Polecane posty

tak


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macius11157    72
Napisano (edytowany)

Zmierzylem ciśnie sprezania i wyszlo na pierwszym 20 na drugim 19 trzeci 17 i czwarty 19

silnik F4L 913T

Jutro zmierze jak to wygląda po ustawieniu zaworów 

A mam jeszcze pytanie ile barów powinno dmuchać turbo w tym silniku?

@Laval nie mogę wysłać do Cb wiadomosci jakoś chyba masz pełną skrzynkę 

Edytowano przez macius11157

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

14 godzin temu, Steyerek8100 napisał:

Czy cena 300zł za regenerację przykładowo jednej głowicy jest normalna czy drogo?

zależy co jest do zrobienia ale raczej nie


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Steyerek8100    33
piotrbm_211320 napisał:

14 godzin temu, Steyerek8100 napisał:

Czy cena 300zł za regenerację przykładowo jednej głowicy jest normalna czy drogo?

zależy co jest do zrobienia ale raczej nie

Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macius11157    72

2 lata temu robiłem wtryski na końcówkach boschowskich i dzisiaj sprawdzałem i wszystkie leja jaka firme byscie inna polecili koncówek teraz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oryginał a to że leją to może być wiele przyczyn nie koniecznie jakość


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macius11157    72

Oryginał to bosch ale nie będę wywalal pieniędzy bo nie ma to sensu jeśli ma to wytrzymywać 2 lata. Przyczyna są słabej jakości końcówki. Zamówiłem firmy firad mają lepsze opinie niż bosch. A jakich przyczynach mowisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na przykład syf w układzie paliwowym, złej jakości paliwo, zbyt wysoka temperatura spalania,... wymieniać dalej ?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macius11157    72

syfu nie ma filtry zmianiane na bierzaco a paliwo od lat z jedengo miejsca brane i wszytsko chodzi na nim wiec tez nie ma to zwiazku . wina koncowek pewnie to podjeby jakies i tyle czytałem o boschu i duzo jest podrobek chociaz te były brane normalnie w sklepie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo_k20    0

Panowie agrotron k120 gdzie się spuszcza płyn chłodniczy? Jakie powinno być ciśnienie w układzie hydraulicznym na wyj. zew.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MalyMongol    0

Dzień dobry,

Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć gdzie jest wkręcany czujnik/włącznik odpowiadający za załączanie elektrozaworu sterującego wentylatorem silnika w DEUTZ FAHR DX80? Pozdrawiam 

czujnik.jpg nr katalogowy 01174575

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paweł1111    0

witam mam taki problem z dx90 że podczas odpalania i przegazuwki strzela w tłumik jest to dosyć denerwujące ciągnik był u fachowców od układu zasilania i podobno zapłon ustawili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    5

Witam. Czy w silniku Deutz bfm1012e jest membrana Lda (która ponoć zwiększa dawkę paliwa w zależności od ciśnienia doładowania ) ? jeśli jest to gdzie ona się znajduje ? , ponieważ ciągnik z tym silnikiem nagle stracił moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    5

to że jest w regulatorze obrotów to wiem tylko gdzie dokładnie jest ? Czy nie znajduje się w tym dekielku co jest przykręcony na 4 imbusy i co jest połączony rurką z kolektorem dolotowym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    8

Skoro wiesz to po co pytasz?  tak pod tym dekielkiem w końcu to jedyne miejsce skoro dochodzi do niego rurka i to na samym środku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zacx18

po co dublujesz temat dostałeś odpowiedź w poprzednim !


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    5

Rzeczywiście niepotrzebnie napisałem drugi temat, zdjąłem ten dekielek i przyglądając się tej membranie zauważyłem że ma dziurkę , tylko pytanie chcąc wymienić tą membranę jak ją wyciągnąć , bo nie chce wyjść a na siłę to wiadomo jak się nie ma wiedzy to można coś uszkodzić. Czy jest ona zabezpieczona w jakiś sposób w środku na tym trzpieniu ?


widząc schemat widać że jest tam zabezpieczenie , czy żeby tam się dostać trzeba rozbierać cały regulator ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musisz rozkręcić regulator


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mateusz7745
      Witam tak jak w temacie mam problem z ehr w moim deutzu a mianowicie jak się uruchomi ciągnik i przełączę przyciskiem na pozycję opuszczenie lub podnoszenie to podnośnik nie reaguje aż po jakichś 5 min wszystko zaczyna działać tak samo jest jeśli użyje przycisków na błotniku, opuszczają odrazu przyciski na  błotniku ale potem przycisk  w kabinie nie reaguje można się bawić do woli i nic ;/ po  jakimś czasie działa bez opóźnień co może być przyczyną
    • Przez Nismo
      Witam jestem posiadaczem DXa 3.70 od kilku lat. W ostatnim czasie bardzo pogorszyło się urzytkowanie skrzyni biegów.
      A dokładnie to problem tkwi w tym że nie wchodzą biegi płynnie jak kiedyś. Najgorzej jest z drążkiem od biegów R M L H (bardziej używany od drążka 1234 ). W ostatnim czasie naprawiłem drążki od biegów. Kulki w nich były pościerane, ale nie pomógł zabieg. Coś by mogła być przyczyną? Synchronizatory?
    • Przez rafal3514
      Co myślicie o nowych ciągnikach:
       
      df agrofarm
      same eksploler3
      lamborghini r3evo
       
      Który jest najlepszy?
      Czy to jest to samo?
      Czy kosztują tyle samo?
    • Przez zacx18
      Mam problem z ciągnikiem Deutz agroplus 100 , a mianowicie brakuje mu mocy , filtry , przewody paliwowe pompka zasilająca sprawdzone , dodam tylko że wygląda na to że dostaje mniejszą dawkę paliwa bo wcześniej gdy miał moc to temperatura cieczy chłodzącej była powyżej normy , a teraz gdy niema mocy temperatura jest w normie
    • Przez sivvy08
      Witam wszystkich 
      Deutz-fahr agroplus ecoline 315 trapi go problem błędu M13 jak zimny wszystko jest dobrze jak tylko złapie temperaturę to mruga kontrolka mem zapala się czerwony stop obroty max 1600 i swieci błąd M13 jak zgaszę i zapale błąd znika wszystko wraca do normy i losowo dwie godziny dziala albo co minute wywala błąd ponoć jest to wina cewki elektrochydraulicznej podmieniłem z innego i jest to samo podmieniłem czujnik obrotu wału jest to samo podmieniłem potencjometr recznego gazu zrobiłem kalibrację nic to nie zmieniło 
      Obroty silnika prędkość jazdy obroty wom wszystko jest dobrze nie kopci ładnie odpala czujnik siedzenia recznego sprzęgła wszystko działa dobrze temperaturę pokazuje 
      Jak spotkał się ktoś z takim błędem proszę o pomoc bo nic nie da się zrobić jak to wyskakuje
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj