Polecane posty

1 godzinę temu, pawel885 napisał:

kurcze dobry żart dawno się tak nie uśmiałem :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    191
Dnia 25.11.2017 o 12:21, zacx18 napisał:

Witam. Z racji niedogrzewania się silnika w ciągniku agroplus 100  model silnika bf6m1012e postanowiłem wymienić termostat . Tak wiec czy jest to skomplikowana czynność  ? (Czy oddać to komuś żeby to zrobił )  czy warto spróbować samemu  . Termostat  znajduje się w tej obudowie na zdjęciu  ? Czy się mylę ?   I czy termostat z linku pasowałby ?http://agrochlopecki.pl/product_info.php?cPath=1_111_138_1574&products_id=12490&osCsid=7fb380530b20c23e786974778958513b

Bez tytułu2.png

Tutaj to jakiś bezmarkowy termostat zapewne chińczyk. W intercarsie za 70zł kupiłem behr taki sam jak dała fabryka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

Ten behra jest pod bf6m1013 więc chyba nie będzie pasował . Pod mój model silnika oryginalny ponad 300zł a  zamiennik nie wiem czy jakiś sensowny się znajdzie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    191

Prawdopodobnie to będzie 0422 4847

https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3316153122341-TX_18_83_D-termostat-cieczy-chlodzacej,scr_dItems.html

lub ewentualnie https://sklep.intercars.com.pl/produkty/1586858-termostat-srodka-chlodzacego-behr-tx-18-87d

Dowiedz się w serwisie jaki powinieneś mieć numer katalogowy termostatu i jak widać gdzie indziej można mega tanio dostać porządne części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

To jest chyba  numer 04198786   są zamienniki ale  nie wiem który wybrać  , a i jeszcze dochodzi kwestia uszczelki obudowy termostatu i łącznika z oringami  pewnie oryginalne będą  sporo kosztować sądząc po cenie termostatu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

uszczelka 24zł a oringi po 4zł dobierzesz bez problemu

 

ps. to z intercarsu te linki pokażcie mi w którym linku jest pokazanie zastosowania w deutz z tego co widziałem to do samochodów


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

faktycznie jeżeli pasuje no to tylko brać 1/4 ceny


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mam problem z silnikiem deutz. Ciągnik po odpaleniu wkręca się na obroty i gaśnie. Myślałem że jest słaby akumulator więc kupiliśmy nowy i znowu to samo. Raz na jakiś czas odpali i faluje na obrotach i gaśnie. Po odłączeniu akumulatora na kilka minut można go zapalić ale faluje na obrotach i znowu gaśnie a później już tylko po zapaleniu wkręca się na obroty i gaśnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    191

Trzeba iść do wróżki. Chyba że napiszesz jaki to silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Faktycznie z pośpiechu nie napisałem.  Ciągnik to agrofarm.  Po telefonie do serwisu kazali podgrzać płytę centralna za siedzeniem i po tym zabiegu ciągnik chodzi jak należy.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

Pisałem do intercarsu lecz nie mają termostatu pod bf6m1012e .  Czy  ktos poleci jakiś zamiennik ?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    8

To sprzedaj ciągnik skoro nie stać cię na exploatację.  Albo raz go nie zatankuj. I sam własnoręcznie wykonaj jego pracę.  A termostat jest tańszy coś około 50ejro. A g.... Z internetu z 50zł kupisz.

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bercik92    100

a czesto wymieniacie płyn chłodniczy w deutzach? i sami wymieniacie czy robi to serwis? no i czy agrofarmy mają też termostaty? bo zimą zawsze mi sie nagrzewa do pierwszej czarnej kreski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zacx18    1

Gdzie znajduje się korek spustowy płynu chłodniczego w bloku silnika   BF6M1012E  ?

chyba znalazłem nakrętka za alternatorem 

jaki płyn chłodniczy nadaje się do tego silnika ? 

Edytowano przez zacx18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    8

Dokładnie za alternatorem masz korek spustowy. Płyn prawie dowolny. Spełniają obecną normę czyli DQC CB-14.

Wszelkie informacje masz tu.

http://www.deutz.de/service/maintenance/betriebsstoffe/kuehlsystemschutz/freigabesystem_ku
ehlsystemschutz.de.html

Chociaż pewnie jako niezalogowany wyrzuci cię na stronę domową.

Link do listy produktów masz w tym opisie.

http://www.deutz.com.sg/live_deutz_com/service/maintenance/betriebsstoffe/kuehlsystemschutz/freigabesystem_kuehlsystemschutz.de.html

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andre8989    0

Siemka mam pytanie chcę zakupić deutz fahr agrotron 4.85 jednak jest on bardzo słaby na najwyższym biegu sam ledwo jedzie co dopiero pod obciążeniem.... facet który chce go sprzedać mówi że to wina regulatora obrotów, że jakieś łożyska są do wymiany, dodam że ciągnik nie kopci odpala normalnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    8

Może być wina regulatora, ale napewno nie łożysk. Bez turbo też nie będzie mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andre8989    0

Napisałem tylko że tak mi się wydaje chcę się tylko doradzić  więc raczej wina leży po stronie turbiny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Leszkoooo
      witam zamierzam kupić  albo silvera 90 albo explorera 90 chciałbym abyście coś powiedzieli o tych ciagnikach  który lepszy  ile one palą   czy sa awaryjne jak na goracach sie sprawują  i  gdzie najbliżej   można spotkać jakiegoś handlarza  ktoś coś wie 
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam problem z hydrauliką w moim Deutzu otóż gdy np. podniosę talerzówke (ciąganą) do samej góry to zaczyna wyć mi pompa a gdy choć trochę ja opuszczę to już przestaje i tak się dzieje gdy używam wyjść hydrauliki. Na podnośniku nic się nie dzieje, dorzucam film na którym pokazuje na przykładzie przedniego obciążnika. Dodam że wyje tylko na rozgrzanym oleju. W czym może być przyczyna?
       
    • Przez ssiiwwyy19
      Witam  po odpaleniu wchodzi odrazu na maksymalne obroty silnika  ,   odłączyłem potencjometr od pedału gazu jest tak samo ,   proszę o pomoc ,    nie wiem gdzie się znajduje regulator obrotów  Deutz Fahr  420 gs 2012 r
    • Przez klose30
      Witam. Mam problem z blokującym się ehr em. Po odpaleniu i odblokowaniu przestaje świecić pomarańczowa kontrolka i podnośnik podnosi i opuszcza. Po chwili zapala się pomarańczowa kontrolka i podnośnik nie reaguje. Dodam że z poziomu blotnikow można podnieść i opuścić. Tak samo ręcznie naciskając cewki. Po zgaszeniu i odpaleniu na chwilę podnośnik z poziomu kabiny działa i sytuacja się powtarza.
    • Przez OKEY
      Witam.
      Pacjent to Agrotron 6.05 problem polega na tym że przy skręcaniu kołami silnik spada z obrotów zwłaszcza na zimnym oleju , po skręceniu kołami do oporu obroty silnika spadają jeszcze bardziej. Kierownica kręci sie lekko tylko ewidentnie słychać że pompa olejowa ma co robić. Nie stało to się nagle tylko  nasila sie od kilku lat tak że w końcu trzeba by sie tym zająć 
      Jest tam możne jakiś punkt pomiarowy ciśnienia czy trzeba sie wpinać w instalację no i może ktoś wie jakie to ciśnienie powinno być ?. Jest w tych modelach jakiś zawór priorytetowy ? W nowszych modelach jest gdzieś nad skrzynia biegów ale u siebie takiego nie znalazłem. Z góry dzięki za każdą wskazówkę .
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj