Polecane posty

Arek    218

Założyć przezroczyste przewody powrotne z wtrysków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dubielewicz    0

AGEPOWER Mój problem to luzy zaworowe w silniku F6L913 w kombajnie zbożowym DEUTZ FAHR M 35.75 chłodzony powietrzem oraz schemat regulacji.

Jakie powinny być te luzy??

 

Mój problem to luzy zaworowe w silniku F6L913 w kombajnie zbożowym DEUTZ FAHR M 35.75 chłodzony powietrzem oraz schemat regulacji.

Jakie powinny być te luzy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Już chyba gdzieś dziś widziałem podobny problem i charakter pisma na innym forum. :rolleyes: (zbieg okoliczności :huh: ?)

Luz na ssącym i wydechowym 0,15mm.

Ustawia się jak w każdym 4 suwowym silniku, gdy tłok jest w GMP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2005    0

Założyć przezroczyste przewody powrotne z wtrysków?

 

 

Już to zrobiłem przed wyjmowaniem pomp. Każdy powrót wtrysku podłączyłem osobnym wężykiem do osobnego zbiornika. Problem w tym, że tam idą tak małe ilości paliwa, że nie sposób nic rozpoznać. Pozatym na wtryskiwacz olej może dostać się tylko poprzez paliwo z pompy. Brałem pod uwagę inną sytuację w której wtryskiwacze są chłodzone olejem i gdyby wtryskiwacz był pęknięty to olej mógłby się dostawać. Ale w tym silniku nie ma takiego układu. Więc jedyna droga to albo uszczelnienia na pompach które są w idealnym stanie lub popma z dołu gdzie jest smarowana olejem go zbiera. Pytanie czy jeśli dam je do sprawdzenia jest szansa wykrycia takiej nieszczelności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2005    0

Czy ktoś wie jak z powrotem montować pompy paliwa do silnika w agrotron 135 MK3 ( silnik BFM1013). Chodzi o krzywkę/bolczyk na pompie który zapewne jest odpowidzialny za dawkowanie paliwa. Musi on być wstawiony w prowadnicę widoczną przez otwór do którego jest wkładana pompa. Pytanie brzmi czy wystarczy poprostu wstawić bolczyk w prowadnicę, czy może trzeba to wyregulować np obracając delikatnie pompą.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eliasz29    0

mam proźbę czy koś posiada schemat instalacji elektrycznej do deutz dx 90, i czy mógłby sie podzielić. mom też pytanie związane z podnośnikiem czy wychodziły wersje z 2 siłownikami czy tylko z jednym i czy istnieje możliwość rozbudowania tego podnośnika do 4t. jeśli tak to jak można to zrobić i czy dużo jest przerubek z tym. za pomoc z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

drodzy koledzy mam takie małe pytanie jak jest zbudowany rozrząd w silniku f4l912 jest to silnik 4 cylindrowy o mocy 75 km w kombajnie zbożowym chodzi mi oto czy jest na trybach łańcuchu no bo pasek to chyba odpada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FAJFER    0

witam mam do pana parę pytani niedawno kupiłem deutz fahr dx4 10 i chciałem w nim powymieniać wszystkie płyny tylko nie wiem gdzie jaki idzie a nie mam instrukcji do niego :/ jeszcze mnie ciekawi taki spory zbiorniczek z tyłu przy błotniku on jest chyba od hydrauliki i nie wiem czego tam dolać bo już jest sporo poniżej stanu :( i gdzie można spuścić stary gdyby pan mógł odpisać na gg 36752583 to by było super bo trochę nie mogę sie połapać na tym forum..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scott11    0

Kolego eliasz 29 odnośnie podnośnika w deutz dx 90 to możesz założyć siłowniki hydrauliczne od podnoszenia motowideł z Bizona ZO - 56 . Skok siłownika idealnie pasuje jak i długość wysuwu . Fajfer w deuzt dx 4.10 z płynów to będziesz miał do wymiany w silniku tylko olej silnikowy ( ilości nie podam , ale miarkę pewnie masz ) . Silnik w dx jest chłodzony powietrzem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FAJFER    0

a morze wiesz co to jest za zbiornik z tyłu przy lewym błotniku ? bo nijak nie mogę dojść . i jakie idzie tam płyn ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scott11    0

Fajfer nie kojarzę tego zbiornika na błotniku . Tylko mogę przypuszczać , że być może jest na płyn hamulcowy lub do płynu spryskiwaczy . Wrzuć jakieś foto , to będzie łatwiej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tribal    4

fajfer ten zbiorni to dodatkowy zbiorni oleju hydro niektóre wersje takie miały jak nie wiesz co dolać to dolej olej lepszej jakości nie musi tobyc fuhs byle nie zwykłego hydrolu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FAJFER    0

aha bardzo możliwe że to od hydrauliki bo tam idzie spory szlałfik zbrojony drutem to raczej nie do spryskiwaczy ;)post-47051-0-36670500-1332338137_thumb.jpg

 

a jaszcze mam pytanie bo po wciśnięciu sprzęgła po chwili świeci sie ta kontrolka

post-47051-0-32203100-1332338459_thumb.jpg post-47051-0-95491100-1332338452_thumb.jpg to chyba jest od płynu tylko gdzie go dolać ? no i co lepsze jaki można dolać ma ktoś jakieś informacje na ten temat..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gesy    5

Ten zbiorniczek to tak jak koledzy piszą od oleju hydraulicznego, a kontrolka to smarowanie skrzyni jak wciśniesz sprzęgło to odcina napęd skrzyni i niema smarowania (tak sobie tłumacze) mam DX 4.51,i mam tak samo, a do tego zbiorniczka i do skrzyni to dolewam Agrol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FAJFER    0

No tak przypuszczałem że to pewnie jest od hydrauliki ale ten przewód idzie prosto w tylny most to trochę jest mylące.

gesy a gdzie jest wlew do skrzyń ? bo mam dopiero ten ciągnik tydzień no i trochę ciemny jestem.. <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tribal    4

wlew jest z prawej strony pod kabiną zaraz z kołem na 1/3 wysokości skrzyni patrząc o dołu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomo_91    4

Rok temu spaliła mi się osłonka do Miarki oleju w silniku DEUTZ BF6L913 w ogóle cała miarka jest do wyrzucenia a mianowicie moje pytanie ile oleju wchodzi do tego silnika żeby stan oleju był na MAXA ?? Proszę o pomoc i pozdrawiam Tomasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Witam panowie mam mały kłopot,a mianowicie siadła mi cewka rozrusznika bosch 12v 4ps w silniku f4l912 gdzie można takie cudo kupić? [ewentualnie od czego dopasować].pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z silnikiem Deutz typ F3 1011f , odpala na dotyk, ale kopci na czarno i pod wpływem większych obrotów słabnie co to może być?????

gg:28146256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z silnikiem Deutz typ F3 1011f , odpala na dotyk, ale kopci na czarno i pod wpływem większych obrotów słabnie co to może być?????

gg:28146256

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Może filtr powietrza na początek sprawdź. A potem najlepiej pojedź do mechanika bo taka diagnoza na odległość jest trudna. Przyczyn może być wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Irko    0

Dzien dobry...Prosze,o ile to mozliwe na odp na moje pytanie.Jaka jest roznica miedzy silnikiem bf4l913,a f4l912?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz_142
      Witam. Kupiłem lamborghini r7.210 2008r. 
      Mam problem z przełączeniem dźwigni tw. biegi szosowe-polowe. Nie da się przełączyć. 
      Wie ktoś co jest przyczyną? Albo jak powinno się to przełączać? 
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim deutz fahrze 5110g, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kotki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub działają kontrolki samych awaryjek mimo ze ich nie uruchamiam. Dodatkowo gdy dzieje sie to co podane wyżej ciągnik także potrafi zgasnąć. Jakby coś odcinało, a czasem wszystko działa jak powinno. Może ktoś z was miał taki przypadek. Bezpieczniki sprawdzone itd. Ktoś doradzi jakieś opinie co to może być?
    • Przez gogo500
      Witam posiadam ciągnik Same laser 90 i nagle znikneły mi chamulce niewiem czo mam wlac prosze o pomoc
    • Przez 19seba
      Witam ,mam pytanie wie ktoś czemu nie zawsze rozłączy przedni napęd ? Włączać , włącza zawsze a nie zawsze rozłączy i słychać że wyje w czasie jazdy , kontrolka się włącza i wyłącza normalnie 
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj