BeniaminGrodek

Mtz 50 a silnik d 240 czy pasuje

Polecane posty

Panowie mam problem mam MTZ 50 z silnikiem d-50 i chciałbym się zapytać czy ktoś może już wstawiał silnik do takiego  Z MTZ 80-d240 czy podejdzie pod korpus sprzęgła. Skrzynie ??? Wiem ze sprzęgło by trzeba było wymienić. Ale czy ktoś coś takiego ogóle robił i co trzeba zmienić ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Ja zmieniałem w 550, ale z d-240 na d-242, więc przeróbek zero. Ty na pewno sprzęgło musisz zmienić, ale więcej nic mi do głowy nie przychodzi.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Jeśli kupisz kompletny silnik że sprzęgłem to nie ma problemu, pasuje bez najmniejszych przeróbek.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

One się różnią jedynie ciężarem koła zamachowego, a wymiary te same, wieniec, rozrusznik to samo, tarcza jest mniejsza w 50 ale też pasuje.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

Podlacze sie do tematu awiec mam takie pytanie odnosnie mtz z silnikiem d 50 czy ma taki sam kont wyprzedzenia wtrysku jak mtz 80 ???. Z gory dziekuje za odpowiedz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobre pytanie już wkrótce się dowiem jak będę odpalał maszynę. Myślę jednak, że tu się nic nie różni. Ale to tylko teoria. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Nie mam danych na temat silnika d 50 , ale myślę , że tam może być 18 stopni przed GMP , a w d 240 jest 20 stopni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

Wlasnie mam obawy odpalac silnik bo robilem przerubke z 550 na 80 a nigdzie w necie nic niema napisane na ten temat a katalogu niestety nie posiadam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Na pewno korba bokiem nie wyjdzie, jedynie będzie miękko pracować.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

Tez jednak mam nadzieje ze nic mu sie nie powinno stac bo roznica chyba jest niewielka ale lepiej zawsze sie czegos dowiedziec od bardziej doswiadczonych.

Dnia 13.02.2018 o 20:41, new_profil_luki21 napisał:

Dobre pytanie już wkrótce się dowiem jak będę odpalał maszynę. Myślę jednak, że tu się nic nie różni. Ale to tylko teoria. 

New profil luki21 Czyli widze ze tez sie zdecydowales przerobic swojego mtz 552 na 82 duzo ci jeszcze zostalo do skonczenia ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

Witam po dłuzszej przerwie pogoda pozwoliła i dzis odpaliłem mojego przerobionego mtz a wiec tak jak zapalił to strasznie kopcił i ledwo silnik chodził wiec od razu zdjołem dekiel od sprzegiełka pompy i zwiekszyłem kąt wtrysku aby w końcu własciwie pracował czyli kąt trzeba przyśpieszyć a wiec sławek80 miał racje jednak te silniki sie różnią kątem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Nagraj filmik jak chodzi taki stuningowany silnik

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

Postaram sie kiedy coś wrzucic a co do chodzenia to chodzi troche inaczej niż zwykła 80 bo pewnie ta pompa paliwa od 50 ma za małą dawke paliwa ale chociaż pali bez świec i nie kopci za dużo na zimnym a jak sie nagrzeje do 40 to prawie wcale .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

Sory za jakosc filmu i że bokiem obraz nie było to planowane do wstawienia ale dzwiek jest silnika. 

 

Edytowano przez tomekmtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Po mojemu to nie pracuje źle. Pewnie zrobiłeś z niego coś pokroju D-242.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

Zrobiłem z mtz 550 mtz 80 tylko ze pompa została od 550 niby daje rade na luzie pali itd tylko niewiem czym one sie dokładnie róznia oprucz regulatora ciekawe czy sie radzi w polu ale narazie nie mam gdzie sprawdzic jak chodzi bo wszedzie bagno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
    • Przez GrzywaRM
      Witam
      kupiłem MTZ i mam pytanie czy ten pręt pod skrzynią ze ściętymi  dwoma bokami na zdjęciu jest do zmiany prędkości obrotów wom? 

    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj