalej tylko od razu zrób bo w końcu poleci Ci pompa i kolejny wydatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogusław55    0

Witam, mam problem z masse fergusonem 380 , po zagrzaniu oleju zanika wspomaganie i zapala się kontrolka od skrzyni biegów (czerwona) , szarpie podnośnik tak jakby brakowało oleju w podnośniku. Proszę o pomoc bo nie wiem co to za przyczyna a każdy mechanik rozkłada ręce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    473

A jest olej? był kiedyś wymieniany? ewentualnie na start sam filtr wymień bo potem pewno już tylko pompa do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    473
Tak więc Panie jak nie wiesz o czym piszemy to żegnamy bo tyle głupot w jednym poście świat nie widział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    141

Jak koledzy wyżej piszą sprawdź olej później zmień filtr a przy dość szybkiej powtórce zbieraj$ i szukaj przyczyny powstawania opiłków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez V12
      Witam
      Czy można w 75-14 jakoś na rozdzielaczu wyłączyć aby podczas hamowania nie podawało ciśnienia na wyjście oleju do przyczep ?? 
      Nie potrzebnie się zuzywa pompa bo przy kązdym hamowaniu podaje ciśnienie 
      Jedyne co mi przychpdzi do głowy to zaślepić rurkę od pompy hamulcowej , ale może jakoś sie to da wyłączyć bez ingerencjii
    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez Patryk212
      Witam może ktoś wie jakiej grubości jest docisk hamulcowy?

    • Przez Ares1x
      Witam mam problem z New Hollandem ts135a, ciśnienie blokuje zawór od hydrauliki. Ciśnienie zostaje w dzwigni oraz grzeje olej w skrzyni w czym może być problem? 
    • Przez mateuszm
      Witam, 
      Od niedawna jestem posiadaczem zetora 3320, mam problem z hydraulika zewnętrzną. Przy kiprowaniu przyczepy na z dolnego wyjścia wszystko pięknie działa, natomiast po podpięciu pod wyjście górne mogę podnieść przyczepę ale już nie mogę jej opuścić. Jeszcze mam pytanie od czego jest dekiel z prawej strony ciągnika obok zaczepu polowego.
      Z góry dziękuję za odp.
      Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.