Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
gomo    0

Witam

Mam SAME Explorera 80 Special DT 1988 rok z silnikiem 1004. Jak to bywa u staruszków zasłabł, zaczął wyrzucać dym i olej korkami. Kupiłem cylindry i tłoki i teraz mam problem, a mianowicie.

Jakim momentem dokręcać śruby głowicy, śruby korbowodu oraz jak dobrać pierścienie oporowe pod cylinder.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

witam w jaki sposób ustawia sie pompy jedno sekcyjne?? jakie urzadzenia sa do tego niezbedne??.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurek87    345

witam moze ktoś mi poradzi ,mam agroplusa 100 i raz na jakiś czas nie regularnie wyrzuca mi płyn chłodzący nie wielkie ilości no ale ogólnie sam fakt jest niepokojący, miał ktoś taki problem??? boję się czy to nie uszczelka pod głowicą ,(w oleju płynu niema a na odpalonym silniku w zbiorniczku bombelków nie widać)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek069    0

Witam,

 

Poszukuje opinii na temat silnika 3 cylindrowego turbo montowanego w ciągnikach DF agroplus 320. Czy ktoś ma ciągnik z tym silnikiem i mógłby przybliżyć wady/zalety tego silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2005    0

Do użytkowników agrotron 135 MK3 z 2001 - silnik bf6m 1013 E, 7,1 l

 

Ciągnik czy ciepły czy zimny musi kilka razy zakręcić zanim zapali, nawet w mrozie, zawsze jest to samo. Zrobiłem mały test, wyjąłem automat od gaszenia silnika ( zakładany pomiędzy pompami jednosekcyjnymi na bloku silnika) i obserwowałem zachowanie listwy od sterowanie tymi pompami czyli dawkowania paliwa, widać przez otwór po wyjętym wcześniej automacie. Otóż okazało się, że listwa zaczyna się przesuwać (zwiąkszać dawkę paliwa tak aby ciągnik zapalił) dopiero po 4 5 obrotach rozrusznika i wtedy ciągnik natychmiast zapala. Sterowanie dawką paliwa odbywa się poprzez automat zamontowany na koncu silnika. Niektóre motory miał tam ręczne sterowanie dawką paliwa ale ten niestety nie ma.

Byłbym wdzięczny z informacje czy u Wasze ciągniki też tak zapalają czy od strzała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasio1    3

napisz do mnie na pw dam ci kontakt do człowieka który ci wszystko wytłumaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gie1980    0

Ja zajmuję się od kilku lat importowaniem nowych oraz używanych części zamiennych do tych ciągników.

Gdybyście czegoś potrzebowali to dzwońcie:

516015671 - Grzesiek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przak    0

potrzebuję info na temat momentów dokręcania głowicy w BF6L 913T

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Witam,

 

Poszukuje opinii na temat silnika 3 cylindrowego turbo montowanego w ciągnikach DF agroplus 320. Czy ktoś ma ciągnik z tym silnikiem i mógłby przybliżyć wady/zalety tego silnika?

ale tam jest chyba same-owski silnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

potrzebuję info na temat momentów dokręcania głowicy w BF6L 913T

Poszukaj wcześniej pisałem do F6L913

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2005    0

Czy wie ktoś jak na jakie ciśnienie powynny być wyregulowane wtryskiwacze w Deutz Agrotron 135 MK3 z 2001 roku, silnik BF6M 1013E. W instrukcji od tych silników jest napisane że powinno być mniej więcej 275 bar. Ale na wtryskiwaczach jest napis 250 bar. Nie wiem czym się sugerować. Słyszałem też, że tylko w mocniejszych wersjach tych silników ( czyli z końcówką EC) jest większe ciśnienie na wtryskach ale nie wiem czy to prawda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Powinno być 275, może ktoś coś kombinował i założył wtryskiwacze od 1012 i dlatego jest napisane 250...

Edytowano przez Arek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczepan84    21

Potrzebuję informacji na temat silnika deutz BF6L913 silnik w kombajnie topliner 4060 94r

mam problem z odpaleniem zimnego silnika na ciepłym pali dobrze podobno może to być zawór zwrotny na pompie paliwowej gdzie go szukać konkretnie nie chcę wyjmować pompy chyba ze będzie taka potrzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztum    0

Witam

 

Po wymianie pomp wtryskowych, silnik po odpaleniu wchodzi odrazu na maksymalne obrotu i nie reaguje na pedał gazu!

 

NIe można go zgasić.

 

Listwa sterująca chodzi jak ją ręcznie przestawie i w takiej pozycji zostaje jak ustawie. Jak zapale go z listwą ustawioną na połowe dawki odrazu zaczyna sobie dodawać gazu na maksa.

 

Czy ta listwa powinna się poruszać jak ruszam dźwigniami gazu?

 

znacie jakiegoś szpeca z pomorskiego lub warmińsko-mazurskiego?

 

Sztum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego zadzwoń sobie pod ten numer 509380945 on zregeneruje Ci pompę i ustawi wtryski. Wyślesz mu paczką i Ci odeśle w ciągu paru dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrys    0

Witam mam pytanie . mam deutz fahr agrostar 6.61 i mam problem ze skrzyniom biegow. na zimnym oleju ma cisnienie 20 lub 22 sprzęglo normalnie działa. a jak jest olej rogrzany to zaczyna wskazowka skakac i cisnienie ucieka i nie da sie właczyc zadnego biegu ani nie dziala sprzeglo moze wiesz jak mi pomuc. bardzo prosze o odpowiedz.

 

pomoze ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego a to nie będzie pompa od smarowania

Jakie masz ciśnienie na rozgrzanym oleju

 

nie wiem czy smarowanie skrzyni idzie z tej samej pompy co i hydraulika jest zasilana czy jest inna pompa do smarowania skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomo    0

Witam

Mam problem z silnikiem w Same explorer 80.

Na zimnym silniku ciśnienie jest 29bar na wszystkich tłokach a mimo to dobrze pracuje tylko jeden (wyrzuca gorące spaliny), dwa wyrzucają spaliny zdecydowanie chłodniejsze, a trzeci wyrzuca kolektorem wydechowym mgłę paliwa. Co może być przyczyną.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztum    0

Witam

 

Potrzebuje informacje o silniku Deutz 4FL1011 -

1. ustawianie rozrządu

2. regulacja dawki paliwa

 

Z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jack93    0

Witam, mam zamiar kupić Lamborghini r3 z 2009 roku lecz traktor na problem z odpalaniem. Musi bardzo długo kręcić żeby wkońcu zaskoczył. Jaka może być przyczyna oraz koszty naprawy? Z góry dziękuje, pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj