jan222

JD 6920 s uszczelka głowicy

Polecane posty

jan222    1

Witam!

 

Jak w temacie czy ciężko jest wymienić uszczelkę pod głowicą w tym ciągniku? Dziś po odpaleniu zaczął dymić na biało, po oględzinach zauważyłem lekkie bąbelkowanie w zbiorniku wyrównawczym płynu. Kupując ten ciągnik słyszałem, że uszczelki pod głowicą siadają po ok 10tyś godzin czy to prawda? Na co zwrócić uwagę podczas wymiany. Dodam, że silnik pracuje bez zmian przydymi mocno podczas odpalania i jakiś czas po. W oleju czysto nie ma śmietany. Znalazłem komplet uszczelek za niecałe 170zł czy warto? czy lepiej oryginalną za ok 400zł a resztę pod kolektory itp innych producentów? Aha ile może za taką robotę wziąć serwis?

pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Kolega teraz robil ale serie 30 i tez troche ponad 10 tys h. Zawory nadawaly sie do wymiany bo nie bylo co szlifowac do tego pelna obróbka  glowicy to zaplacil w zakladzie 3400 zl za jej zrobienie gdzie same zawory kosztowaly 2400 zl. Do tego uszczlki i robota kolegi wiec pewnie 4500 zl wyszlo....

Edytowano przez Mikruss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    78
ogólnie na takich częściach sie nie oszczędza... bo możesz robić to 2 razy. serwis spokojnie ponad 1k zgarnie. Tak w ogóle to posprawdzaj najpierw czy gdzieś po prostu płyn nie dostaje sie do komory spalania inna drogą ( moze IC?). a co do samej uszczelki to wymiana nie jest skomplikowana. Po prostu trzeba popatrzec na ustawienie rozrzadu i rozkrecac po kolei. W tym wypadku trzeba (teoretycznie) znać momenty dokręcania śrub głowicy czy wałków i posiadać dobry klucz dynamometryczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

serwis pewnie standard od 120 PLN netto za h, uszczelka oryginalna nie jest droga to lepiej nie żałować a poza tym to głowica do planowania i na szczelność, olej  + filtr ci dojdzie no trochę będzie to wszystko kosztować ale cóż..... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1

Dzięki za odpowiedzi, ciekawe czy zawory, gniazda i uszczelniacze będą OK? Silnik pracował idealnie nie dymił nic, ale sie rozkręci sie zobaczy :-)

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1

Jestem w trakcie naprawy czeka mnie tylko złożenie jednak mróz pokrzyżował plany.

Edytowano przez jan222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
e2visionamd    18
Napisano (edytowany)

IMG_20210121_123433.jpg

Witam nie chciałem zakładać nowego tematu czy takie osmolenie przy kolektorze wylotowym jest normalne ? 

IMG_20210121_123433.jpg

IMG_20210121_123457.jpg

Edytowano przez e2visionamd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
e2visionamd    18

Nie właśnie , Olej silnikowy też wszystko ok stan i poziom wszystko ok. Przez listopad tankowałem bio na okolicznej stacji bo krucho z kasą było i w grudniu już nierówno chodził silnik oraz dymił na czarno więc wlałem verve i było lepiej trochę , a po dodaniu dodatku do przeczyszczenia układu paliwowego o niebo lepiej. Teraz jak by minimalnie nierówno chodził tylko silnik nie wiem może przewrażliwiony jestem i już nie dymi z rury. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj