Polecane posty

mtracz    76

Wtryski, pompa wtryskowa, zasilająca, brak kompresji-remont silnika, a może po prostu paliwo mu sie cofa.

Ciężko pali tylko na zimnym silniku? Podczas odpalania wydpostaje sie dym z komina, jaki? Jaki dym po odpaleniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Mój zetor forterra 11741 z silnikiem sdf też tak miał. Przyczyną był zużyte pompy monoblokowe. Sprawdź czy czasami paliwo w oleju się nie znajduje. Czy po odpaleniu silnik jest w stanie utrzymać wolne obroty czy musisz je utżymywać sam? Oczywiście moga wystąpić te wszystkie przyczyny, które opisano wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Może to też być błahostka typu sparciałe przewody paliwowe i zasysa powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jack93    0

Przewody sparciałe raczej nie są bo traktor ma 3 lata. Dodam, że traktor jest okropnie zaniedbany. Wszystko jest sprawne ale wygląda jakby wjechał po szyby w bagno i tak został. chyba nigdy nie był myty, czy to może mieć jakiś wpływ na to jak odpala? Czy ktoś orientuje się jaki byłby koszt naprawy tych pomp lub w najgorszym wypadku remontu silnika? Dzięki za szybkie odpowiedzi:) aha i pali ciężko za każdym razem, niezależnie czy zimny czy ciepły. Nie zauważyłem żadnego dymu, a gdy już po dłuższej chwili odpali to chodzi bardzo ładnie i równo.

Edytowano przez Jack93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

W mojm zetorze po chwili pracy też silnik ładnie chodził. Nie dymił wkręcał się na obroty itd. Koszt regeneracji jednej pompki to 550 zł. Ze względu na to, że jedna posiadała uszkodzenia dyskwalifikujące ją do regenracji. Facet, który je robił. Załatwił mi nową z niemiec. kosztowała 1400 plus vat. Razem zapłaciłem 4150 zl. 50 mi opuścił. Jeśli były by uszkodzone zawory na wylocie do przewodu wysokiego ciśnienia prowadzącego do wtryskiwacza. Koszt naprawy każdej sztuki wzrósł by o 300 zł. W nowszych wersjach zawory elektroniczne kosztują chyba do 500. Jednak nie da się tak przez internet stwierdzić co konkretnie jest nie tak. Przyczyn może być wiele od drobiazgów po poważne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

20-28bar, z maksymalną różnicą ciśnień pomiędzy cylindrami 15% najwyższego odczytu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Wyjęliśmy wtryskiwacze z ciągnika Lamborghini Champion 135. Po ich sprawdzeniu okazało się, że prawie wszystkie leją, a jeden się blokuje. Końcówki mają symbol: DLLA 145 P 849. Mam pytanie: Czy te końcówki można zastąpić końcówkami o innym symbolu? Np. DLLA 145 x xxx. Tych które wyjęliśmy, na chwilę obecną w Polsce niema, ale są u ciotki Merkel za Odrą. swerwis może je sprowadzić w cenie 200zł/szt. O innych oznaczeniach można dostać od ręki stąd moje pytanie. Oznaczenia silnika nie pamiętam 6cio cylindrowy z trzema zaworami na cylinder.

Edytowano przez Marcelix

Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Jedź do innego pompiarza bo może nagle sie znajdą w Polsce :P Możesz też poszukać zamienników fratelli bosio, dobry pompiarz będzie miał katalog i znajdzie odpowiedni zamiennik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Dzięki Arku za odpowiedź. Patrzyłem na necie Fratelli Bosio zajmuje się głównie osprzętem do samochodów osobowych i nic specjalnego nie znalazłem w ich katalogach. Zamawiamy oryginalne od Helmuta na piątek już będą gotowe do włożenia. Na tych starych zrobił 5000 mth, na nowych zobaczymy.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

U mnie bosche wytrzymały 7000h i 3 lały a 3 były ok. I chyba jednak najbardziej trwałe będą oryginały. Zamawiałeś w serwisie sdf czy bosch?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

W żadnym, które wymieniłeś. Zamawiałem w serwisie pomp wtryskowych w Zambrowie.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

No tak ale serwisowi pomp bliżej do serwisu boscha bo w serwisie sdf cena zapewne 2 razy wyższa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    5

Mam pytanie które nie raz pewnie się powtarzało ale-, silnik w K 410 (1500h) mam zalany shell rimula 15W chyba 30 od 1 serwisu, a chcialbym zmienić na półsyntetyk-co byście proponowali- kupiłem nowy i nie zamierzam go nigdy sprzedawać ,więc wolę inwestować w bdb oleje.(prawdopodobnie powinien mieć większą żywotność na półsyntetyku).Apropos od nowości pobiera ok 1- 2 l oleju na 250 h.

Drugie pytanie to , jak odciąć AGR (EGR),czy da to się jakoś zaślepić? Mułowaty jest okropnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Jakie powinno być ciśnienie na wtryskiwaczach dla silnika 1000.6 V3wTI ? Pacjent, to Lamborghini Champion 135 DT.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Mój zetor forterra 11741 z silnikiem sdf też tak miał. Przyczyną był zużyte pompy monoblokowe. Sprawdź czy czasami paliwo w oleju się nie znajduje. Czy po odpaleniu silnik jest w stanie utrzymać wolne obroty czy musisz je utżymywać sam? Oczywiście moga wystąpić te wszystkie przyczyny, które opisano wyżej.

Czy po odpaleniu silnik jest w stanie utrzymać wolne obroty czy musisz je utżymywać sam?

Jeżeli silnik nie może utrzymać wolnych obrotów tylko trzeba przez parę minut( zależnie od temperatury otoczenia) dodawać gazu żeby nie zgasł to jaka jest przyczyna -sinik do remontu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lech04tr    1

może mi ktoś powiedzieć o silniku BF6M 1012E jaką ma pojemność, moc, moment obrotowy itp. chodzi on w deutz fahr 6.05s MK1 mam z nim problem przy odpalaniu na zimnym silniku, muszę długo kręcić rozrusznikiem puki zapali iż niema żadnej pompki ręcznej czy czegoś podobnego, czy to może cofać się paliwo i żeby zapalić musi ponownie go zassać czy to czegoś innego przyczyna :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Silnik występował w kilku wariantach mocy. Jak rozgrzany to dobrze zapala? Jeśli po odpaleniu na zimno nie trzyma równo obrotów to masz pompy wtryskowe do regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lech04tr    1

w dowodzie jest 81KW czyli jakieś 110 koni, a możesz mi powiedzieć jakiej pojemności jest ten silnik w dowodzie jest 6128 ccm, szukałem takich silników ale deutz takich nie robił, wracając do zapalania to na ciepło pali na dotyk, a na zimno ciężko jest z żeby załapał, ale czasami normalnie pali, na zimno obroty trzyma ale poniżej 600, to ręcznym podciągam i jest git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam ladowarke atlas z silnikiem deutz ( 4 cylindry) rok temu walnela uszcxzelka pod glowica, zostala zmieniona i wszystko bylo ok, niedawno stracila moc i zaczela kopcic , podejrzenie padlo na uszczelke ale kompresja jest, olej w normie , plyn chlodniczy tez, wiec wymienilem pompowtryski ( sa napedzane mechanicznie takimi jakby popychaczami z walka rozrzadu ) odpala duzo lepiej , slabiej kopci ale mocy jeszcze nie ma, trzeba jakos ustawiac kat przy nowych wtryskach w tym silniku ? ( chodzi mi o te luzy na popychaczach co steruja pompowtryskiem) . I jeszcze jedno pytanko rok temu zastapilem pompke paliwa ( ta przy glowicy napedzana takim jakby trzepieniem cos jak w maluchu albo w starszych audi) ta pompke zastapilem elektryczna i bylo ok, czy to moze byc wina pomkpki ? moze cisnienie na listwie byc za niskie? pozdrawiam i czekam na pomysly bo to dosc pilna sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

w dowodzie jest 81KW czyli jakieś 110 koni, a możesz mi powiedzieć jakiej pojemności jest ten silnik w dowodzie jest 6128 ccm, szukałem takich silników ale deutz takich nie robił, wracając do zapalania to na ciepło pali na dotyk, a na zimno ciężko jest z żeby załapał, ale czasami normalnie pali, na zimno obroty trzyma ale poniżej 600, to ręcznym podciągam i jest git

 

Jak deutz nie robił jak robił :Phttps://www.google.pl/search?q=BF6M+1012E&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&channel=rcs&gws_rd=cr&ei=4POpUvGqEpOAhAeN0oHADQ#channel=rcs&q=DEUTZ+BF6M1012E+&rls=org.mozilla:pl:official&safe=off

Silnik dość popularny w koprachach, ładowarkach i temu podobnych sprzętach.

 

Co do awarii to stawiam na padnięte pompy wtryskowe. Szukaj dobrego pompiarza, który potrafi robić pompy jednosekcyjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

180bar.

 

Tak na 99%.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

ale u mnie sa nówki, i nie ma prawa ze sa paniete

 

Nowe z serwisu deutz czy od pompiarza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj