Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

osobiście używam SDF a i tak klnę na niektóre uszczelki ;) próbuj i zdaj relacje ogólnie firma bardzo dobra


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
11 godzin temu, wot29 napisał:

brałem pod uwage jeszcze zestaw  KOLBENSCHMIDT...godny polecenia?

Tak, zawsze zakładałem Kolben'a i nie było problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie do wszystkich silników a mowa o uszczelkach a nie tłokach


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brandon    1
Dnia 28.10.2020 o 15:55, piotrbm_211320 napisał:

osobiście używam SDF a i tak klnę na niektóre uszczelki ;) próbuj i zdaj relacje ogólnie firma bardzo dobra

Kolego gdzie zamawiasz części? Bezpośrednio dealer’a? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279
Dnia 30.10.2020 o 17:19, Laval napisał:

KS to przecież dostawcy tłoków dla Deutz-a

Mam na oku silnik - teoretycznie BF6L913 - nie ma tabliczki, wnioskuję po modelu kombajnu, tylko dziwi mnie to że nie posiada filtra oleju z wkładem OC a tylko sam OP      (wg filtrona) mam BFL i FL 913 i obydwa mają . No i gaszony jest linką - czyżby od ciągnika założony?

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z kombajnami to temat jest szeroki i głęboki nie dziw się często nawet katalogi się nie zgadzają


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Wiesz w po numerze silnika można sprawdzić co i jak.  Czyli gdzie n sprzedany i uruchomiony. Oraz w jakiej komplementacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poniżej 27 kiszka


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Kolega pytał o F4L913T . Co oznaczają litery na końcu G, T ? C to intercooler tak? 

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ogólnie według dokumentacji jest opisane 20-30 bar ciśnienie ma być równe ale ogólnie z doświadczenia moją granicą jest 27 bar każdy mechanik ma swoje granice ale jak ma pracować przez następne 10-15 lat bez zarzutu  to...

jeżeli po remoncie jest ciśnienie 28 to się mieści w widełkach ale nie zapominajmy o tym ze każdą komorę spalania trzeb ustawić według danych po to są poszczególne uszczelki i podkładki rożnych grubości i jak zastosuje się za duża podkładkę / uszczelkę to natychmiastowo spada kompresja jak da się cieńsza to rośnie


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11
1 godzinę temu, piotrbm_211320 napisał:

ogólnie według dokumentacji jest opisane 20-30 bar ciśnienie

Nie, bierze się dokumentację od danego typu, a nie ogólną. Albo dodatek serwisowy. A tam jasno i wyraźnie co i jak dla danego typu.

 

1 godzinę temu, piotrbm_211320 napisał:

.... ale ogólnie z doświadczenia moją granicą jest 27 bar każdy mechanik ma swoje granice.

Słabe te doświadczenie, i to bardzo. Bo te silnik palą idealnie do 15bar tylko mocy nie mają. A doładowane na 20 i mniej.  Niszczą ekspresowo turbosprężarki.

1 godzinę temu, piotrbm_211320 napisał:

 

jeżeli po remoncie jest ciśnienie 28 to się mieści w widełkach

Jest prawidłowe, a nie że mieści się w widełkach.

1 godzinę temu, piotrbm_211320 napisał:

jale nie zapominajmy o tym ze każdą komorę spalania trzeb ustawić według danych po to są poszczególne uszczelki i podkładki rożnych grubości i jak zastosuje się za duża podkładkę / uszczelkę to natychmiastowo spada kompresja jak da się cieńsza to rośnie

To że trzeba ustawić to wiadomo. Tylko weź sobie silnik na hamownię, podłącz analizator spalin i baw się podkładkami. Bo jakoś drastycznie kompresja i moc silnika się nie zmienia. Za to analizator spalin pokazuje zmiany.

A żeby nie być gołosłownym.

https://zapodaj.net/8728d808ff7dc.jpg.html>Screenshot_20201121-113609.jpg

Edytowano przez Laval
Błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ty masz swoje ja mam swoje przy 15 barach nie ma opcji aby odpalił proste prawa fizyki (mieszanka paliwowo powietrzna nie będzie w stanie osiągnąć temperatury zapłonu!)

analizator spalin w dieslu euro 0 nie no tego jeszcze nie grali :)

przy odprężaniu silników gdy montuje się większe doładowanie stosuje się tzw. odprężanie komory spalania po przez dodanie danej grubości uszczelki zależy od średnicy cylindra ale przy dodaniu 0,6mm można stracić nawet 7 barów (dla zabawy czasami przerabiamy silniki w motosporcie aby dmuchnąć więcej powietrza )

po za tym prawidłowo powinno się mierzyć na ciepłym silniku a rozrusznik powinie zakręcić sinikiem przynajmniej 150 obr/min na zimnym będzie większe sprężanie więc jak zmierzysz na zimnym i będzie miał przykładnie 25 to na ciepłym będzie miał powiedzmy ze 20 lub mniej


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279
9 minut temu, piotrbm_211320 napisał:

ty masz swoje ja mam swoje przy 15 barach nie ma opcji aby odpalił proste prawa fizyki (mieszanka paliwowo powietrzna nie będzie w stanie osiągnąć temperatury zapłonu!)

analizator spalin w dieslu euro 0 nie no tego jeszcze nie grali :)

przy odprężaniu silników gdy montuje się większe doładowanie stosuje się tzw. odprężanie komory spalania po przez dodanie danej grubości uszczelki zależy od średnicy cylindra ale przy dodaniu 0,6mm można stracić nawet 7 barów (dla zabawy czasami przerabiamy silniki w motosporcie aby dmuchnąć więcej powietrza )

po za tym prawidłowo powinno się mierzyć na ciepłym silniku a rozrusznik powinie zakręcić sinikiem przynajmniej 150 obr/min na zimnym będzie większe sprężanie więc jak zmierzysz na zimnym i będzie miał przykładnie 25 to na ciepłym będzie miał powiedzmy ze 20 lub mniej

Dla FL912 20 bar jest jeszcze prawidłowym ciśnieniem . Skoro zimny silnik ma większe ciśnienie sprężania to czemu wyeksploatowany diesel jest słaby póki się nie nagrzeje a w sprawnym silniku tego nie czuć? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Kiepsko z tą fizyka u ciebie. Bo niskoprężne diesle miały nawet niższą kompresję.  W każdym razie silnik palił tylko siły na nic więcej nie miał.

Nie masz analizatora spalin i hamowni to twoja sprawa. Ja miałem okazję pobawić się podkładkami testując silnik.  Wiedzą bezcenna do końca życia. Której w żadnej książce nie zobaczysz.

A na zimnym to zawsze ma mniejszą kompresję. Przynajmniej silnik który już ma coś tam za sobą.

A w opowiesci jak to ja robiłem taką podkładkę i tyle traciłem na kompresji  robiąc silnik dla moro sportu to między bajki.

 

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macius11157    167

Pomierze kompresję jak to wygląda I dam znać może coś doradzicie bo ciągnik wydaje się jak by miał mniej mocy turbo też pewnie trzeba będzie oddać do sprawdzenia odrazu

Edytowano przez macius11157

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macius11157    167

to jakies audi ?

a jak to jest z tymi uszczelkami pod głowice ? jak dobrac odpowiednie ?

Edytowano przez macius11157

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj