Polecane posty

Pestus123    4

Koledzy jakie macie ustawione minimalne obroty silnika w swoich sdf? Bo np w Agrofarmie 410 jest 900obr/min B) Nie uważacie że to dużo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rom19    0

u mnie też jest tyle, silnik przy wyższych obrotach ma lepsze smarowanie- tak do tego podchodźB)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Koledzy jakie macie ustawione minimalne obroty silnika w swoich sdf? Bo np w Agrofarmie 410 jest 900obr/min B) Nie uważacie że to dużo?

to zalezy od paliwa, u mnie różnei jest, i od tego co robił, na paliwach power lub mieszankach tych paliw jest niższy spadają do 850 obr tak jak jest książkowo, ale potem jak poganiam na power/dynamic i zaleje potem zwykłe paliwo to są przez pewien czas zwiększone obr tak do 950 nawet, wtedy jak bez gazu puścić sprzęgło i przydusić lekko to spadną na 850 obr, moim zdaniem dzieje się tak dlatego że chip sterujący turbiną pewnie różnie dobiera parametry czy tam się programuje i raz jest tak a a raz inaczej B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4

Hmmm... szczerze to te obroty mi się nie podobają, przez nie sprzęgło dostaje, przy ruszaniu zrywa trawe na podwórku B)

Dlaczego np w agroplusie może być 700 obr? Myślę odpowiednie obroty to by były 600... Chętnie bym to zmienił, ale właśnie jak jest z tym smarowaniem turbiny czy sprężarki B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

z pustym na twardym zrywa trawę ale spróbuj z łądowaczem w błocie czy mokrej łące, albo ruszyć z przyczepą z 1nki zając to musiał być dodawać gazu, fabryki już nie poprawiaj to jest wszystko przemyślanie zrobione i ma swój sens, ja nastawiam jeszcze większe obr jak kręce tak z 1200 obr i na żółwiu a nie obczaiłeś że jak obr spadną poniżej 800 to kierownicą ciężko się kręci jak chcesz od oporu do opory skręcić? poaztym zauważyłem że jak tak pomulać poprzyduszać go (specjalność ojca) to oleju trochę ubywa w silniku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4

Heh no ja raczej go nie przymulam i nie ubywa B), fajnie się cofie na 1 zającu z przyczepą co nie? B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas84    0

witam mam traktor Same z silnikiem deutz jaki dokładnie model silnika to nie pamiętam jest on chłodzony powietrzem jak mu zapiłem pług i poszedł w pole to się strasznie grzeje moglibyście powiedziec czy to tak ma byc w tych silnikach ? jeszcze jedno ostatnio wymieniłem olej na turdus i nagle zaczoł znikac olej z silnika i to w dużych ilościach a silnik nie kopci , przy odpaleniu leciutko zadymi czy może byc to przyczyna ze nalałem złego oleju ?bo silnik ma dopiero 7400 mh pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

jak chlodzony powietrzem to nie wiem czy to na pewno silnik deutza.

 

spróbuj na poczatek wyczyscic silnik, szczegolnie jego uzebrowane elementy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas84    0

Nie jest on taki stary bo to 98 rok, czyściłem go nie był wielkiej różnicy , jak były upały jeden smród był z silnika ale się nie zatar dziwne żeby tak się nagrzewał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

A do ilu Ci się grzeje. Mam w ciężarówce Deutza 6 cyl w V i on latem jak tam ok +30 to się grzeje do 180 st gdzieś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas84    0

Na wskazniku nie mam podziałki ze stopniami zegar pokazuje ma maxa jak oram w polu , z przodu mam hłodnice powietrza zabita brudem nie jest wiec sam nie wiem hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

Stare Deutz'e były chłodzone powietrzem

nie takie stare silniki same tez byly chlodzone powietrzem, a jak z 98 roku to wlasnie raczej same, bo deutz raczej nie wsadzal do ciagnikow takich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Możliwe, nie jestem mocno obeznany w ciągnikach. A silniki Deutza trochę znam bo pomagałem skręcać kilka sztuki wiem jakie są w eksploatacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
focus07    1

wojtas84 jeśli wyczyściłeś urzebrowane elementy silnika to sprawdź , czy masz napięty pasek od wentylatora. A inna przyczyną może być to , że silnik jest już zużyty... i wtedy bierze olej i sie grzeje, ja tak miałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Orzech334    2

Witam. jestem posiadaczem DF AgroXtra 4.57 Turbo z silnikiem BF4L913, mam problem ze zdiagnozowaniem świecy, znaczy juz wiem, że ten cały elektrozawór nie podaje paliwa na swiece co powinno sie dziac przed odpaleniem, sama swiece grzeje sie ale nie ma płomienia bo niema paliwa. Prosze o podpowiedz co zrobic z tym fantem. A zeby bylo lepiej to ten elektrozawór w serwisie 550 zł., wiec nie musze czhyba tłumaczyc:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukbyl    0

Witam nowicjusz mam do ciebie pytanie,jaki ma być luz na zaworach w silniku DEUTZ BF4L913??? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
metiu    0

Witam

mam duży problem z dużym silnikiem DF F8L413 F a mianowicie zaciera się mi 1 tłok nie znam przyczyn wiem tylko, że poprzedni właściciel zmieniał go na kombajnie bo też mu się zatarł.

Jakie mogą być przyczyny, jak naprawić coś takiego możę jakiś fachowiec coś podpowie jakieś instrukcje? gdzie kupić częśći. proszę o kontak jak najszybciej gg 8870149

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiek56    0

Witam

jestem tu nowy :)

Pisze bo mam pytanie co do silników DEUTZ a nie znam sie na tym.

 

Kolega ma kilka silników Deutz, jest to osoba starsza i chce sie tego pozbyc - kiedys prowadził duzy zakład mechaniczny.

v6 - v8 - i 6cylindrowy rzędowy - wszystkie te silniki są chłodzone powietrzem.

 

Moje pytanie jest takie -- Do jakich maszyn ( pojazdów ) pasuja te silniki ??

chodzi i dokładnie o marke i najlepiej model.

 

Jesli ktoś wie prosze o pomoc :)

gg 223046

email tomek9mazak@op.pl

 

Pozdrawiam i dzieki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Były montowane w samochodach IVECO Magirus, w większych maszynach budowlanych, agregatach prądotwórczych itd. Z tego co wiem, ogólnie silniki Deutza są tak popularne że jest ogrom maszyn gdzie były, są i będą montowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiek56    0

witam

moje pytanie jest z innej beczki :)

do jakich pojazdów ( marka model) pasuje silnik Deutz v6, v8 i F6L913 - wszystkie chłodzone powietrzem???

gg 223046

email Tomek9mazak@op.pl

 

Dziekuje za odp

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomban    0

Witam... Posiadam kombajn z silnikiem DEUTZ F4L912... Niby wszystko jest ok ale gdy popracuje troche dłurzej to z tłumnika pryska olejem... Jakie są tego przyczyny...? Proszę i dziękuje za pomoc...

Mój emejl- tomban41@wp.pl

Edytowano przez tomban

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zozolek512    0

Witam. Czy ktoś mógłby mi pomóc i podać numery końcówek wtrysku do silnika Deutz F2L411. Jest to stary (1978r.) 2-cylindrowy silnik od małej ładowarki. Z góry dziękuję i pozdrawiam. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj